KİMSEYİ TANIMADIM BEN SENDEN DAHA GÜZEL ALYA

176 24 4
                                    

"Ne yaptı Nehir?" diye merakla sordu.
"Güney söylemedi mi?"
"Neyi?"
"Sevgililermiş ya, senin haberin yok mu?"
"Yok. Ne zaman sevgili olmuşlar?"
"Ne biliyim ben." diye yüksek sesle konuştum.

Uzay rahatsız olduğunu belli edercesine yüzünü buruşturdu.

Bu hâline gülünce o da tebessüm ederek gülmeme karşılık verdi.

"Benim şimdi anlamadığım şey sen neye sinir oldun?"
"Of Uzay. En yakın arkadaşımın erkek arkadaşı var ve bana söylemiyor. Akşam akşam alıp evime getiriyor. Sevgilisi var diye en yakınını arkasına alanlara ben çok sinir olurum."

"Erkek arkadaşı olmasın da sorun yok ama seni de ihmal etmesin istiyorsun?" dedi sorarcasına.
"Evet. Tabi ki hayatın da biri olucak ama bu kadar aniden benden uzaklaşması üzdü beni." dedim kırıldığımı belli edercesine .

"Üzülme. Nehir , Güney'i çok seviyor belli ki ve mutlu bırak 1 - 2 gün beraber olsunlar sonra zaten eskisi gibi olursunuz." deyip tebessüm etti.
"Teşekkür ederim. Yani her şey için." deyip ayağa kalktım.

Uzay'da benimle birlikte kalktı.

"Eve gidiyim artık hazırlık yapmam gerek."
"Benimle mi geliyorsun?"
"Sabah mesaj atarım gelip gelmeyeceğimi."
"Bekliyorum."

Beraber yürümeye başladık. Uzay arabasıyla gelmedi mi acaba ? Neden benimle geliyor ki?

"Evine kadar eşlik ediyim sen gelirken sokaklar doluydu geç oldu biraz ne olur ne olmaz." dedi aklımdan geçenleri okumuş gibi.

Bu kadar düşünceli olması çok güzel bir şeydi. Uzay gerçekten dışarıdan göründüğü gibi egolu değildi. Umursamaz , sert ya da kötü çocuk...

Apartmanın önüne gelince merdivenlerden 2 basamak çıktım ve ;
"Görüşürüz." deyip 3 basamak daha çıktım.

"Iyi geceler." deyip geldiğimiz yolun ters yönüne gitmeye başladı.

Eve geldiğim de saat 22:15'di ve annem ile babam hâlâ gelmemişlerdi.

Botumu ve montumu çıkarttım. Odama girdim ve dolabımı açıp her genç kız gibi ' hiçbir şeyim yok 'demeye başladım.

2 günlük kıyafet alsam yeterdi aslında.

Kırmızı bir polar ve siyah diz kapağı yerleri yırtık pantolunumu alıp yatağıma bıraktım.

Dolabımın önüne geçerek bu sefer de lacivert kot ve siyah bluzümü aldım. Onları da yatağımın üstüne bıraktım. Pijamalarımı da aldım ve her şey hazırdı.

Cumartesi ve pazar bunları giyecektim. Yarın için de ayak bileğimin orda biten gri dar kotumu ve yine gri bluzümü giyecektim siyah botlarımı da aldım ve küçük valizime koydum.

Sonun da kıyafetlerle işim bitince ışığımı kapattım ve yatağıma doğru gittim.
🌌🌌🌌

Telefon sesi ile uyandım bugün de Nehir arıyordu. Açtım hemen.

"Alya , kuzum dün biraz kötü olaylar yaşamış olabiliriz üzdüysem özür dilerim."

Tövbe bismillah noldu buna ya?

"Yani üzüldüm biraz ama bunları yüz yüze konuşalım bence."
"Tamam okul da konuşalım öptüm kuzum."
"Görüşürüz." deyip kapattım telefonu.

Banyoya gittim hemen yüzümü yıkadım ve bi kaç tane krem sürüp çıktım.

Dün seçtiğim kıyafetleri giydim saçlarımı topuz yaptım rimelimi sürdüm ve odamdan çıktım.

KALBİMDE UZAY VAR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin