Amint sikeresen bepakoltunk a házba Én és Hayley leültünk a konyhába.
Magamhoz vettem a dobozt amibe a nagymamám cuccai voltak.
-szóval ezek azok.-mondtam Ő pedig felállt a székből és elkezdett nézelődni.
-anyám! Ezer éve nem láttam ilyen könyvet.-vette a kezébe az egyiket és lapozgatni kezdte.
-Gondolom te ezekből egy szót sem értesz igaz?-kérdezte kuncogva én pedig miközben a puloverem ujját nyúlizgattam rá bolintottam.
-a boszorkányok két nyelvet beszélnek az anyanyelvükön kívül,magát a boszorkány nyelvet és a latint. E két nyelvből építik fel a könyveiket is hogy az átlag ember ne értse azt.-mondta.
-a boszorkány nyelv,a Latinnal ellentétben nem egy kihalt nyelv.-mondta majd a táskájába túrt.
-volt egy érzésem hogy nem fogod beszélni ezért elhoztam neked ezt.-Csúsztatott elém egy könyvet.
-ebből könnyedén megtanulhatod,ez egy szótár.
-Kevés ilyen szótár van,a boszorkányság nem egy gyakorolható dolog,ez a véredben van,miért nem tanított meg téged senki?-kérdezte.
-ez egy hosszú történet.-mondtam halkan miközben a szótárat nézegettem.
-Jó mindegy,e könyv segítségével le tudod fordítani a könyved 90%át a másik 10re pedig adok egy latin szótárat.
-Köszönöm. -mondtam majd rá néztem.
-különleges lány vagy Hope.-mondta halkan én pedig a szemébe néztem.
-ezt hogy érted?-kérdeztem halkan kissé elpirulva.
-egy félig démon lelkű jó képű sráccal jársz,egy vámpír a legjobb barátod,boszorkány erővel bírsz és látod az őrangyalod. Ez elég indok?-kérdezte kuncogva majd felült mellém az asztalra.
-azt hiszem igen.-modtam halkan.
-pedig még van egy,ha nem gond elárulom. Szóval minden boszorkánynak más-Más képesség van. -mondta majd csettintett egyet és a két ujja között egy tűz keletkezett.
-a tiéd a legritkább. Mozgatni tudod a tárgyakat. Egyetlen egy gyémánt verű család van a történelemben akik képesek voltak erre. De pár évvel ezelőtt ki haltak. Ők a Fray-ek.-mondta majd a teájába kóstolt.
Andy megjelent a pultnak dőlve majd felnevetett.
-most ezt komoly mondod?-kérdezte mosolyogva.
Hayley rá nézett egy halvány fintorral.
-ami azt jelenti igen.-húzta ki magát.
-felségi család?-kérdezte Andy.
-így is fogalmazhatunk. -mondta és karba tette a kezét Hayley.
-akkor kérlek mász le az asztalról és hajts fejet Hope előtt.
Hayley értetlenül nézett Andyre majd rám pillantott.
-a Nevem Hope Emily Fray.-mondtam halkan.
Hayley-nak nyitva maradt a szája és egy kissé lesápadt.
-Anyám!-mondta majd kiszólt Zaynek aki Harryvel együtt a konyhába jöttek.
-mi a francért nem mondtad hogy Ő egy Fray?-kérdezte kissé idegesen.
-tudod te ki ő? Tudjátok egyáltalán mekkora hatalommal bírhat a lány?-kérdezte és a két srác felhúzott szemöldökkel állt vele szembe.
-a kellő ki lenne képezve a mágiára,az ő gyémánt vére még magát a sötét lovagot Lucifert is térde kényszerítené.-mondta Hayley.
-a nagymamád volt az Ő korában a legnagyobb varázs erővel bíró nő az egész földön.
-örömmel halljuk hogy Lucifert is legyőzheti.-mondta Andy.
-ez csak egy szólás. Amúgy sem jönne fel a pokolból.
-ne vegyél rá mérget.-mondta Harry majd lassan leült mellém.
Hayley felnevetett.
-minek jönne fel egy isten a maga helyéről?-mosolygott majd leült a székre és a lábát feltette a vele szembe levő székre.
-Ő nem egy isten.-mondta Andy Szúrós szemekkel.
-tegyük fel az Istent vagyis a főnöködet úgy hívják Hayley.
-kreatív.-szólt közbe Harry.
-csönd.-folytatta a lány.
-szóval úgy hívják Hayley,Ő uralja a mennyet,igaz? Lucifer pedig a pokolt uralja. Hayley és Lucifer az embereken keresztül harcolnak nap mint nap. És onnantól kezdve hogy Ő is ural egy helyet ami a menny negatívja ezért mondhatom Őt Istennek csak azért mert rossz nem lesz másabb még ha angyal is volt. Már nem az. Hádész a pokol kapu őrzője,pedig Szent Péter.-mondta Hayley.
