Amilyen gyorsan sikerült elaludnunk, épp ugyanolyan gyorsan jött a reggel. Persze, mint egy hagyományos tinédzser, mink sem akartunk felkelni. Békésen bóbiskoltunk Emma ágyán, mikor egy bosszantó hang zavarta meg ezt a mennyei szunyát:
-Halihó lányok! Reggel van! Hasatokra süt a nap!-ordított le minket Elliott.
-Hagyj már minket aludni-pillantott rá Emma a vekkerére-Dehát még csak 6 óra! Mi még aludni akarunk!-majd a fejére húzta a takaróját.
-Khm.. khm.. Azt mondtam, hogy keljetek fel! Különben...
-Különben mi lesz?-kérdeztem.
-Ez: Két túró találkozik:
-Helló, hogy vagy?
-Halkabban, körözött vagyok.-Ahjj.. Elliott fejezd már be a vicceidet! Evvel csak lefárasztasz minket, és így tuti, hogy tovább fogunk aludni!-Mondta eléggé feszült fejjel.
-Oké... akartok még egy rossz viccet?
-Ne, ne! Máris felkelünk!-feleltük ijedten kórusban.
-Na azért mondom!-majd kikeltünk hullafáradtan az ágyból és felöltöztünk. Zombi fejjel kibattyogtunk a fürdőbe fogat mosni, utána pedig irány a reggeli. Reggelire nem volt valami különleges kaja, de nagyon fincsi volt. Mrs Allen zabkását készített.
Evés után elbúcsúztam az Allen családtól és indultam haza, mielőtt Elliott a zabkásáról is mondana egy viccet. Hazaérve rögtön Jennába botlottam, ki éppen anyuékkal beszélt, Bizonyára fontos dolgot:
-Sziasztok, megjöttem!-köszöntem a családnak jókedvűen.
-Szia kicsim, jót buliztatok?-kérdezte apa.
-Persze. Emma testvére Elliott nagy humor arc... szó szerint!
-Akkor tuti, hogy a szórakozás nem maradt el!-kacsintott rám anya.
-Blanca! Ha nem baj, épp apuékkal szeretnék megbeszélni egy fontos dolgot, addig elmennél?-kérdezte Jenna gyengéden.
-Persze, hogy nem baj... de nekem miért nem szabad tudnom?
-Tudod azért,mert... felzaklatna!
-Tessék?
-Bocsi hugi, de létszíves. Ez nekem nagyon fontos lenne!-könyörgött már majdnem térden Jenna.
-Hát jó!-majd ebben a pillanatban Jenna megölelt.
-Jaj köszi Blanca,te vagy a világ legjobb kishúga!
-Öhm, köszi. De most azért köszöngetsz, mert elmegyek, hogy ne halljam a beszélgetést?-zavarodtam össze.
-Na, szóval azt mondtad, hogy elmész- mosolygott rám, majd kilökött a nappalink ajtaján.
Ez meg mi volt?-töprengtem magamban. De persze, mivel jó testvér vagyok ezért... nem... nem mentem a szobámba, hanem az ajtóhoz szorongtam és fülelni kezdtem:
YOU ARE READING
A szenvedély viharában [ÁTÍRÁS ALATT]
RomanceBlanca Lohan egy átlagos tinilány, ki általános után maga elé helyezi az Altalor gimnáziumot. Célja a kitűnői iskolaeredmény, valamint mindig a szépre és a jóra törekszik. Ám nem egy tündérmesében él... Az iskola kezdetével olyan dolgok történnek ve...