Vara a sosit și ea. Trecuseră aproximativ 3 luni de la despărțire. 3 luni în care m-a căutat neîntrerupt, dar eu nu am avut puterea de a-l ierta. Stiam că mă iubește, dar am suferit mult prea mult alături de el. Nu eram pregătită pentru o împăcare, deși inima mea se stingea putin câte putin în absența lui. Era ora 10, dormeam adânc, până când un telefon m-a trezit. Era un număr pe care nu-l aveam în telefon, așa că am răspuns.
- Alo, Sorina?
- Da, cine-i?
- Nu-mi recunoști vocea?
Am rămas mască. Era ea, fosta mea prietenă, cea care m-a despărțit prima data de el. Nu înțelegeam ce voia de la mine, am rupt legătura în urmă cu un an.
- Ce vrei?
- Vreau să ne întâlnim, am ceva important să-ți spun.
- Serios? Nu-mi spune că l-ai sedus iar pe ... (numele lui), am spus-o eu pe un ton sarcastic.
- Nu am nevoie de ironiile tale. Te-am sunat pentru că mi s-a părut că trebuie să știi adevărul, ai suferit destul.
Am mers în locul stabilit, voiam să văd ce are de spus. Abia am recunoscut-o. A slăbit enorm, avea cearcăne, se vedea pe fața ei că a suferit, m-a durut să o văd așa, deși nu ar fi meritat.
- Am venit.
- Ai rămas la fel de frumoasă.
- Mda, treci la subiect, te rog.
- Înainte de toate, vreau să îți spun ceva. Îmi pare rău pentru ce s-a întâmplat în trecut, eram o copilă imatură. Îți jur că te iubeam enorm, dar invidia m-a copleșit, îmi pare atât de rău....Știi, m-am îndrăgostit de un băiat. Am fost împreună, ne-am iubit enorm de mult, totul era perfect. Până într-o zi....când m-a părăsit pentru o prietenă apropiată. Am simtit că mor, am încercat să mă sinucid, am suferit extrem de mult. Nici în ziua de azi nu am trecut peste. Mi-am amintit de tine, mi-am dat seama că te-ai simtit la fel sau mai rău decât mine. Iar atunci mi-am dat seama ce persoană oribilă am fost.
Plângea în timp ce povestea, poate ar fi trebuit să mă bucur că s-a întors roata, dar adevărul e că mă durea profund să o văd așa. Nicio fată nu merită să pună noaptea capul pe pernă, întrebându-se "cu ce am greșit? ce are ea si nu am eu?" absolut niciuna. Am strâns-o în brațe și jur că am putut simți cum îi plângea inima, era în bucăți.
- Te-am chemat pentru altceva. Sper să deschizi ochii și să nu lași să treacă iubirea pe lângă tine.
- Spune, te rog.
Mi-a povestit că e prietenă cu fata cu care m-a înșelat el. Mi-a spus că a vorbit cu ea, iar fata aceea a recunoscut că e îndrăgostită de el până peste cap, dar că în acea seară nu s-a întâmplat nimic intre ei doi. El era mult prea beat, iar în plus, tot ce făcea era să-mi rostească numele.
- Dar de ce a mințit?! Doamne...
- Voia să rămână cu el. Sorina, oamenii sunt foarte răi și vicleni în momentul în care vor să rănească pe cineva, crede-mă, știu ce spun. Tu nu ai de unde să știi, esti atât de bună, de inocentă...Îmi pare rău că ti-am distrus sufletul, micuțo..
Am să-l sun. Știam că e plecat din oraș, așa că am să-l sun și am să îi povestesc tot. Nu m-a înșelat niciodată, eram în culmea fericirii, simțeam că o voi lua de la 0 cu el, că de data asta nimeni si nimic nu ne va despărți. Așa să fie?
CITEȘTI
Iubindu-te în continuare
Ficção Adolescente2 suflete ce s-au întâlnit într-un univers imens. 2 suflete ce s-au iubit, ce și-au trăit povestea, iar acum își iau rămas-bun. Eu îmi iau rămas bun de la tine, suflet drag, de la iubirea pe care ti-am purtat-o, de la fericirea pe care o simțeam ală...