3.KAPITOLA

765 32 4
                                    

Ďalší deň v škole prebiehal celkom dobre. Mali sme málo hodín,ktoré boli jednoduché a ešte k tomu bol piatok. No po škole som musela utekať do práce. Pracujem v jednom útulku,kde sa starám o psíkov. Je mi ľúto ako sa niektorí ľudia dokážu k nim zle zachovať. Psy sú tie najlepšie tvori na planéte. V práci som však len trikrát do týždňa a to len piatky,soboty a nedele. Trávim tam štyri hodiny,niekedy aj dlhšie.
"Dnes nám sem priviedli šteniatka biglov."povedal mi kolega Dan. Ukázal mi ich. Neskutočne krásne šteniatka. Hneď som si ich odfotila a dala na svoj Instagram,kam som napísala,že keby má niekto záujem nech sa zastaví. Veď sú to šteňatá,ktoré si zaslúžia rodinu a pohodlie.
"A kto ich sem doniesol?"zaujímala som sa.
"Nejaký chlap. Vraj ich našiel pri kontajneri v krabici. No on si nemohol nechať ani jedno keďže už psa má a býva v malo dome."povedal Dan. Dan je môj veľmi dobrý kamarát aj kolega. Veľmi si rozumieme. Je len o päť rokov starší odo mňa,miluje psov,veď sám má doma dvoch psíkov. Ja som si plánovala tiež jedného vziať,ale ešte som sa o tom nerozprávala s ocinom.
"Kto ich mohol preboha len tak vyhodiť?"nechápala som.
Mykol plecom. "Človek bez srdca a svedomia."
O také dve hodinky neskôr niekto zvonil. Dan išiel otvoriť a ja som zatiaľ išla dovnútra,kde som začala chystať jedlo pre psov. O takých päť minút prišiel za mnou Dan.
"Prišiel nejaký chalan,vraj videl,že tu máme malých biglov a má o jedného záujem."povedal mi.
Išla som sa spokojne pozrieť kto to je. Bola som prekvapená,keď som videla kto má záujem o šteňa.
"Patrik?"
"Och,ahoj."usmial sa. "Videl som tie šteňatá čo si dala na Instagram. Už dlhšie som chcel psa a moja mama má rada takéto menšie psy ako sú bigle. Tak som si povedal,že si jedného vezmem a spravím prekvapenie aj pre seba aj pre rodičov."vysvetľoval.
"Aha jasné. Tak poď za mnou ja ti ich ukážem."povedala som a namierila do miestnosti,kde boli šteňatá. "Dan dokonči prosím to jedlo,ja sa mu zatiaľ povenujem."povedala som.
Šteniatka sa začali tešiť keď nás uvideli. Akurát sa venčili na tráve,avšak mali aj prístup do vnútra,kde mali teplo,hračky,vodu a deky.
"Aké sú krásne."povedal s úsmevom na perách. Čupol si a jeden zo psíkov pribehol k nemu. "ahoj,fešák."prihováral sa mu. Bolo to také milé. Chvíľu sa pozeral na šteňatá a hral sa s nimi,ale jeden psík chodil stále za ním.
"Chcem tohoto. Padol mi do oka a vždy som chcel samca."povedal.
"Samozrejme."odpovedala som. "Dan mi vravel,že ich priviezli v stredu,takže už sú zaočkované."
"Dobre,v poriadku. Musím sa ešte zastaviť vo zverimexe kúpiť nejaké granule,hračky a pelech."
Poradila som mu s nejakými vecami,už sa v psoch celkom význam,takže som mu chcela čo najlepšie poradiť. Ešte sa vybavili nejaké papiere a Patrik odišiel aj s biglom preč. Dal mu meno Frank. Bola som rada,že si aspoň jedného už niekto zobral. No verím,že si aj tých ostatných troch niekto vezme,šteňatá si ľudia veľmi radi berú.
"Hneď ťa tuším ten chalan zaujal,že?"spýtal sa ma Dan mysliac na Patrika.
"Čo?"
"Veď hneď si zabudla,že máš robiť jesť a išla si sa mu venovať."smial sa.
"Nie nie. On sa volá Paťo a je to bratov kamarát."vysvetlila som. "Preto som šla za ním."
"Aha. No ako myslíš. Ale aj tak si sa naňho nejako zasnene dívala. Veď je to celkom fešák,či?"
"Je to fešák,ale určite som naňho tak nepozerala. Mám ho rada,ale nič viac,Dan. Tebe sa snáď páči?"rypla som doňho.
"Áno jasné, po ničom inom netúžim len byť teplý a vzdať sa svojej frajerky Emi."povedal a obaja sme sa zasmiali.
"A veď aj tak ti moc s ňou dobre nie je."on a Ema majú veľmi divný vzťah. Chodia spolu rok,nespali ešte spolu,ona mu dá ledva pusu a to tiež len keď si to on vypýta,moc ho ani neobime a keď idú von tak vždy idú aj jej kamarátky. Dan nie je moc spokojný,preto mu stále vravím,že nech sa s ňou rozíde že to nemá zmysel taký vzťah. Nikdy s ním nechce byť sama,vraj ju to nudí. On ju však miluje a nechce o ňu prísť,ale ona ho má podľa mňa rada len ako kamaráta.
"Nechajme to už tak Kora."povedal,usmial sa. "Radšej už poďme kŕmiť."navrhol. Začali sme teda kŕmiť psy a keď mi skončila služba tak som odišla.
------
Ako sa vám to zatiaľ páči?🤗

Pod holým nebom [DOKONČENÉ]Where stories live. Discover now