6. Bölüm

365 17 2
                                    

  Yorum yapsanız hiç de fena olmaz aslında^^ Hatam varsa düzeltin :))

   ***

- Stanley, Cumaya kadar herşeyi öğretirsin değil mi?

- Yine mi aynı konu, yeter artık!

- Ama katılmak istiyorum.

- Her şeye ağlar bir yapın var. Battle'a gidip rakibinin sözlerine alınıp ağlayacaksın işte. Daha doğru dürüst sinirlenemiyorsun bile, nasıl diss atacaksın?

- Öğretmenim sensin.

- Söylediğim her şeyi yapsaydın, inan bana Thomas'tan bile umursamaz olabilirdin!

   Yine azar işitiyordum. Değişmiyorum diye  birçok kez laf söylediler. Benim de sabrım vardı dostum. Patlamaya hazırlanan bir bomba gibiydim.

- Bana bilerek mi sert davranıyorsun?

- Evet, alış diye.

- Merak etme alıştım.

   Ertesi sabah olduğunda Stan'a  rap derslerine devam etmek istediğimi söyledim. Thomas duyunca da bana:

- Boşuna çabalıyorsun Nina, öğenip daha çok batıracaksın.

- Sana sormadım.

- Ben yine de söyleyeyim de sonra niye uyarmadın deme.

- Kapa çeneni!

- Asla başarılı olamayacaksın.

  Duymazdan geldim çünkü ben kendime inanıyordum. Will:

- İkinci derse hazır mısın?

- Hiç olmadığım kadar. Marshall:

- Rap müzik türleri. Underground Rap: Rapçilerin yeraltındaki dünyasından bahseder. Adı üstünde underground. Sokak dili kullanılır. Konusu savaşlar, haksızlıklar ve yeraltı dünyası. Rachel'ın yaptığı bu.

-Bir  de bunların türleri mi varmış. Hiç duymamıştım.

- Öğrenmek için burda değil misin?

- Tamam, devam edin.

- East Coast Rap: Lirik yeteneği ön planda. Daha çok lirik ve beat'e dayanan rap tarzı.1970 yıllarında New York ve çevresinde oluşmuş. Konusu sosyal içerikli ve şiddet.

- West Coast: Açık sözlü rap türüdür. 1980 'li yılların başında Kaliforniya'da temelini atmıştır. Gangsta Rap ve G-Funk ağırlıklı. Konusu, para, silah ve yaşam standartlarının zorlukları.

- Gangsta Rap: Gangsterlerin yaptığı ağır ve küfürlü rap türü. Hardcore Rap: Tavırı sert ve genelde insanları ve ortamı eleştiren bir müzik türü. Öfkeli ve nefret doludur.

- Old School Rap: 70'lerde başladı. Güler yüzlü , güzel melodiler var. Eski iyidir anlamına geliyor.Aslı: Old's Cool.  Politik Rap: Siyah-beyaz ayrımı ile çıkmıştır.Ayrımcılık yapanlar için yapılır.

- Pop-Rap: Eğlenceli, pop'a benzer,hızlı şekilde söylenir. Parti Rap: Breakdance yapmak için kullanılır.Souther Rap: Amerika'nın güneyinde. North Coast: kuzeyinde, Foreign Rap: yabancı Rap. Tabi daha var örneğin: Midwest Rap, Jazz Rap, Grime, Crunk, Pimp Rap, Pessimistic Rap...

 

Hiphop Ve SokaklarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin