(Taehyung)
Aynaya bakarken derin bir nefes verdim ve gözlerimi devirdim. Jungkook'tan gelen mesajları tekrardan aklımdan geçirdim.
Jungkook onunla buluşup IU ile tanışmamı istiyordu. Yakın zamanda düet şarkıları çıkacağı için birlikte zaman geçiriyorlardı. Ve bana şöyle yazmıştı:
"Sevgilim, hayatımdaki en değerli insan olarak çevremde bulunan hiçkimseyle aranda sorun olsun istemem. Bir şeyi senin isteğin olmadan yapamam. Birkaç ay önce aramızda IU noona yüzünden gerginlik çıktığı için tekrardan böyle bir durumda olmak istemiyorum. Noonayla tanışmanı ve onun sorun edilmeyecek bir insan olduğunu görmeni istiyorum. "
Yaptığı şey gerçekten hoştu. İnce düşünmüştü. Ama elimde değildi. Kıskanıyordum. Jungkook'u yanında uçan sinekten bile kıskanırken çok güzel bir kadından-üstelik hayranı olduğu çok güzel bir kadından- kıskanmamak elde değildi.
Son kez aynaya baktım ve kaderime razı gelip evden çıktım.
Buluşacağımız kafeye giderken kendi kendimi sakin olmam konusunda uyarıyordum. Saçma bir hareket yapmamalıydım. Kendi kıskançlığım yüzünden Jungkook'u kötü duruma düşürüp üzmemeliydim.
Kafeye girip üst katta Jungkook'un ayırttığı yere çıktım. Oturan sevgilimi görünce istemsizce gülümsedim ve yanına oturup yanağını öptüm. Ceketimi astıktan sonra hiç sesi çıkmayan Jungkook'a döndüm. Gözlerini kısmış bana bakıyordu.
"Jungkook?"
Ne oldu dercesine başımı salladım.
Yanağını gösterdi.
"Öpücüğün yetmedi. Ne o dokundurup çektin. Kabul etmiyorum bunu."
Ben de gözlerimi kıstım.
"Kabul etmiyorsun öyle mi?"
Hevesle başını salladı.
"Hadi tekrar öp."
"Tekrar öpmemi istiyorsun demek."
Kocaman sırıttı.
"Öpmüyorum paşam."
Ehehehe. Piçlik değil mi öpmüyorum.
Tekrar gözlerini kıstı.
"Sen benimle oyun mu oynadın paşam?"
Gözlerimi etrafta gezdirdim ve sonra sevimli olduğunu düşündüğüm bir şekilde gülümsedim.
"Ah ah demek canım cicim ayları geçtiğinde böyle oluyormuş. Sevgilim meğer bir odunmuş. Ama annem demişti. Evlenme odun bu demişti."
Tek kaşımı kaldırdım.
"Annen?"
Bu sefer o sevimlice güldü.
"Lafın gelişi dedim canım. Ayrıca annem seni çok seviyor merak etme."
Anlık farkındalıkla dondum kaldım.
"Annen beni tanıyor mu?"
"Tabi ki tanıyor. Her feels geçirttiğinde annemi ararım beraber feels geçiririz sonra annem bana taktik verir."
Kızardım.
"Ay ay ay benim odun sevgilim kızarırmış da."
"Üç kere odun dedin fark etmedim sanma."
"Ehehehe ama odunsun."
Gülerek sordum.
"Ama bu odunu çok seviyorsun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Look Here | Taekook ✓
Fanfiction*instastory* İlişki uzmanı olan Kim Taehyung aşka inanmıyordu. Melek sesli bir adamla tanışana kadar. "Bir adam güzel dediği başka bir adama yıldızları yaşatmıştı." 《23.08.2018- 29.08.2019》