Trec 5 luni de când sunt cu X și 2 luni de când D e cu T... Eram fericite și ne trăiam viata la maxim pana când primesc mesaj de la X
X. Te iubesc și sunt un prost ca o sa îți spun asta dar trebuie sa ne despărțim! Nu mai simt ce simțeam și înainte pentru tine și nu știu cum sa îți spun dar de 2 săptămâni sunt cu A!
A era cealaltă prietena a mea la care țineam mult și îmi era și ea ca o sora
Eu. Nu! De ce îmi faci asta! A este prietena mea! M ați trădat nu cred!
El nu venise la școală în ziua aceea și nici A... Eram cu D și ne plimbam pe terenul de sport, încep sa plâng și D nu înțelegea! Plângeam mult și D văzând ma ca plâng m a intrebat:
D. De ce plângi?
Eu. Uite ce mi a trimis X (ii spun greu deoarece nu mai puteam sa vorbesc!)II arat mesajul. D ma ia in brate și ma strânge tare apoi începe și ea sa plângă!
D. Știam ca nu poți avea încredere în el! E un nesimțit care înșela și schimba fetele ca pe șosete! Nu mai plânge iubirea mea! Sunt și alți băieți mai buni ca el! Știu ca îl iubesti! Te cred! Chiar o fac! Dar nu ii arata ca îti pasa! Nu merita!
Eu. Dar chiar îl iubesc!Eram distrusa emoțional! Foarte distrusa! Dar ma bucuram pentru ca o aveam pe sora mea! Era o persoana de încredere! O iubeam! Și încă o fac!
Trec ceva ani! X a înșelat o și pe A! Și am devenit prietene ma rog nu cum sunt cu D! Dar eram prietene!
D nu mai era cu T... Ambele ne am găsit pe altcineva! S au despărțit de noi! Acum în prezent ne plac de alte persoane dar nu ne mai facem atâtea griji! Acum ce o fi o fi!
Sper sa nu ma uiți dacă citești asta❤️❤️