[level}Fejezet number Józsi{10/10]

29 2 0
                                    

Egyszer volt, hol nem volt, hol az óperenciás tengeren is nyúl ugrál, hol az üveghegy is nyúlhegy, és a kurta-farkú nyuszifül túr, azon a helyen volt egy Józsi. Ez a Józsi daliás, erős legény volt, úgy 25 éves. Ahogy mindenki a környéken, úgy Józsi is nyúlvadászattal foglalkozott, ugyanis a szomszéd országokban egy nyúl se akadt, pedig ott igen nagy kereslet volt a nyúlhere és egyéb nyúlportékák iránt. Nyúlországban pedig a Nyúltermő-mezőn csak úgy százával teremtek a nyuszik (óránként). Ha szerencséje volt az embernek, pont a zsákjába teremtődött egy tapsifüles.

Nyúlországban mindenhez nyulat használtak fel, minden a nyulak körül forgott. Nem csoda, csak ebből volt nekik, ebből viszont rengeteg. Nyúlruha, nyúlcipő, nyúlhentes, nyúlkolbász, nyúlékszerész, nyúlszem- és herenyakláncok, karkötők, nyúlcsont-eszközök, nyúlpaplan, nyúltakaró, minden nyúlból volt. Húsnak is csak ezt ettek, sőt, kenyérnek (nyúlcsontliszt), zöldségnek (Kurtafarkú-nyuszifül), és gyümölcsnek is (nyuszifán bolyhos nyuszifarok terem).

Józsi mindennapjai nem voltak túl izgalmasak. Felkelt, nyúlszempelyhet reggelizett, elment a Nyúltermő-mezőre, szedett pár tucat nyuszit, nyulat ebédelt, aztán eladta a nyulakat, nyúlvacsora, és alvás. Ígyhát nem is csoda, hogy unta magát, meg a töke is tele volt a sok nyuszival, ezért tarisznyát rántott olajban, vitt magával egy kevés nyuszifarkat, és nekiindult a nagyvilágnak. Hamar el is érte az országhatárt, mivel itt az országok nem valami nagyok. Át is lépett Homokországba. Itt ugyanaz volt a metódus, mint Nyúlországban, csak homokkal. Homokban laktak, azt ettek, viseltek, stb. Annyi különbség viszont volt, hogy a Nyúlországból származó élő nyulakat a homokkal felhizlalták olyan méretűre, amin már kényelmesen lehetett nyulagolni (meg persze a nyúlhere itt is népszerű volt).

Józsi gyalogolt és gyalogolt Homokországban, amikor hirtelen elnyelte a talaj...

Egy pár random sztori Where stories live. Discover now