ΚΑΤΙ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΟΜΟΡΦΟΠΑΙΔΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

469 38 56
                                    

ΝΙΚΟΣ

Σηκωθηκα σημερα το πρωι και ειπα να κανω ενα μπανιο και να παω για καφε.Ολοι οι αλλοι ειναι στη καψουρα τους να πουμε και εχουν γραψει το Νικο αλλα δεν πηραζει λεω να παρω τη ξαδελφη μου να παμε για κανενα καφε.

Αααααα και να στειλω την μαντιναδα στο κοριτσι απο τον μπαρ.Ποοοοο μιλαμε μονο που θυμαμαι τι με ειπε αχχχχχ

FLASHBACK

Ειμαι σε ενα μπαρ,στο διπλα τραπεζι καθεται μια κουκλα,η γκομενα ειναι μπομπα αλλα κατι εχει.Δεν ειναι δυνατον μικα τετοια γκομενα να καθεται μονη της και να πινει,ειναι μεγαλο κεφαλι ειμαι εδω γυρως το τεταρτο και εχει πιει 4 ουισκια.Θα παω να της μιλισω.Παω και καθομαι σε μιαι καρεκλα διπλα της,γυριζει και με κοιταζει εχει κατι καταγαλανα ματια,μου θυμηζει καποιον αλλα δεν μπορω να θυμηθω ποιον.(ψαξε ψαξε δεν θα το βρεις)τελος παντων.Τωρα τι θα της πω .....................................................................

Εβρηκα(σιγα ρε Αισταιν)

-Μοιαζουν πολυ τση θαλασσας τα ματια τα δικα σου και οποιος τα δει δεν ημπορει να φυγει απο κοντα σου.της ειπα

-Ευχαριστω αλλα αυτη τη στιγμη εχω καλυτερα να μεινω μονη μου.

-Η μοναξια δεν σου μιλα,η μοναξια σε βριζει,χαιρεται την καταντια σου και να σε βασανιζει.της ειπα

-Θελω να μου πεις τι εχεις??ρωτησα

-Αααα μιλας κιολας γιατι εγω νομιζα οτι μονο μαντιναδες λες.Θα σουν απαντησω λοιπον με μαντιναδα .Το να πονας και να το λες αυτο δεν ειναι πονος,ο πονος ειναι να πονας και να το ξερεις μονος.

-Οπως θες αλλα να ξερεις οτι θα ειμαι στο απεναντι τραπεζι.Καλη σου νυχτα.της ειπα

-Γεια.ειπε και εφυγε

Την ειδα πηγε ειπε κατι στο μπαρμαν και εφυγε.παω να συλλεξω πληροφοριες

-Γεια σου ρε Νικο ειπε ο μπαρμαν μολις πλησιασα

-ΓΕΙΑ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ ΠΟΙΑ ΗΤΑΝ ΑΥΤΗ >??

-Σε γυαλισε το γκομενακι??

-Θα πεις ??

-Τη λενε Αγαπη και ειναι οδοντιατρος παρε την καρτα της.

Μμμμμ αυριο θα παω να τη βρω και θα τη παρω τηλ

ΖΩΗ

Το να σου τηνν πεφτουν σου ανεβαζει ρε παιδι μου το ηθικο ΑΛΛΑ οχι και ετσι ρε παιδι μου δεν λεω καλο παιδι και ομορφο ο Liam αλλα ρε παιδι μου πολυ γλυκαναλατος.Εγω τον αντρα τον θελω πιο αργιο πιο......πιο ,οχι βεβαια να με δερνει αλλα οχι να λεει αυτα τις μαλακιες οχι οχι και παλι οχι .

My enemy,my love!Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