#8~R

930 56 11
                                    

Biraz farkındalık ! 

S; Demek o yuzden bize "evimde öyle birisi yaşamıyor" dedi. Ne olmuş yani ben varım bende kalırsın hem Taehyun da var onda da kalırsın.

TH; Bulduk ya seni şükürler olsun. Vampirler kaçırdı diye çok korktum Heran çook.

***

Annesiyle kavga eden Heran evine gidememiş Suji'lerde kalmıştı. Suji çoktan uykuya dalmış, belki de 7. rüyasını görüyordu. Heran, yerini yadırgadığın dan uyuyamıyor olabilirdi. Belki de gün sonu yaşadığı olay onda travmaya yol açmıştı. Yada Yoongi'yi düşünüyordu. Bu üç sebepten biri olabilirdi uykuya dalamaması. Oda bunun farkına varamıyordu. Evet, Suji'yi seviyordu. Yeni tanışmalarına rağmen onunla güzel zamanlar geçirmişti. Biliyor ki Suji ile devam etse bile bu dünya da olmazdı. İzin vermezlerdi. Onları, iğrenç, dinsiz, sapık gibi kelimelerle kirleticeklerdi. Olurdu böyle şeyler. Dünya, alışamadı LGBT bireylerine. Kahır olsun mu bu dünya? Aşkımızı düzgün yaşayamadığımız için, evet. Olsun! Düşündü durdu Heran. Sırada ki düşüncesi gün sonu yaşadıklarıydı. Rüya olabilme ihtimali var mıydı? Bazı filmlerde veya kitaplarda vardır böyle sahneler, anlar. Ana karakterin başına gelmeyen kalmaz. O süre zarfı içinde bir sürü acı çeker. Sonra olur olmadık bir zamanda uyandırı verirler rüyadan ana karakteri. Heran'ın ki rüya değildi. Baya baya gerçekti. Yoongi'nin dişlerini bile görmüştü. Aslında aklı ermiyordu , eremiyordu. Kafası allak bullak olmuştu. Bir keresin de internette dolaşırken, karşısına vampir virüsü diye bir şey çıkmıştı. Onu görmesi bile tüylerinin diken diken olmasına yetmişti. Fakat yine de okumuştu o yazıyı. Bir hastalık var ve adı vampir. Gerçekten de insanlara kan içme isteğini aşılıyormuş. Birazcık da yamyam oluyorlarmış. Bu düşünceleri de kovaladı Heran. Tekrar geldi Suji'ye sanırım arkadaş kalmalarını isteyecekti ondan. Evet , zor bir şeydi. Aşkı da zordu. Riske de girmek istemiyordu. Yine garip bir şeyler hissetti içinde. Aklına Yoongi ile olabilme ihtimalini getirdi. Karnında bir hoşlanma. Kelebeklenme.

**

Uyandı.

Düşünce rüyasından uyanan Heran'ın yaptığı ilk şey telefonuna bakmaktı. Amerika'da bıraktığı en yakın arkadaşı Lily'den mesajlar gelmişti. Çok önemli olmayacağını düşünüp bakmadı. Tekrardan uykuya dalmak için kapattı gözlerini. Ağzında bil el hissetti.gözlerini açtı ve Yoongi'yi gördü. Elleri ile Heran'ın ağzını kapatmış, diğer eliyle sessiz olmasını belirten işareti yapıyordu. Yavaşça doğruldu yatakta. Gözleri gözlerine baktı. Yoongi ou o odadan çıkardı. Kimsenin olmadığı ve çok ses çıkaramayacakları bir odaya girdiler. Heran hala şaşkınlık içerisindeydi. Hiç konuşmuyor, nerdeyse nefes bile almıyordu. Sadece Yoongi'ye odaklanmış ondan bir şeyler duymayı umut ediyordu.

Y; Sessiz ol ! sakın bağırarak konuşma! Seni buradan götürmeye geldim.

H; Ne? Neden?

Y; Jimin ! Geri zekalı herif seni öldürmeyi planlıyor.

H; Ama neden??

Y; Seni seviyorum diye. Sanıyor ki hep onu sevicem. Onu yine seviyorum ama demek ki buraya kadarmış. Ben anı yaşarım ve seni de seviyorum.

H; Ben... ben ne diyeceğimi bilmiyorum. Bende sanırım senden hoşlanıyorum ama Suji...

Y; Biliyorum. Hislerinin farkına çok zor varacaksın. Ben bile, düz mantık olan ben bile zor anladım seni sevdiğimi. Ben beklerim Heran. Sorun değil.

H; Bir kere eline dokunabilir miyim?

Y; Tabi ki~

Yoongi ellerini Heran'a doğru uzatır. Heran böyle zarif elleri çok sever. Genelde bir erkekte veya kızda dikkat ettiği ilk şey de eldir. Tuttu Yoongi'nin ellerini ve gözlerini açtı. Rüya imiş. Derin bir nefes aldı. Rahatlamaya çalıştı. Uzaklardan gelen bir fısıltı duyduama anlayamadı. Bir kez daha geldi o ses, yine anlayamadı. 3.kez, anladı. 'Rüyadeğildi.' İrkildi.  Sesin kime ait olduğunu çözemiyordu. Kız dese değildi fazla kalın, erkek dese değildi fazla ince idi. Delirecekti. Suji'yi uyandırmayı düşündü ama o kadar güzel uyuyordu ki kıyamadı. Tekrar duydu o sesi. Tekrar... Tekrar... Tekrar... tekrar uyandı, nefes nefese. Bu sefer çok daha fazla korkmuştu. Suji'yi uyandırmaya karar verdi. Hemen yanında mışıl mışıl uyuyan Suji'yi birkaç kez dürterek uyanmasını sağladı.