-ne haragudj Andy de most azt hiszem igaza van.-néztem rá aki csak meg forgatta a szemét.
-akkor kedves Hayley,te melyik Istenben hiszel?-kérdezte Andy gúnnyal a hangjában.
-egy boszorkány nem hisz Istenben,sem Luciferben. Saját magában hisz.
-én itt vagyok,tehát Istennek léteznie kell.-kezdett bele a vitába Andy. Viszont Hayley csaj várat rántott.
-leszarom. -mondta a lány majd lehunyta a szemét mosolyogva.
Másnap Hayley elutazott. Zayn vadászni ment Harry pedig még aludt. Ezért a két szótár segítségével neki álltam az egyik báj ital elkészítésének.
-segítesz?-kérdeztem Andyt aki megjelent mellettem és kinyitotta a szótárat.
-gyémánt vérű felségem a szolgálatodra vagyok.-mondta. Nevetve meglöktem a csipőjét.
-én kezelem a két könyvet ugyanis nem tudom ki mondani a szavakat. Te fogsz alkotni.-mondtam.
-és mi van ha az alkotáshoz kell varázs erő?-kérdezte.
-kétlem tekintve hogy csak mozgatni tudok tárgyakat szökő évente egyszer.-mondtam nevetve és helyet cseréltem vele.
Elolvastam az első pár mondatot először boszorkány nyelven majd forgatni kezdtem a kézzel írott szótárat.
-forralj fel tejet majd tegyél bele levendulát és végül egy csepp tiszta alkoholt.-mondtam Andy pedig elkezdte készíteni közben én tovább olvastam a könyvet.
-egyébként mit főzök éppen?-kérdezte Andy.
-elvileg bőr tisztító.-nevettem.
-tessék? Egy ilyen könyvben?-kérdezte Andy nevetve.
-ez olyan mint egy receptes könyv a régi időkben,mami írta össze,azt irt bele amit akar szóval igen.-mondtam nevetve miközben a szótárat nézegettem.
-tegyél még bele fahéjat.-mondtam.
-majd Bogáncs gyökér gumót. Az mi?-kérdeztem.
-neked nem volt gyerek szobád?-nevetett.
-ilyen növény ami szúr egy picit,de az a jó benne hogy bele tapad a hajadba. -magyarázta.
-és abba mi a jó?-kérdeztem.
-hogy ollóval lehet kiszedni leginkább.-nevetett.
-gyerek koromban nagyon sokat játszottunk vele a folyó parton a srácokkal.-mosolygott.
-mindjárt jövök,keresek neked olyat.-mondta majd kiment a házból.
Még ő távol volt épp a két könyvet lapozgattam mikor átöleltek hátulról. Halványan elmosolyodtam.
-már ilyen kora reggel kaját csinálsz?-morogta Harry a fülembe.
-a helyett hogy a pici Harry problémáit oldanák meg.-kuncogott.
Elmosolyodtam majd felé fordultam.
-nem lehet.-pusziltam meg a száját.
-majd esetleg később. Egyenlőre dolgom van.-mondtam majd vissza fordultam a könyvhöz.
-gonosz vagy velem.-mondta hangosan sohajtva majd el vett egy kanalat és bele nyalt a forralt tejbe.
-Harry várj!-szóltam de már késő volt. Arca minden porcikájáról a szar kifejezést tudtam leolvasni egészen addig amíg ki nem köpte a csapba és ki nem öblítette a száját.
-ez meg mi a kibaszott nagy lófasz?-kérdezte kiakadva.
-könyörgöm mond hogy nem az ebéd.-mondta én pedig csak nevettem.
-nem,ne aggódj,elvileg épp bőr tisztítót csinálok.-mondtam mosolyogva mikor vissza jött Andy pár gyökérrel. Megmosta,felvágta apró darabokra majd bele tette a tejbe. Mikor elkezdett volna kifutni lejjebb vette rajta a gázt.
-és most?-kérdezte.
-1 óráig hagyni kell főni.-mondtam majd leültem az asztalhoz.
-hát ha úgy fog használni amilyen az izé akkor feleslegesen csinálod.-nevetett Harry majd leült mellém.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Pszichopata Styles
FanficEgy srác, 'ki a 23. Élet évét töltötte. Még most lép be a felnőtt korba mégis hírhet. 2évet börtönben töltött. Majd elmegyógyintézetbe zárták. Egy igazi pszichopata. De rohadt okos. Hamar kijátszotta az őröket és megszokott. Nem volt nehéz dolga. Az...