Capitolul 1

266 12 0
                                    

"Domnule doctor cum se simte Luke? "intreb eu.

"Nu foarte bine, dar noi vom face tot posibilul ca acesta sa ramana in viata" raspunde doctorul.

Oftand m-am asezat pe scaun plagand si mi-am pus capul pe umarul mamei mele.

"Nu mai plabge scumpa mea, se va face bine! " imi spune mama in timp ce-mi stergea lacrimile.

"Mama e iubitul meu si il iubesc ... nu vreau sa moara.."

* înainte cu 3 ore *

"Te iubesc Luke! O vacanta in doi in Australia ! D-abia astept! "spun incantata.

"Si eu te iubesc ! Ok, te las sa iti faci bagajele , plecam maine dupa ore. Pa ! " spune sarutandu-ma usor pe frunte .

"Pa! Sa ma suni cand ajungi acasa!" il sarut pe obraz si dupa aceea pleaca.

M-am apucat de bagaj, iar in timp ce asezam lucrurile in geamantan , telefonul a inceput sa sune.

" Hei iubire! Ce mai faci? "spune Luke.

"Hei, bine tu? Ai ajuns deja acasa? "

" Bine , ăăă... inca nu ,mai trebuie sa trec strada si am ajuns. "

" Ok , dar ai grija! "spun eu

" Normal ca voi avea."

" Auzi ... cat vom sta in Australia? "

" Stai sa ma uit ! * Luke ia telefonul de la ureche si se uita la unul din mesajele lui primit de la hotel in timp ce trece strada si spune: Vom sta o sap Aaaaaa * s-a auzit o bubuitura*

" Alo ? Luke ? Mai esti? Ce s-a intamplat? Ma sperii ! Daca asta e o gluma , nu e amuzanta sa stii ! spun ingrozita.

Speriata , merg sa-mi iau haina si plec dupa el .

Alergam din ce in ce mai repede spre casa lui. Il sunam in continuu, dar nu raspundea. Am vazut o masina de salvare care se ducea la un grup de oameni care stateau in mijlocul strazii ca si cand ar fi pe cale sa moara cineva.

Grabind pasul am mers sa vad ce se intampla.

Era ....

Heii, va place? O continui? :3 ♥

You and IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum