Začnu tím, že se vám představím.
Jmenuji se Arizona Mane a je mi 24 let. Do svých 18ti jsem žila v New Yorku, ale teď bydlím v Londýně. Asi si říkáte, jak jsem mohla vyměnit New York za vesnici, jako je Londýn. No stalo se! A možná to je velikostí vesnice, ale miluju to tady.
Nejsem žádná sexbomba. I když měřím 176 cm, nemám nohy až do nebe. Nemám míry 90-60-90 a nemám ploché bříško. Tedy mám, když stojím jako pravítko. Má pleť není bezchybná, takže se neobejdu bez těch předražených serepetiček. Moje vlasy? Nemám je až po pás, mám roztřepené konečky a barvu bych chtěla měnit každý týden. Takže jak jsem řekla, nejsem žádná sexbomba.
Ale!
Mám něco jiného! Mám sebevědomí a mám šarm. Nikdy bych o sobě namyšleně neřekla, že jsem krásná, ale namyšleně řeknu, že svým chováním sbalím toho, koho chci.
Nedělá mi problém přijít do baru a sbalit pěkného muže, i když sama nevypadám nejlépe. Ale co jsem zjistila? Muži nejsou až tak povrchní, aby chodili jen s těma krásnýma.
Nikdy jsem neměla vážný vztah. Nevěřím na lásku. Nevím, co je to mít rád, protože to neznám. Přijde mi, že jsem pro své rodiče byla jen něco, co je správné. Však víte. Máte svatbu a potom následuje dítě! Nikdy jsem od nich nelyšela Mám tě rád/a.
No to už odbíhám od tématu.
V Anglii jsem vystudovala novinařinu a teď mám svojí internetovou stránku, kde dívkám a ženám radím ohledně sexu a lásky. Není to ironie? Ale tak říká se, že kovářova kobyla chodí bosa. Tak je to i se mnou. Dostala jsem stovky děkovných e-mailů a dopisů, kdy jsem zachránila vztah nebo sexuální život. Dokážu poradit všem ostatním, ale sobě ne.
A taky mám svou rubriku Láska a Sex v TeenVouge. A proto jsem právě teď tady...
"Takže další otázka. Co třeba vy?" ukázal na mě Liam Payne. Ano! Právě sedím na tiskové konferenci One Direction. Proč? Dostávám nespočet zpráv od dívek, které je milují. Ať už jsou nešťastně zamilované! Jestli je správné, že se sexuálně uspokojují, nad představou těchto kluků. Nebo jak udělat, aby ji miloval! Proto jsem tady, abych to zjistila.
Postavila jsem se a všechny oči se upřely na mě. Byla jsem jiná. Nebyla jsem oblečená do sexy sukýnky a trička, které díky velkému výstřihu vypadalo jako napůl. Měla jsem obyčejné černé legíny, hnědé kozačky nad kolena, černé tílko a sako. Nechtěla jsem na nikoho udělat dojem. Vždyť od toho tady byli oni.
"Děkuji. Arizona Mane TeenVouge. Jestli to nebude vadit. Měla bych otázku na Harryho Styese," řekla jsem a Styles mi kývl jako souhlas.
"Ve svém dosti dávném rozhovoru jste zmínil, že byste nechodil s fanynkou. Smím vědět, jestli se to změnilo? A jestli ne, proč?" řekla jsem a probodávala ho pohledem.
"Ehmm.. No je to pravda, a rozhodně se to nezměnilo. Proč? Jsem kdo jsem a chci někoho, kdo mě bude mít rád proto jaký jsem a ne kdo jsem," usmál se a rozhlížel se, koho vyvolá jako dalšího.
"Co třeba..." skočila jsem mu do řeči.
"A kde berete tu jistotu, že to tak ve světě "slavných" není? Strčil byste ruku do ohně, že žádná celibrita se kterou jste chodil nebo budete chodit, vás nechce jenom proto, že jsem Harry Styles?" vychrlila jsem rychle otázku.
Mlčel.
Usmála jsem se.
"Děkuju," řekla jsem a opět se posadila. Slovo si vzal Zayn a vyvolal dalšího novináře.
Asi po hodině konference skončila. Nikam jsem nespěchala, takže jsem šla mezi posledními.
"Slečno..." řekl neznámý hlas a po té jsem ucítila dotek na svém rameni.
"Och pane Stylesi."
"To, co jste řekla. Vytrhnete z kontextu, stejně jako vytrhli z kontextu to, že nechci chodit s žádnou fanynkou?" zeptal se.
"Nemusíte mít strach. Tohle nikde nebude, bylo to... Dala by se říct, jen pro jedinou osobu," usmála jsem se.
"Opravdu to bylo vytrženo z kontextu," řekl a naklonil hlavu na bok.
"Pane Stylesi, nemusíte se mi tady ospravdlňovat. Je to vaše věc."
"Ale vážně to tak není. Tváříte se jako bych byl pokrytec."
"Ale prosím vás, není to tak? Vždyť jste žádné šanci nedal!" řekla jsem.
"A jak najdu tu, která to myslí vážně?"
"Prostě musíte hledat. Říká se tomu randění."
"Tak se mnou pojďte na rande," řekl najednou a já se musela zasmát.
"Takhle to ale nefunguje!"
"Proč myslíte?"
"Na rande chodí většinou lidi, co o sebe stojí," usmála jsem.
"Takže vy o mě nestojíte?" nadzvedl koutek.
"Ale ovšem že stojím. Jsme přibližně stejně staří. Jste sexy a jste Harry Styles." usmála jsem se.
"Takže přiznáváte, že byste se mnou šla, protože jsem Harry Styles? Vidíte! To je to o čem mluvím," řekl a vydechl.
"Ano šla. No neznamená to, že bych si to rande užila. Můžete být Harry Styles, pořád to ale neznamená, že jste skvělý společník, se kterým bych to rande zopakovala," řekla jsem a zapnula si kabát až ke krku.
"Tak pojďte se mnou na rande!"
"Ne! Mějte se hezky pane Stylesi a hodně štěstí v hledání té pravé."
Otočila jsem se a odkráčela do víru města.
Asi si teď musíte říkat, že jsem blbá, ale co! Mám pravdu, vždyť on by mě nechtěl a jít narande jen proto, aby něco dokázal? Vždyť by to byla jedna velká lež už ze dvou důvodů. Jistě by si dával pozor, protože jsem novinářka a mohla bych o tom něco napsat a pak by jistě chtěl zapůsobit, protože by chtěl dokázat, že má pravdu. No o tohle já nestojím.
Nebo nestála jsem, než se objevil u mě v kanceláři!
Na ten den si pamatuju, jakoby to bylo včera. To, že přišel nebylo tak neuvěřitelné jako to, o co mě žádal.
ČTEŠ
This dating is not real! (FF - Harry Styles)
FanfictionDva odlišní lidé. Naprosté protiklady. Ovšem když se jedná o pomoc, tohle vše jde stranou. Arizona, redaktorka TeenVouge, pomůže Harrymu, najít "tu pravou", která ho nebude chtít, protože je člen One Direction, ale protože je muž, kterého chce. O t...