Jeon jungmi 's pov
"Maafkan saya, maafkan saya"
Badan aku tunduk beberapa kali tanda bersalah. Rambut aku yang lurus tak berikat terbang terbang disebabkan pergerakan aku yang agak laju. Ya aku tengah mintak maaf.
Mintak maaf bagi pihak adik aku.
EH BAHALOL LA IKUTKAN HATI MEMANG TAK LA AKU NAK MINTAK MAAF BAGI PIHAK BERUK JANTAN NI
tapi aku cuma ikutkan arahan papa.
"Jaga jungkook baik baik"
Tulah yang papa selalu pesan pada aku sampaikan aku dah naik rimas nak dengar pesanan tu lagi.
Jungkook. Dia anak manja keluarga aku. Anak emas, anak perak, anak gangsa, intan payung, babi EH BABY bongsu bucuk bucuk AH SEMUA LA
Dia membesar dalam kesenangan, kemewahan. Selalu dimanja. Dia punya manja tu sampai selama aku hidup 17 tahun ni tak pernah sekali pon aku tengok jungkook kene marah dengan eomma dan appa aku.
Sebab tu la sekarang ni perangai dia kalah setan. Tak pernah makan penyubit mak cegini la.
Tapi aku? Aku dilayan biasa biasa je. Yelah siapa la aku..
Anak angkat keluarga jeon je.
Aku yang sebok rukuk bangun rukuk bangun ni sempat intai ke sisi aku. Kelihatan jungkook sedang berdiri sambil silang tangan ke dada.
AMBOI PAHAL AKU PLAK BERIA MINTAK MAAF PADAHAL SALAH SI JEBON NI SJSJJKKJKS
Cikgu lee mengeluh. Kepalanya di geleng sebelum tahan aku suruh berhenti rukuk rukuk lagi. Kesian la kot.
"Kalau la adik kamu ni perangai SEBIJIK kamu kan bagus" puan lee berkata buatkan jungkook pandang aku dan puan lee atas bawah.
Tak puas hati mungkin?
"Ikutkan hati cikgu ni, nak je cikgu pukul kamu jungkook"
Jungkook berdecis. Dia tertawa kecil buatkan dahi aku berkerus. Oh tuhan jangan cakap dia nak start bukak mulut.
"Puan nak pukul saya? Ha pukul la pukul sila sila. Puan takut ek? Yelah appa saya kan berpengaruh. Takut tuan jeon tarik balik semua sumbangan dia pada pihak sekolah kan? Sebab tu puan lee tak berani sentuh saya" jungkook tersenyum sinis.
Aku toleh memandang wajah dia dari tepi. Sempat lengan dia aku cuit.
"Ish kau kenapa" jungkook jeling aku tajam.
"Hoi tu cikgu kau la. Asal cakap cegitu?"
"Dah dah kamu berdua boleh pergi sekarang" arah puan lee buat aku serba salah. Wajah dia nampak sayu je.
Mungkin dia dah penat kot nak berperang mulut dengan jungkook. Ya dia dah lali. Bukan puan lee je. Mungkin semua cikgu di sekolah ni dah masak dengan perangai jungkook yang kuat menjawab.
"Saya mintak maaf bagi pihak jungkook" sekali lagi aku tunduk kepala aku.
Dan sekali lagi jungkook berdecis sjskkkks pahal tho budak ni.
Dengan segera aku tarik lengan jungkook beredar dari situ cepat.
Tiba tiba jungkook keraskan kaki dia. Tindakan dia tu buat langkah aku turut mati.
Apa pulak kali ni... Haih jangan buat aku nak mencarut boleh tak
"Ouh ye puan lee! Saya terlupa nak cakap something" jungkook tepuk tangan dia acah macam baru teringatkan sesuatu.
Puan lee hanya tenung jungkook dengan renungan tajam.
Sempat aku teguk kasar air liur aku. Aku rasa macam suasana sekeliling macam tengah ada kilat menyambar nyambar je sjskhkaka
Srsly wa takut senanye.
"Saya nasihatkan puan lee pakai la perfume banyak sikit ye. Bukan apa la setiap kali puan lalu sebelah saya dalam kelas bau tengik la. LORI ALAM FLORA TU LALU LAGI WANGI DARI PUAN KLAU PUAN NAK TAHU AHAHAHAHAHAH K CAU"
Dengan laju jungkook melangkah keluar dari bilik guru dengan kedua belah tangan di masukkan ke dalam poket seluar.
"YAH JEON JUNGKOOK!!!!"
Automatik aku tekup kedua belah terlinga aku bila puan lee ni menjerit nyaring. Bibir bawah aku gigit bila tengok muka puan lee yang semakin kemerahan tahan marah.
Tch tagune jungkook. Nak lari pon ajak la aku sekali.
"Jeon jungmi" tiba tiba suara halus puan lee memanggil aku.
Perghh time tu aku dah ketar giler dah. Dia nak lepas geram dekat aku ke tho? Yelah aku ni anak angkat jeon's family je so tak kesah la kalau aku yang kene marah, kene denda an?
Hiks tak adil.
"Y-y.. Ye cikgu?"
"Teruk sangat ke bau badan cikgu?"
YA ALLAH..
patut ke aku jujur je..
Sumpah cakap la bau SAMPAH TU lagi wangi dari puan lee..
"Eh takdek la mane ade cikgu. Cikgu w-wangi je.."
_____ssml_____
YOU ARE READING
[OG] Sumpahan Si Mulut Longkang +//jjk
Kısa Hikaye" A-asal.. Asal aku ada buah dada ni syiel?!!?! " ____ssml____ [Warning! Penggunaan bahase kasar dan carutan yang tidak sesuai untuk kanak kanak] Start : 4 jan 2019 End : -