Perspectiva Rian:
Atunci urc in camera ei si o vad jos lesinata atunci o iau si o pun pe pat. Imi pare foarte rau pentru ce iam facut . Si atunci incep ai vorbi nu ca mar fi auzit, dar incercarea moarte nare cum se spune:
Rian: Draga mea surioara sa stii ca imi pare foarte rau. Nu am vrut sa te lovesc , pur si simplu mam enervat crezand ca ai incalcat cuvantul parintilor. Teas ruga sa ma ierti pentru ceea ce am facut . Sa stii ca te iubesc. Dupa cuvintele spuse ies si o las sa doarma.
Perspectiva Ami:
Am simtit ceva moale si lam auzit pe Rian vorbind. Draga mea surioara sa stii ca imi pare foarte rau. Nu am vrut sa te lovesc , pur si simplu mam enervat crezand ca ai incalcat cuvantul parintilor. Teas ruga sa ma ierti pentru ceea ce am facut . Sa stii ca te iubesc. Stai el plange . El chiar na iubeste si ii pare rau. Apoi aud usa cum se inchide. Am stat si am meditat asupra cuvintelor spuse de minunatul meu frate si am decis sa il iert pe jumatate nu o sa ii spun tatei nimic , dar de la mine a so incaseze. Apoi incet, incet am alunecat in lumea visurilor.
Ma aflu pe o pajiste minunata cu fori de toate culorile si aud cantecul pasarilor deodata apare o lumina foarte stralucitoare. In fata mea apare bunica .
Ami: Bunico ce dor mia fost de tine. Si atunci incep a plange . Si am imbratisato alunecand in bratela sale.
Buni: Draga mea Ami te rog sa fii foarte atenta simt ca ceva rau se va intampla. Ami imi pare rau dar trebuie sa plec. Nu mai am multe puteri si tu te trezesti. Pa scumpo te iubesc.
Ami: Pa.... spun cu lacrimi in ochi.
Perspectiva Ami:
Am vazuto cum dispare , imi va fi foarte dor de ea dar ce vroia ea sa spuna prin cuvintele ,,te rog sa fii foarte atenta simt ca ceva rau se va intampla'. In acest moment totul dispare si aud urletul ceasului desteptator. Cu chin cu vai mam sculat mam dus la baie si am facut un dus pentru 10 minute apoi am iesit mam imbracat intrun top negru si o fusta alba cu flori miam luat o pereche de tocuri negre si miam pus poseta pe umar. In poseta miam pus bine inteles pistolul.Parul lam lasat liber ondulat si la machiaj ceva simplu tus, ruj rosu.
Apoi am coborat la parter. Pe canapea lam vazut pe fratele meu Rian si iam aruncat o privire urata si el a facut o fata de vinovat. Ce bine imi pare ca nu stie ca lam iertat pe jumatate . Repet pe jumatate. Ajungand in bucatarie am strigat tare ca sa ma auda pana si mortii. Buna dimineata apoi mam dus spre parintii mei mult iubiti intai mam dus la mama si am sarutato si am imbratisato. Apoi la taticul meu iubit .
Tati: Draga pintesa a lui tata totul este bine? Rian nu tea lovit na facut nici o prostie?
Ami: Pai ....
CITEȘTI
Princesa de la Mafia Roseman
ActionCititi si o sa aflatiti,dar totusi va dau cateva indicii este depre o fata pe nume Ami si ea este pritesa celei mai mari mafii de peste tot si toti se tem de ea.