From: Chrissy Hitt
To: Luke Hemmings, 5sos
Dear Luke,
Dit wordt mijn laatste brief aan jou. Ik trek het niet meer. De brieven worden mij te veel, ze leiden jou af. Maar niet alleen jou, ook de jongens. Ik zie het in interviews, ik zie het bij jullie optredens. Dit wil ik niet, ik wil niet dat ik de reden daarvan ben. Daarom heb ik besloten dat dit de laatste keer wordt dat ik je lastig ga vallen. Beloof me dat je verdergaat, mij vergeet en mijn brieven weggooid.
Alsjeblieft Luke?
Tuurlijk ga ik je missen, maar hé, ik blijf altijd aan je denken. Je bent in mijn hart, waar ik ook maar mag zijn, waar ik ook maar heen mag gaan. Niemand kan dat plekje innemen. Echt niemand.
Het verbaast mij hoe iemand, die ik niet persoonlijk ken, zo speciaal voor mij is geworden. En ik zal maar gelijk eerlijk zijn Luke, je doet wat met mij. Je doet wat met mijn hart, met mijn hoofd. En het doet me pijn, veel pijn. Mijn hart voelt van alles voor je, maar mijn hoofd verteld me dat er nooit een ''ons'' zal zijn, of zal komen.
Je moet weten dat ik niet van je hou. Nee, ik hou niet van je. Hard? Nee hoor, ik hou dan misschien niet van je als een liefde, maar ik hou van je als een vriend, misschien meer, misschien niet. Ik weet het even niet meer.
Wat ik wel weet is dat ik even de tijd nodig ben om erover na te denken, en ik verwacht dat jij mij die geeft. Wat zeg ik nou? Tuurlijk geef je mij die, hoe kan ik zo dom zijn om te denken dat ik ook een plek in jouw hart heb. Maar misschien toch. Misschien heb ik wel een plek in jouw hart? Ik zal het nooit weten. Toch wil ik je een opdracht geven. Een opdracht die misschien onmogelijk voor je is, een opdracht die ik je liever niet geef. Echter ga ik het toch doen.
Ik wil dat als ik een plek in jouw hart heb, je deze aan een ander meisje geeft. Hij behoort niet tot mij, daar is het te groot voor. Ik wil dat je het aan een bloedmooi meisje geeft, eentje waar je van houdt, waar je mee verder wil, waar je gelukkig mee kan zijn. En hoeveel pijn het mij ook brengt, dat ben ik niet. Ik ben niet dat meisje waar je een toekomst mee kunt hebben, nu niet, nooit niet.
Dat spijt me zeer Luke. Ik wil jou helemaal niet kwijt, geloof me. Maar het moet. Mijn tijd is gekomen, tijd om te gaan. Ik wil mijn leven verbeteren, en dat kan ik alleen als jij blij bent. Ik wil die leuke lach weer zien, die mooie kuiltjes in je wangen. Maar het meest van alles, ik wil je weer spreken, je lach horen, de manier zien waarop je loopt, springt, danst, en ga zo maar door. Maar dat mag niet, dat is niet juist. Het hoort niet, en daarom is het beter dat ik je geen brieven meer schrijf.
Geloof me, ik wil je echt geen pijn doen. Dat is nooit mijn bedoeling geweest, echt niet. Luke, alsjeblieft, doe dit voor mij. Ga door met je leven, zoek een vriendin, maar laat mij achter. Laat mij mezelf zijn, laat mij mijn oude ''ik'' zijn. En hoeveel pijn en tranen het ook gaat kosten, het is het waard. Ik zal er alles aan doen om jou gelukkig te zien.
Zeg alsjeblieft tegen de jongens dat ik ze heel erg dankbaar ben, en dat het goed met mij gaat. Ik weet dat je doorhebt dat ik nu lieg, want het gaat verschrikkelijk, maar ik ben klaar. Klaar met mijn emoties uiten, klaar met mijn verleden, klaar met deze diepe brieven. Ik ben overal klaar mee.
Ik wil je niet in mijn problemen meetrekken, dat zorgt alleen maar voor meer schade. En dat kan ik mezelf niet veroorloven op dit moment.
Onthoud gewoon heel goed dat ik zielsveel van je hou. Nooit zou ik jou vergeten Lucas Robert Hemmings. Je hebt mij, ik heb jou. Ik heb jou in mijn hart, en daar zal je blijven.
Vanavond ben ik een wrak, omdat ik je gewoon letterlijk gedumpt heb. Morgen ben ik een wrak, omdat ik spijt heb van vandaag. Overmorgen ben ik wrak, omdat ik dan mezelf de schuld ga geven, en terecht. Dit is een domme keuze, maar ik weet dat het de goede is.
Na een poosje kan ik weer dromen. Dromen over hoe wij een koppel hadden kunnen zijn, dromen over jou. Over hoe jij gelukkig bent met iemand anders, over hoeveel pijn het mij zal doen, maar hoe het tegelijkertijd jou ook een plezier doet. En als jij blij bent, dan geldt dat ook voor mij.
Ik ga je missen Pinguïn ♥
Oh, en ik hoorde je wel toen je zei dat je mij nooit meer zal laten gaan. Het brak mijn hart, echt waar. Dus bij deze Luke Hemmings.
''Ik laat jou ook nooit meer gaan, ook al zal ik je niet meer zien, horen, of ruiken. Je zult altijd een deel van mijn leven uitmaken. Don't forget that''
Ik ga deze brief nu eindigen, anders slaap ik vanavond in een waterbed. De tranen hebben de vrije loop gekregen, vandaar de natte plekken op het papier.
Stay strong, and be happy. Even if we don't contact anymore, I'll always be there for you, just not in real life. Search for me in your dreams, in your heart, and you'll find me. I never wanted to leave your side, to leave your head, but I thinks it's time. It's time to say goodbye. So I'll do it, and I think you should leave me too.
Goodbye Lucas Robert Hemmings ♥
Remember that I love you, with all my heart.
Lots of love, een meisje met veel pijn,
Chrissy x
NIEEEEUUUW HOOFDSTUKJE! (: Dit is NIET het einde van Missing you. Ik hoop dat jullie het een beetje een leuk stukje vinden, ik heb het zo emotioneel mogelijk gemaakt. Bedankt voor alle votes, reads en comments. De reacties van jullie zijn allemaal zo leuk, echt héél erg bedankt.
XOXOXO noukoooo
P.s hebben jullie de roddels gehoord?! 1D gaat misschien nog maar 2 albums maken en daarna uit elkaar 0-0 NOOOOOOO #cry
JE LEEST
Missing you ➳ L.H
Fanfiction❝I wish I was kissing you, instead of missing you.❞ Highest ranking #4 fanfiction