Capitolul 5

88 7 0
                                    

Acolo ne astepta tata, impreuna cu mama si cu Dumnezeu. Desi bunicul meu nu e chiar asa de batran, eu tot ii spun asa pentri ca mi-a interzis sa ii spun altfel decat "bunicule","Dumnezeu" sau "Will". M-am dus spre ei ca sa vad ce se intampla si am zis:

-Buna Bunicule !

-Buna draga mea ! Ai crescut de cand nu te-am mai vazut !

-Mersi . Buna mama !

-Buna scumpa mea ! Vad ca au venit si Jessica si Jade .

-Da, au vrut sa vina. Mi-au spus ca nu m-au mai vazut de 2 ani !

-Pai asa si este !

-Wow! Dar eu nu am imbatranit deloc, nu?

-Nu, draga mea. E ca si cum ai fi crescut 2 zile. Nu 2 ani .

-Wow! Super ! Dar cum se intampla asta ?

-Pai aici si in imparatia cerurilor e magic. Aici nu prea mai exista timp si spatiu. Asa ca aici si acasa la bunicul tau nu imbatranesti aproape de loc. Tu cum credeai ca am trait atat de mult ?

-Tata, am o intrebare.... Cati ani ai tu mai exact ?

-Mai multi de cat pot numara, scumpo !

- Jade, ciupeste-ma te rog fiindca nu vreau ca acesta sa fie un vis si sa ma trezesc maine dimineata tot in patul meu !

**Ciupitura**

-Aaaaaaaaauuuuuuuu ! Meesi Jade ! Acum ca m-am convins ca acesta nu e un vis am o intrebare: cum de tu, bunicule, i-ai lăsat pe mama si pe tata sa se casatorească ? Că doar tata e....diavolul ! Adica Lucifer ! Fara suparare, tata !

-Nu ma supar, scumpo !

-Pe vremea aceea, tatal tau isi schimbase foarte mult infatisarea asa ca nu l-am recunoscut. Iar cand mi-am dat seama ca el este era prea tarziu pentru ca tu fusesei deja conceputa. spuse Dumnezeu

-Okay .... Asta e putin cam ciudat ! Adica, nu ai si tu niste senzori, ceva, cu care sa detectezi ingerii exilati si chestii din astea ?

-Acum am....dar inainte nu aveam.

-Bine. Dar stai....Daca sunt fiica diavolului, cand o sa merg la scoala ? Defapt, intrebarea este: o sa merg la scoala sau o sa am profesor acasa ?

-Normal ca o sa mergi la scoala ! Trebuie sa iti faci si tu prieteni in lumea asta pentru ca aici o sa iti petreci majoritatea vietii...

-Perfect ! Oricum nu vroiam sa stau doar in castel fiindca ar fi fost un pic cam plictisitor !!! Si mai am o intrebare...Jessica si Jade pot avea si ele aripi ?

-Sigur ! Ce culoare sa fie ? intrrba tata

-Verzi ! zise Jade

-Albastre ! zise Jessica

-Ok! zise tata

***3, 2, 1...poof ***

-Wow, avem aripi ! tipara prietenele mele nebune in acelasi timp

-Dar alte puteri poti sa imi da? Cum ar fi.....respiratul sub apa sau telechinezia sau.....orice alta putere ?

-Pai in general, eu iti pot da orice putere vrei dar trebuie sa fie de acord si o alta ruda de a ta. Ca sa le poti pastra pentru tot deauna va trebui ca si bunicul tau sa fie de acord.

-Ok. Ma duc acum sa il aduc pentru ca abia astept sa ma distrez cu noile puteri !!!

"Unde esti, bunicule ?"

Atunci, Vanessa avu o viziune. Bunicul ei era in drum spre Rai dar se....batea ?! Da, bunicul ei se batea ! Imediat merse sa il ajute.

-Bunicule, am venit sa te ajut !!!

