KAVGA

799 47 22
                                    

MEDYADAKİ ŞARKI İLE KESİNLİKLE OKUYUN ! 

medya , emiğğ 

- '' HADİ ŞU KIÇINI KALDIR ! '' 

- '' KALK ECRİN ! ''

- '' GEÇ KALICAKSIN BAK ! ''

Rüzgar'ın sesine en sonunda pes edip gözlerimi kırpıştırrarak karşılık verdim . 

- '' YA BİR SUSSANA OLUM BU NE ENERJİ SABAH SABAH ? '' 

Nefesimi bıkkınlıkla dışarı verip , yastığa iyice sarıldım . 

- '' SAAT 08:30 BAYAN İSTERSENİZ UYUMAYA DEVAM EDİN '' 

Rüzgar'ın söyledikleriyle yataktan fırlayıp banyoya hücum ettim . Dün gece sabah banyo yapmayı düşünmüştüm ama göt büyütmekten vaktim kalmadı . Banyoda rütun işlerimi halledip , odama döndüm . Rüzgar odada yoktu , Camdan dıaşrı baktığımda güneşin parıl parladığını görüdm ve gülümsedim . Hava gine aşırı sıcaktı . Dolabımın karşısına gecip uzun bir uğraştan sonra siyah şortumu cıkarıp üzerime gecirdim , beyaz  '' matell '' yazılı tsortumuda üzerime gecirdikten sonra kot ceektimi atletimin üzerine giydim . Kollarımı bilekleirme ladar katladıktan sonra beyaz siyah adidas spor ayakkabılarımı ayağıma gecirdim . Sacımıda tepeden bir topuz yaptıktan sonra cantamı kaptığım gibi aşağı indim . 

Salonda Umut'u görmemle sırıtıp hızlı hızlı aşağı indim . Ne kadar olmuştu görmeyeli amk nasıl özleidm . 

- '' UMUTT ! ''

Diye anırdıktan sonra merdivenlerde dikildim . Umut'ta beni görünce gülümseyip yanıma doğru geldi . Yanıma gelmesiyle kollarımı boynuna doladım , oda ellerini belime koyup beni aşağı indirdi . 

- '' MAVİİİ GÖZZ ! '' 

Umut'un sesiyle kahkahalarla gülmeye başladım , oda güldüğünde iyice sarıldım . 

NASIL ÖZLEMİŞİM ULAN ! 

- '' Hadiyin lan gel kalıcazz ! '' 

Abimin sesiyle sırıttım . 

- '' BİRİLERİ KISKANIYOĞĞĞĞ '' Umut'un söyledikleriyle abim gözlerini deviridğinde bende gülümsedim . 

Annemle vedalaşıp evden cıktık , arabaya binince abim gazı köklediği gibi okulun yolunu tuttu . 

******************

- '' CIKABİLİRSİNİZ ! '' 

Hocanın sesiyle bıkkınla nefesimi verdim . Emir derse girmemişti yada daha gelmemişti bilmiyorum işte . 

Dün olanlaran sonra AH ! Beni öpmesi ve özellikle kucağında olmam ! 

AMAN TANRIM DİDİM !!! Gibi bişey yani amk . O olaydan sonra beni eve bırakmıştı . 

Yani sonra ne konuşmuştuk nede başka bişey olmuştu . 

Bu sabah moralimi yerine getiren bir başka şey ise Ece orospusunun yüzündeki morluklardı amk . Öyle güzel patlamış ki o kaşı . Gözünün solundaki moruk  beni benden aldı . Hele o dudağının patlaaması oyy severim ama . 

- '' ECRİN MÜDÜR SENİ ÇAĞIRIYOR ! ''

Sınıfın dedikocusu Pelin'in sesiyle başımı onaylarcasına sallayıp sıramdan kalktım . Koridorda müdürün odasına doğru giderken etraftakilerin bana olan bakışları tırsıyor gibiydi . 

KOKUN ÜSTÜME SİNMİŞ .Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin