-Amm... Skayler sa iti prezint pe Rebeca. Fosta mea sotie....
Auzind aceste cuvinte cerul mi-a picat in cap. Cum adica fosta sotie? Si daca e asa. Ce cauta ea aici?
-Incantata de cunostinta. Spun cu un glas stins. Eu sunt secretara domnului Miller. Spun incercand sa mimez un zambet la sfarsit. Trecand peste toate este o femeie foarte frumoasa. Are parul saten putin blonde la varfuri. Inalta cu ochii negri . Era imbracata cu o salopeta roz si niste botine drcupate in fata. Se vedea prin statura ei ca este o femeie impunatoare. Fata ei nu schita nici o emotie.
-Imi pare bine de cunostinta Skayler. Spune si acum se uita la Derek. Derek ,iubire, am putea sa ne retragem sa vorbim? Doar noi doi? Pentru ca mi-a fost foarte dor de tine si as vrea sa mai discutam cate ceva. Spune ea fastacinduse rusinata in fata lui. Cand am auzit ce a zis fata a inceput sa arda si sufletul sa mi se rupa putin cate putin. Nu imi pot explica gelozia. Nu am de ce sa fiu geloasa. Ori cum Derek nu m-ar alege pe mine nici dintr-o mie de femei. L-am privit pe Derek si el se uita uimit la ea cand a auzito dar uimirea i-a fost inlocuita repede de furie.
-Daca vrei sa mai vorbim ceva o sa vorbim la cina. Cu Skayler de fata pentru ca este o persoana speciala din viata mea. Spune si vine spre mine si ma ia de mana.
Cand il aud pe Derek inima mi-o ia in galop si simt ca imi iau zborul la cat de fericita sunt. Doamne nu inteleg ce se petrece cu mine. De ce sunt asa fericita ca a spus ca sunt speciala? Incep sa fiu putin atrasa de omul asta chiar daca mi-a facut atatea. Rebeca se uita uimita la noi si se vede ca nu i-a picat bine raspunsul lui Derek. Stramba putin din nas dar isi pune zambetul ala de pitipoanca pe fata.
- Of iubire. Te credeam mai altfel. Nu stiam ca deja mai si inlocuit. Spune ea punandusi mana la inima si prefacanduse ranita.
-Sa nu deschidem subiectul acesta Rebeca. Stii prea bine caci casatoria noastra a fost doar o intelegere intre noi. Dar sa pare ca eu am castigat gasindumi sufletul pereche. Spune stranganduma mai tare de mana. Pe cand tu .... ai ramas tot singura. Spune el sec neschitand vreo emotie la suprafata.
Rebeca nu a mai comentat si ne-am indreptat spre sala de mese. Toate erau aranjate la locul lor ca de obicei. Ne-am pus la masa si am inceput sa mancam.-Deci Rebeca. Pentru ce te afli aici? Rupe Derek tacerea intr-un sfarsit. Eu continui sa mananc fiind doar urechi la ce o sa raspunda Rebeca.
-Pai in primul rand sa te revad pentru ca mi-a fost foarte dor de tine. Poate ca nu suntem suflete pereche dar am inceput sa tin la tine si sa te iubesc. Stim amandoi cat de greu e fara un suflet pereche. Singuratatea te macina pe dinauntru. Spune cu suparare in glas apoi continua.
-Ma gandeam sa o luam de la inceput sa vedem daca doua suflete necomplete sa facem unul. Spune si eu inghit in sec. Mai am putin si rabufnesc. De ce ma simt atat de atacata si geloasa? Nu am nimic cu Derek chiar daca ma atrage intr-un mod ciudat. Ma astept in ori ce clipa ca Derek sa accepte propunerea ei. Doar au fost casatoriti ce naiba. Cat de proasta poti fi Skayler. Speri sa te aleaga pe tine. O simpla fata care mai mult il enerveaza.-Nu se mai poate Rebeca. Am incercat o data ai vazut ca nu a iesit nimic bun din casatoria aceia. De ce ar iesi acum. Si in plus eu am alte planuri de viitor cu o persoana speciala. Raspunsul lui ne lasa masca pe amandoua. La asa un raspuns nu ma asteptam. Simt ca obrajii mi se inrosesc si in interiorul meu zboara o multime de fluturasi cand Derek ma prinde de mana.
-Atunci mai oferami o ultima noapte de dragoste iubire. Sa te mai simt aproape ca in vremurile bune. Spune ea muscandusi buja inferioara si facandui cu ochiul lui Derek. Deja furia ma cuprinde. Femeia asta a sarit calul deja. Derek este al mau si punct. Ma ridic in picioare si dau cu palma in masa captandule atentia amandurora.
- Pana aici! Nu ai putina rusine in tine femeie?! