Beni her zaman uyandıran o gıcık alarmımın sesiyle uyandım. Yataktan kalkarken okulun neden bu saatte olduğunu düşünerek daha çok morelimi bozuyordum. Yüzümü yıkadıktan sonra her okulda olup ta sevilmeyen o kumaş parçalarını giydim. Galiba ona ünüforma deniliyor. Her neyse çantamı alıp evden çıktım. Siyah kulaklığımı çantamdan çıkartıp taktım ve her zamanki gibi o şarkıları dinlemeye başladım. Yürürken aklıma okulun ilk günü olduğu geldi ve içimden Lanet olsun diye geçirdim. Ve okula gelmiştim. Kapıda durdum baktım ve içimden yeni bir sayfa, yeni bir hayat beni bekliyor lanet olsun dedim. Ve bir kız durdu önümde adımı sordu sessiz ve kısık bir sesle "SU" dedim ve bana "sen şu yani kız olmalısın" dedi. Yavaşça kafamı sallayarak "evet" dedim. Ve sınıfa doğru yürümeye başladım. Herkes bana bakıyordu neden? Diye düşünmeye başladım ...
.......
Yürüyorum, yürüyorum ve hala sınıfa gelememiştim, favori olan o sözcüğü geçirdim içimden Lanet olsun . ve sınıfa sonunda gelebilmiştim. Kimse yoktu şaşırdım ve herhangi bir sıraya oturdum. Herkesin nerede olduğunu sınıfta kimse olmadığını düşünürken birden aklıma camdan dışarı bakmak geldi ve sınıftakilerin dışarıda olduğunu farkettim aşağıdakilerden biri
"neden aşağıya gelmiyorsun birazdan hoca gelir hadi in aşağıya" dedi ve aşağıya inmek için kapıya doğru yöneldim kapıdan çıkarken üs sınıflardan bir çocukla çarpıştık. Gözlerimin içine bakıyordu ve yine hıçkırığım tutmuştu içimden tekrar Lanet olsun diye geçirdim. Bana bakıyordu göz bebekleri büyürken benim hala hıçkırığım devam ediyordu. Koşarak merdivenlere yöneldim. Merdivenlerden inerken bir ses duydum "sen kimsin" dedi ve arkamı dönerek "bilmene gerek yok" dedim ve koşarak aşağıya indim arkamdan geliyordu bana "dur" dedi Ben koşmaya devam ettim. Kolumdan tuttu beni kendine çekti ve tekrar "Sen kimsin" diye kulağıma fısıldadı kalbim çok hızlı atmaya başlamıştı. Tek kelime bile etmeden aşağı doğru indim.
........................................................................
Bayan Gözlüklü bir hoca "sen yeni kız olmalısın" dedi ve ses çıkartmadan kafamı salladım Herkes bana bakıyordun İsmimi Sordular "su" dedim kısık bir sesle ve O benim kim olduğumu, En azından ismimi öğrenmiş oldu. Son dersteyedik Zilin çalmasına 5 dakika vardı. ve zil çaldı eve doğru yürürken birinin beni takip ettiğini farkettim arkamı döndüm kimse yoktu şaşırmıştım.Çünkü birinin beni takip ettiğinden emindim . Sonunda eve gelebilmiştim. hemen üniformalarını çıkartıp elimi yıkamaya doğru lavaboya yöneldim. odama çıkmak için merdivenlere doğru yönelirken birden karnımın aç olduğunu farkettim. Mutfağa girdim dolabı açtım Ve dünden kalan makarnayı yemeye başladım yedikten sonra elimi yıkayıp odama çıktım.
...Yatağıma uzandım ve Telefonu elime aldım internette gezinirken birden bir ses duydum
O Ses camdan geldi sanırım..
Cami açıncanda şok olmuştu çünkü çünkü...
devamı gelecek merak etmeyin 💜💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HIÇKIRIK
Teen FictionGece yarısı, siyah kanepemde uzanmış, yine karanlığa dalmıştım. Korkmak için açtığım filme boş boş bakıyor, hayattan keyif almıyordum. Sebebi mi?? Sebebi belki de kim olduğumu ya da kim olmak istediğimi bilmememdir. İnsanlar beni korkak, utangaç bil...