Mă îndrăgosteam fără sa îmi dau seama. Și chiar dacă mi-aș fi dat seama ce se întâmpla cu mine, tot nu aș fi putut sa fac nimic pentru a împiedica asta. Și poate dacă aș fi putut face, tot nu aș fi făcut. Fiindca să mă îndrăgostesc de tine a fost cel mai frumos lucru care mi s-a întâmplat.
Totul devine mai frumos atunci când mă strângi in brațe. Totul mi se pare mai frumos, chiar și eu. Mă simt frumoasă in brațele tale. Dar, de fiecare data când pleci, iei cu tine sufletul meu, de aceea mă simt atât de goală in lipsa ta. Sunt întreaga doar când brațele tale mă înconjoară.
Și îți jur că as vrea sa te văd, să te privesc, să-ți admir trăsăturile frumoase și după aceea să te îmbrățișez puternic, știind ca îmbrățisarea ta e capabilă să vindece toate rănile create deja in sufletul meu...
❤️
Cum te simți când știi că-mi porți inima in palme? E grea? Mai poți s-o duci ? Ai grija sa nu o scapi pe jos, pentru că m-ar durea dacă aș rămâne din nou cu ea in bucățele. Și te-ar durea și pe tine,când vei încerca să o repari și te vei tăia in sute de cioburi, bineînțeles, asta doar dacă vei încerca.
Deci, mai poți sa o ții? Dacă nu, pune-o la loc, la mine in piept, dar ușor, cu grija, să nu se spargă în sute de bucăți inima mea mult prea fragila...pentru că, așa cum o vezi, rănită, bandajată, plină de cicatrici, plină de amintiri și de lacrimi, acum este doar a ta. Accept-o asa cum este ea, pentru ca asta e iubirea.
Mi-am dat seama ca te iubesc mai mult decât credeam. Mi-am dat seama de asta în momentul in care am pus inima mea in palmele tale, așteptând ziua in care vei izbi cu ea de pământ.
Și te iubesc...
Pentru ca tu mă faci sa visez din nou la "pentru totdeauna" , deși sunt conștientă ca nu exista...