-Mersi, draga mea !! Hai sa te vad cum te descurci! Deocamdata te las sa te bati doar cu unul dar pe parcurs o sa poti bate o intreaga armata ! Apropo, acestia sunt niste demoni care nu asculta de tatal tau asa ca nu poti sa-i invingi decat omorandu-i. Acum ia sabia asta !

Acestea fiind zise, o sabie cu maner de aur incrustat cu mici diamante argintii si cu lama de Derfer*(Derferul este un amestec de praf celest si argint care poate rapune atat oamenii cat si creaturile supranaturale, adica, mai pe scurt, pe orcine sau pe orice) aparu in mana lui Dumnezeu, care o arinca spre Vanessa. Imediat ce prinse sabia, Vanessa incepu sa o manuiasca cu atata iscusinta de parca ar fi fost profesionista in asta. Dupa ce rapuse vreo 20 de demoni, Vanessa si bunicul ei ii ucisera pe toti si castigasera lupta. Apoi Vanessa spuse:

-Bunice, tata mi-a spus ca poate sa-mi dea orice putere vreau dar ca, daca vreau ca aceasta sa fie petmanenta, tu trebuie sa fii de acord ca eu sa o am. E adevarat ?

-Da, scumpa mea!

-Bineee ! Atunci hai la tata !

~~~~

-Tatiiiiiiii ! Hai sa incepem ceremonia de daruire/primire a puterilor ! Will a fost de acord sa bina dar nu poate sta mult asa ca hai mai repedeeeee !

In vateva secunde, tatal ei a fost acolo. El a spus:

-Bine! Hai sa incepem ! Eu, Satan Diavolul, iti daruiesc tie orice putere iti doresti, numai daca William God va fi de acord ca acestea sa ajunga in posesia ta si sa fie permanente . Asadar, William God, accepti ca nepoata ta sa aiba orice putere isi doreste doar gandindu-se la ea, aceasta activandu-se automat ? a spus Satan

-Da, sunt de acord ! a spus Will aka bunicul

-Esti de acord ca aceste puteri sa fie permanente si ca Vanessa sa le poata transmite mai departe prin acelasi procedeu prin care i-au fost daruite ? a spus Satan

-Da, sunt de acord. a spus Will

-Bine, atunci, din acest moment, tu, Vanessa Devil ai toate puterile pe care le doresti. Sper sa le folosesti in scopuri nobile ! a spus Satan

Acestea fiind zise, Vanessa, Nath, Jessica si Jade au zburat pana la Van in camera, unde au dat o mini petrecere in pijamale, cu aceasta ocazie Vanessa testandu-si noile puteri .

***30 days later***

Jessica si Jade au acceptat sa se mute la Castelul din Iad si sa mearga la aceeasi facultate la vare merg si eu. Si asta nu-i putin fiindca acum, noi mergem la facultatea Daredevil, care este cea mai buna facultate din Iad. Nu ca aici ar fi prea multe facultati. Sunt vreo 4 facultati in Iad dar nu le stiu numele. In fine, azi e prima zi de facultate. Abia astept sa-mi intalnesc noii colegi pentru ca in ultima luna m-am cam plictisit fiindca nu am stat decat cu Jessica si Jade sau singura, ascultand muzica. Nu prea mi-am folosit putetile, desi nu stiu de ce... Jessica si Jade au primit si ele puterile de teleportare si cititul gandurilor.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Heyo! LA MULTI ANI ANDREI/ANDREEA ! Ce faceti ? Ei bine, s-a intamplat sa pun si eu capitolul asta. Nu ma omorati va rog **puppy face** !
Capitolul urmator va veni....saptamana viitoare...cred. Sper sa am timp sa il scriu.
Aaaaaaa. Si inca ceva. Va cer prea mult daca va rog sa imi lasati si mie o parere si un vot ? Caci nu prea am vazut comentarii de la voi si ma gandeam sa sterg cartea...
Nu stiu...Sa sterg sau nu cartea ? Cum vi se pare ? Spuneti-mi va rog :) Pa-Pa :)

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 13, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

O fata...normalăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum