*15*

1.7K 135 15
                                    


Tarih : Bilinmiyor

Gün : Cumartesi

Merhaba yoongi-ya. Bu gün ne olduğunu asla unutmayacaktım. Bu gün okulda bir kavga olmuştu ve başrol benle MiCha'ydı ve bu hiç beklenmeyen, çok güzel bir şey değil mi ?
MiCha artık dayanamamıştı ve beni okulun ortasında dövmeye çalışmıştı. Bunu okuldaki popiliği için yaptığını biliyordum. Sırf MiCha gıcık olsun diye onun sevdiği erkekle çıkmıştım. Deliye dönmüştü ve her şey harika gidiyordu. Taki, o benim karın bölgeme dizini geçirip sırtıma vurana kadar.
Karnıma vurması ile karnıma bir sancı saplanmıştı ve ben gün boyu o şancı yüzünden revirdeydim. Sadece son ders için sınıfa çıkmıştım. Çıkış zili çaldığında ayağa kalkmıştım ve bahçeye çıkmış seni bekliyordum.
Bir sürü kişi bana bakıp bakıp gülüyordu ve ne olduğunu anlayamamıştım. En son yanıma geldiğinde arkamdan ellerini omuzlarıma atarak boynumda birleştirmiş,ve iyice bana yaklaşmıştın. Aramızda bir milim bile yoktu, vücutlarımız temas ediyordu ve bu biraz garip hissettirmişti.
Bu gün neden herkes bana karşı anormaldi ? 

"Yoongi herkes bize bakıyor ne yapıyorsun ? "
Dediğimde bana bakarak gülümsemiştin.

"Ahh sen üşüdün mü?"

Biraz yüksek sesle söylemiştin ve herkes bize anlamsız gözlerle bakıyordu. Bu insanların işi gücü yokmuydu?

"Yoongi ne yapıyorsun ?Hem hava yirmi iki derece ne üşümesi? Çık hemen şuradan."

"Gömleğini bağlamayı unutmuşsun"diye fısıldamış ve öylece durmuştun.

Yine beni deli eden sesler arasından biri duyulmuştu.

"Kırmızı yakışmış kimbom, yeni moda sanırım hah bunu sevdim haha"

Chengwo gelerek gülmüş ve gitmişti.

"Kimbom şu gömleği bağla pantolonun... kirlenmiş."

Anında şok geçirmiştim . Hızla gömleğimi belime bağlayarak benden ayrılmıştın. Bu çok utanç vericiydi ve okulun yarısından fazlası buna şahit olmuştu. MiCha ile Chengwo' nun tayfası dışında kimse bu konu hakkında konuşmaya cürret edemezdi. Anlayacağın tekrar benim yanımda durmuş ve utançlarımı gizlemiştin yoongi-ya. Her an yanımda olduğun için de teşekkür ederim.

İşte bu yüzden sen her şeye değerdin yoongi-ya hem de her şeye ~

                                                                                   Byun Kimbom ~

Epilouge | Min Yoongi  / /Tamamlandı ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin