,Petro, komu věříš?" Přišel tam Roman. Lukáš na něho výhružně koukl. ,,Já nevím...přece jenom je Lukáš můj přitel takže asi jemu". Lukáš se usmál ale úsměv mu stuhl po tom, co promluvil Roman: ,,Měla bys věřit Prokopovi. Byl jsem celou dobu vedle na lůžku jak tě přicezli. Lukáš měl po práci a hodlal jít domů i když věděl jak na tom jsi. Prokop si tě vzal, i když už měl taky po práci. Operoval tě a místo toho aby doma odpočíval, byl tady s tebou a 2 dny bez přestávky v práci. Tady Lukáš se na tebe ani nekoukl" dokončil Roman a Lukáš vzteky zrudl. Vyběhl z jipu a běžel kdo ví kam. Petra měla slzy na krajíčku. ,,Jak to mohl udělat?". ,,Je to debil. Balí tady každou holku a vůbec mu na ní nezáleží" povzdechl si Roman, pohladil Petru na ruce a odešel.
Na lékařáku:
Prokop si prohlížel sono pacienta. Najednou se rozrazily dveře a v nich stál Prokop. ,,Děláš si p*del?! Musel si jí vyžvanit pravdu?!" Vrazil mu pěstí. ,,Narozdíl od tebe mi na ní záleží!" Pěst mu vrátil a nechyběl ani kopanec do břicha. Lukáš odešel a ještě zařval: ,,Tímto jsme neskončili!". Lukáš po té podal výpověď. Prokop šel rychle na jipku za Petrou. ,,Péťo promiň" vešel tam Prokop. ,,Za co?" Nechápala. ,,Že jsem ti neřekl jaký je to debil... nechtěl jsem ti kazit radost". ,,Ale ty za to nemůžeš..děkuju že jsis mě vzal a vyšetřil mě" pousmála se.O 2 týdny později:
,,Doktor hlinka, box 3" oznámila Mery a Prokop s Péťou si vzali pacienta na box. ,,Vypadá to jen na zlomeninu, uděláme rendgen ať víme, jestli se kost nehnula" řekl Prokop a odjeli na rendgen. Když se vrátili na box, začali ruku sádrovat. ,,Bolí mě hlava" stěžoval si pacient. ,,To je normální, máte otřes mozku. Dělali vám CT a nic tam nenašli. Dej prosím pánovi léky proti bolesti" řekl Petře. ,,Jasně" pousmála se a píchla mu léky. ,,Hotovo. Odvezeme vás na jip a do zítřka si vás tady necháme na pozorování". Prokop s Péťou šli s pacientem na jip. Dali mu kapat kapačku a pacient usl. ,,Péťo?" Koukl nejistě na Petru. Petra něho koukla. ,,Noo?". ,,Já....no víš já tě mám asi rád více jako kamarádku...no né asi, ale určitě" koukl pohledem jinam. Petra na něho nechápavě koukla. Prokop odešel z jipky a šel na lékařák. Petra chvíli koukala do země a přemýšlela, co mu odpoví. Nakonec se rozeběhla za nim na lékařák.
ČTEŠ
Teď, nebo nikdy
ContoNa urgentní příjem přijde nová sestra Petra. Prokop se okamžitě zamiluje, ale do všeho se připlete Tomáš. Dokáže Prokop získat srdce Petry?