H; Ben çok korkuyorum. Uyuyamıyorum Suji.

S; Korkma Heran hadi uyuu

H:Ya Suji-ahh ! bana sarılarak uyu lütfen

S: Peki tamam tamam. Bari göz bandını da kapat içerideki ışık yüzünden de uyuyamıyor olabilirsin.

Heran onun dediğini yaptı ve göz bandını kapattıktan sonra Suji'ye sarılıp uykuya daldı. O kadar drin uykuya dalmışlardı ki eve gizlice giren adamı fark etmediler. Evin içinde sessizce dolaşmaya çalışan adam Heran'ı arıyordu. Bir şekilde izini sürmüş ve onu burada bulmuştu. Odaları gezmeye başladı. Kapısı tamamen kapalı olan oda, belliydi ebeveyn odasıydı. Mutfağın hemen yanında kapısı azıcık aralık olan odayı fark etti. oraya doğru ilerledi. Kapının gıcırdamaması için yavaşça açtı. Yatakta yatan iki kıza doğru ilerledi. Gözleri Heran'ı arıyordu fakat kızların ikisinde de göz bandı vardı, ayırt edemiyordu. Saçlarının uzunluğuna baktı ve kızlardan birini seçti. Elinde ki içinde on saniye de öldüren zehirli iğneyi kıza batırdı. Bir anda irkilen kız gerçekten de on saniye içinde kıpırdamayı kesmiş, uyuyor gibi gözükmeye başlamıştı. O andan itibaren Katil Jimin eve girdiği gibi çıktı.

***


Gece gördüğü kabuslara karşı direnip derin uykulara dalan Heran sonunda uyanabilmişti. En son Suji ile sarılmış uyuyorlardı ama şuan sırt sırta idiler. Belli ki gece yatak da çok fazla dönmüşlerdi. Heran Suji'yi uyandırmak için ona yöneldi, birkaç kez sarsaladı. Uyanmadı. Onu öperek uyandırmayı düşündü. Suji'nin vücudunu kendine doğru çevirdi ve ağzının etrafında ki köpükleri gördü. Annesinin ve babasının duyabileceği desibelde bir çığlık attı.

H; Bay ve bayan Kim! Suji-ahh ! aç gözlerini!!

Heran panikten Suji'nin cansız bedenini sarsalamaktan başka bir şey yapmıyordu. O sarsaladıkça Suji'nin ağzında ki köpükler etrafa saçılıyor, Heran'ın daha fazla ağlamasına neden oluyordu. Bayan Kim geldikten sonra ise ağlamalar iki katına çıkmıştı. Bay Kim baba yüreğinde ki acıyı bastırıp şimdilik ağlamayı boşverdi ve ambulansı aradı.

**

V; Yoongi hyeong ! Jimin-shi nerede? Onu gördün mü?

Y; Hayır ve umrumda da değil.

V; Ahh hyeong..!

Y; Başkasına sor.

V; Tamam ama dün geceden beri yok. Sende bizim liderimizsin. Aslında şey...

Y; Ne? V ! söyle !

V; Bilmiyorum ama ağzında dün Heran'ı geveliyordu hyeong. Bende sadece konuşuyor diye sana bir şey söylemedim.

Y; Ne!? ^&%?^'! piçine bak ! kim bilir ne yaptı! İnanmıyorum ya resmen deli!

Bağıra çağıra evlerinden alelacele çıkar. Kendini sokağa atıp koşmaya başlar. Nereye gittiğini bilmeden. Düşünür Yoongi , Jimin nereye gitmiş olabilir? Etrafta dolanarak Jimin'in kokusunu bulmaya çalışan Yoongi, sonunda o kokuya rastlamıştı. Kokuyu yavaşça ve dikkatlice takip etti. peşinden gittiği kokunun sonunda önü kaos dolu bir eve geldi. Kapıda ambulans ve polis arabası vardı. Birkaç ağlayan insan ve Heran. O da oradaydı. Jimin gerçekten bir şeyler yapmıştı. Fakat yanlış kişiye. Yoongi hemen oradan geçiyormuş gibi yapıp koşarak Heran'ın yanına gitti. Olanları anlayabilmek için birazcık etrafa bakındı. Elini Heran'ın omzuna teselli niyetine koydu. Heran onu fark eder etmez boynuna sarıldı ve ağlamaya başladı. Kalbi kalbine değdiğinde anladı, aslında gerçekten onu seviyordu. Beyni Suji, kalbi Yoongi diyordu. Sanırım o kalbini dinleyecekti. Suji'den de özür dileyecekti. Ona ihanet ettiği için. Ondan nefret etmemesi için yalvaracaktı. Taehyun'a da aynı şekilde. İkisinden de özür dileyecekti. Bir vampire aşık olduğu için...


Umarım beğenirsiniz~

Oylamayı yorum yapmayı unutmayın~♡

Beni de kütüphanenize ekleyinn~♡

Ha birde instagram da tepkiler yazıyorum @kpop_tepkileri ' ne bakın isterim

Birdee youtube da hem kpop random play dance oyunları hem de korece şarkıların okunabilmesi için kolay okunuş çıkartıp yayınlıyorum. orada ki adımda  sudeyksll  bakarsanız sevinirimm ~~

ŞİMDİKİLER  / myg / [VAMPYR] Wattsy2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin