Itt a várva várt iskola. Vége a nyárnak. Annak a csodás nyárnak. Ez lesz az utolsó évem. A suli stréberjei közé tartoztam egész életemben. Még álmodni sem merek arról hogy a menők társaságába, vagy ahogy ők mondják a Poisionba tartozzak.
Summer Lodge, 18 éves, tipikus stréber vagyok. A szüleim mindig a tanulásra és a jó magaviseletre neveltek. Ezért is lettem minden tanár kedvence.- Summer! - rohant felém Tina, gyönyörű lány, jó fej, mellesleg az én fajtámba tartozik. - De megváltoztál! - fürkészte az arcom.
- Ahogy látom te is. - mutattam a mögötte álló fiúra.
- Ja igen! - kapta hátra a tekintét. - Ő Matt.
- Örvendek. - bólogattam miközben Tina csak ott mosolygott egyhelyben mint valami őrült. - Tina, beszélhetnénk? - fordítottam felé egy eléggé erőltetett mosolyt.
- Te meg mi a fenébe keveredtél bele? - rángattam a folyosóra.
- Ezt meg hogy érted? - rakta keresztbe karjait.
-Úgy értem, hogy mostmár te is...-próbáltam célozgatni a dologra.
- Poision tag vagyok? Igen Summer, de ez nem változtat meg semmit hidd el nekem. Sumi, csak nézzük meg mi lesz. - tette vállamra a kezét, hogy lenyugtasson, ami sikerült is neki.
- Legyen - sóhajtottam.
- Megbeszéltük. - rakta össze kezeit majd kihúzta magát azt jelezve ő nyert. Legalább is az ő szemszögéből. Tina a legjobb barátnőm és így látom rajta, hogy valami nincs vele rendben. Ő sosem volt az a „menő" típus, mindig csak a tanulás volt a fontos neki, de a földrajz óra mintha egy fordított világként játszódott volna le előttem.
- Beszéljünk a bazalt tufáról és az andezit tufáról. - mutatta fel a két követ a tanárnő.
- Mit akar, át ismételni a hatodikos anyagot? - tette fel a lábat Tina az asztalra miközben rágójával nagyokat nagyokat csattogott. Nagy fekete csizmája, fekete rúzsa a száján és az a rózsaszín rágógumi, olyan lányt varázsolt belőle mint amilyennek őt még egy tanár sem látta. Úgy mint Mrs. Noris sem. A földrajz tanár.
- Hogy mondod Valentina? - tette csipőre kezét a tanárnő.
- Úgy hogy először is, a nevem mától Val és nem is Tina és nem is Valentina csak Val. Másodszor pedig - állt fel széléről és a tanári asztalra csapta kezét majd azt támasztónak használta. - azt mondtam, hogy semmi értelme nincs egy olyan témáról beszélni ami az egész osztály fantáziája mellett jó messze elhalad. - vette ki szájából a rágót majd azt a szerencsétlen David kezébe nyomta és hátra ment a padhoz, Mattra bámult aki büszke pillantást vetett felé. Nyeltem egy hatalmasat. Azt sem tudtam mihez kezdjek. Tina tényleg Posion tag lett és ez ijesztő. Óra után a mosdó an találtam rá amint éppen sír.
Sziasztok!
Újabb könyvet hoztam nektek!
Remelem elveztetek.
Köszönöm hogy nyagyjabol január másodika óta már 60an elolvastátok a "It Started With A Lie"t.
Pusszancs!♥️~LillyPad~
YOU ARE READING
Stréberként Kezelve
Short StorySummer Lodge mindig is a suli stréber kategóriájába tartozott. Az utolsó évben azonban máshogy alakulnak a dolgok. Legjobb barátnője Valentina, bekerül a Posion-ök közé. Ekkor Summer találkozik egy Isaac Well nevű fiúval. Először nem szimpatikusak e...