𝐖𝐡𝐚𝐭 𝐚𝐦 𝐈?
𝐀 𝐬𝐢𝐧𝐠𝐞𝐫? 𝐈 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐛𝐞𝐥𝐢𝐞𝐯𝐞 𝐬𝐨. 𝐍𝐨 𝐦𝐚𝐭𝐭𝐞𝐫 𝐡𝐨𝐰 𝐦𝐚𝐧𝐲 𝐜𝐨𝐦𝐩𝐞𝐭𝐢𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐡𝐨𝐢𝐫𝐬 𝐈'𝐦 𝐢𝐧 𝐈'𝐦 𝐬𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐦𝐞𝐝𝐢𝐨𝐜𝐫𝐞 𝐚𝐭 𝐛𝐞𝐬𝐭.
𝐀 𝐝𝐚𝐧𝐜𝐞𝐫? 𝐏𝐞𝐫𝐡𝐚𝐩𝐬. 𝟏𝟏 𝐲𝐞𝐚𝐫𝐬 𝐨𝐟 𝐝𝐚𝐧𝐜𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐚𝐬 𝐠𝐢𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐭𝐢𝐭𝐥𝐞. 𝐁𝐮𝐭 𝐢𝐬 𝐢𝐭 𝐚 𝐩𝐚𝐬𝐬𝐢𝐨𝐧 𝐨𝐫 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐨𝐟 𝐚 𝐰𝐞𝐥𝐥 𝐝𝐞𝐯𝐞𝐥𝐨𝐩𝐞𝐝 𝐡𝐨𝐛𝐛𝐲?
𝐀𝐧 𝐚𝐜𝐭𝐨𝐫? 𝐒𝐮𝐫𝐞. 𝐈𝐧 𝐭𝐞𝐫𝐦𝐬 𝐨𝐟 𝐟𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧𝐚𝐥𝐢𝐭𝐢𝐞𝐬 𝐭𝐨 𝐛𝐥𝐞𝐧𝐝 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐬𝐨𝐜𝐢𝐞𝐭𝐲, 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐬𝐮𝐫𝐞. 𝐈 𝐚𝐦 𝐚 𝐠𝐫𝐞𝐚𝐭 𝐚𝐜𝐭𝐨𝐫.
𝐖𝐞𝐥𝐥, 𝐥𝐞𝐭'𝐬 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭 𝐨𝐟𝐟 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐚𝐬𝐢𝐜𝐬.
𝐈'𝐦 𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐀𝐝𝐮, 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐨𝐧𝐞 𝐫𝐚𝐧𝐝𝐨𝐦 𝐭𝐞𝐞𝐧 𝐲𝐨𝐮 𝐦𝐚𝐧𝐚𝐠𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐟𝐨𝐥𝐥𝐨𝐰 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐢𝐧𝐭𝐞𝐫𝐧𝐞𝐭.
𝐈'𝐦 𝐆𝐡𝐚𝐧𝐢𝐚𝐧, 𝐌𝐞𝐱𝐢𝐜𝐚𝐧, 𝐉𝐚𝐩𝐚𝐧𝐞𝐬𝐞, 𝐅𝐢𝐥𝐢𝐩𝐢𝐧𝐨, 𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐫𝐞𝐭𝐭𝐲 𝐬𝐮𝐫𝐞 𝐈'𝐦 𝐆𝐫𝐞𝐞𝐤 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞. 𝐈 𝐬𝐩𝐞𝐚𝐤 𝟕 𝐥𝐚𝐧𝐠𝐮𝐚𝐠𝐞𝐬, 𝐚𝐥𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐈 𝐮𝐬𝐮𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐬𝐚𝐲 𝐈 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐬𝐩𝐞𝐚𝐤 𝟑 𝐭𝐨 𝐚𝐯𝐨𝐢𝐝 𝐟𝐮𝐫𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐜𝐨𝐧𝐯𝐞𝐫𝐬𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧.
