2

8.4K 104 65
                                    

William

- To wszystko Marlen - powiedziałem do mojej sekretarki. Odwróciła się i zaczęła iść ruszajàc przy tym biodrami. Przeleciałem ją, nie raz.  Ale miałem jej już dość. Marlen opuściła moje biuro. Zmęczony opadłem na fotel i wyjąłem telefon z kieszeni.

Wszedłem na stronę YourBabyGirl i zacząłem przeglądać zdjęcia innych użytkowniczek.  I nie nie jestem obleśnym starym facetem. Mam na imię William Jones, mam dwadzieścia osiem lat, i jestem  prezesem firmy  bankowej. Mimo wszystko nie chce wykorzystać takiej istotki, chce aby była tylko moja, aby czuła się dobrze, i aby mnie kochała, a ja ją.

W końcu zatrzymałem się na zdjęciu prezentującym małą uroczą istotę. Miała długie brązowe włosy, a ubrana była w czarne body, które uwydatniało jej piersi.
Szybko kliknąłem w profil osoby na zdjęciu. W informacjach miała napisane że ma na imię Mia, i że ma szesnaście lat. Idealna. Bez dłuższego namysłu napisałem do niej.

Ja : Witaj, Mio, możesz mówić na mnie Daddy

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Ja : Witaj, Mio, możesz mówić na mnie Daddy.
Długo nie musiałem czekać na odpowiedź, bo Mia od razu mi odpisała.

@xmiaxbabygirlx : witaj Daddy, jak Ci mija dzień?
Nie przestraszyła się. To dobrze, zaczęliśmy prowadzić konwersacje.

Ja : Dobrze, a u Ciebie? Jak mam na Ciebie mówić?

@xmiaxbabygirlx : może być Mia, ile masz lat??  I jak masz na imię ??

Ja : jestem William. Mam dwadzieścia osiem lat.

Popisaliśmy chwilę, Mia obiecała że przyśle mi wieczorem jeszcze jakieś zdjęcia. Naprawdę nie mogłem się doczekać. A moim celem było zdobycie tej uroczej istoty za wszelką cenę.

Baby Girl 🍼🍬🍭Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz