Ep _ 16 ♥♥♥

1.4K 100 2
                                    

"ကိုယ့္အတၱက ျဖဴစင္တယ္ေကာင္ေလး......ဘယ္ေလာက္ပဲ အ႐ိုင္းဆန္ေနပါေစအံုး ေနာက္ဆံုးေတာ့ အခ်စ္ပဲေလ..... ကိုယ္ဟာ မင္းေလးကို ပိုင္ဆိုင္ခ်င္႐ံုသက္သက္ေလးပါ.....

ပစၥဳပၸန္မွာ သူနဲ႔ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ေနပါ..... အနာဂတ္မွာ မင္းေလးကို သိမ္းပိုက္ေတာ့မွာမို႔........သိပ္ခ်စ္တယ္ Baek ေလး......."

ေကာ္ဖီခြက္ကိုင္ကာ ၀ရံတာထြက္ရပ္ေနပါေသာ သူ.....

Baekhyun အား ပိုင္ဆိုင္ရေတာ့မည္ဆို၍ ၿပံဳးေပ်ာ္ေနပါေသာ သူ....

စိတ္ကူးထဲက ေပ်ာ္ရႊင္စရာမိသားစုေလး လက္ေတြ႕ျဖစ္လာေတာ့မည့္မို႔ ေက်နပ္ေနပါေသာသူ.......

၀ီစကီအစား ေကာ္ဖီေသာက္ေနပါေသာသူ......

ဆံပင္ ဘုတ္သိုက္မဟုတ္ေတာ့ပဲ သပ္ရပ္စြာဖီးတင္ထားပါေသာသူ.....

ပါးသိုင္းေမႊးတို႔ႏွင့္ ၾကမ္းရွရွပါးျပင္မဟုတ္ေတာ့ပဲ ေခ်ာမြတ္ေနပါေသာသူ....

ဖ႐ိုဖရဲအ၀တ္ႏွင့္မဟုတ္ပဲ ရွပ္ျဖဴေလးႏွင့္ သပ္ရပ္ေနပါေသာသူ.......

ထိုသူအား အလြမ္းႏြံထဲမွ ျပန္လည္ ႏိုးထလာေစသူမွာ baekhyun ဆိုေသာ ခ်စ္ရသူေၾကာင့္ပင္......

......................................

Baekhyun အိပ္ယာႏိုးႏိုးခ်င္း ေဘးကို စမ္းၾကည့္ေတာ့ Sehun မရိွတာနဲ့ မ်က္ႏွာေတာင္မသစ္ပဲ ေအာက္ထပ္သို႔ဆင္းရွာသည္........

ေလွကားမွ ဆင္းဆင္းခ်င္း ဧည့္ခန္းဘက္သို႔ ဦးတည္ကာ အရင္ရွာသည္....

အိပ္ခ်င္မူးတူးျဖစ္ေနတာေၾကာင့္ ျမင္သမွ်ဟာ ၀ါးတားတားရယ္ပါ.........

႐ႈပ္ပြေသာ ဆံပင္တို႔ကို မသပ္တင္ပဲ မ်က္လံုးအစံုတို႔ကို လက္ဖမိုးျဖင့္ဆြဲပြတ္ကာ သမ္းေ၀ရင္း မီးဖိုခန္းဘက္၀င္ရွာျပန္သည္....

ေတြ႕ပါၿပီ.... သူ႕ရဲ႕ ခ်စ္ရသူ ေလးငယ္ကိုေတြ႕ပါၿပီ.....

"ေလးးးးးးးငယ္"

Apron ေလး ၀တ္ကာ မီးဖိုခန္းထဲ အလုပ္႐ႈပ္ေနေသာ ေလးငယ္၏ ခါးအား ဖက္တြယ္ကာ ေက်ာျပင္ႏွင့္မ်က္ႏွာ ကပ္ပီး သန္းေ၀ရင္း ေလးပင္ပင္ေခၚလိုက္သည္......

လေးငယ်.... (Completed) Où les histoires vivent. Découvrez maintenant