𝐈 𝐠𝐨 𝐭𝐨 𝐬𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥 𝐚𝐧𝐝 𝐞𝐧𝐣𝐨𝐲 𝐢𝐭 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐚𝐯𝐞𝐫𝐚𝐠𝐞 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝. 𝐈 𝐩𝐫𝐞𝐟𝐞𝐫 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐚𝐜𝐭𝐮𝐚𝐥 𝐡𝐮𝐦𝐚𝐧 𝐢𝐧𝐭𝐞𝐫𝐚𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧. 𝐁𝐚𝐬𝐢𝐜𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐚𝐧 𝐚𝐯𝐞𝐫𝐚𝐠𝐞 𝐰𝐚𝐭𝐭𝐩𝐚𝐝𝐞𝐫.
𝐀𝐯𝐞𝐫𝐚𝐠𝐞 ; 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐨𝐫𝐝 𝐦𝐞𝐚𝐧𝐬 𝐚 𝐥𝐨𝐭 𝐭𝐨 𝐦𝐞. 𝐍𝐨𝐭 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐨𝐬𝐭 𝐩𝐥𝐞𝐚𝐬𝐚𝐧𝐭 𝐰𝐚𝐲 𝐞𝐢𝐭𝐡𝐞𝐫.
𝐈'𝐯𝐞 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐚𝐯𝐞𝐫𝐚𝐠𝐞.
𝐈'𝐦 𝐚 𝟓'𝟗 𝐟𝐞𝐦𝐚𝐥𝐞, 𝐢𝐧 𝐈𝐁, 𝐢𝐧 𝟑 𝐬𝐩𝐨𝐫𝐭𝐬, 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐚 𝐩𝐫𝐢𝐯𝐢𝐥𝐞𝐠𝐞𝐝 𝐥𝐢𝐟𝐞.
𝐈'𝐦 𝐠𝐫𝐚𝐭𝐞𝐟𝐮𝐥 𝐨𝐛𝐯𝐢𝐨𝐮𝐬𝐥𝐲. 𝐈 𝐮𝐧𝐝𝐞𝐫𝐬𝐭𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐦𝐲 𝐥𝐢𝐟𝐞 𝐢𝐬 𝐚 𝐦𝐨𝐝𝐞𝐥 𝐝𝐫𝐞𝐚𝐦 𝐥𝐢𝐟𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐮𝐭𝐮𝐫𝐞 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐫𝐢𝐛𝐮𝐭𝐞 𝐚𝐬 𝐦𝐮𝐜𝐡 𝐚𝐬 𝐩𝐨𝐬𝐬𝐢𝐛𝐥𝐞 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐨𝐬𝐞 𝐧𝐨𝐭 𝐚𝐬 𝐥𝐮𝐜𝐤𝐲.
𝐈'𝐦 𝐦𝐚𝐧𝐲 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠𝐬.
𝐀 𝐬𝐢𝐬𝐭𝐞𝐫
𝐀 𝐩𝐞𝐫𝐟𝐨𝐫𝐦𝐞𝐫
𝐀 𝐝𝐚𝐧𝐜𝐞𝐫
𝐀 𝐬𝐢𝐧𝐠𝐞𝐫 (𝐬𝐨𝐦𝐞𝐰𝐡𝐚𝐭)
𝐀 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝.
𝐁𝐮𝐭 𝐦𝐨𝐬𝐭 𝐨𝐟 𝐚𝐥𝐥.
𝐈'𝐦 𝐦𝐞.
𝐇𝐢.....
𝐈'𝐦 𝐋𝐨𝐯𝐞. 𝐀𝐧𝐝 𝐦𝐲 𝐥𝐢𝐟𝐞
(𝐌𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐦𝐲 𝐥𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐬𝐢𝐬𝐭𝐞𝐫)
𝐈𝐬 𝐤𝐢𝐧𝐝𝐚 𝐚𝐯𝐞𝐫𝐚𝐠𝐞.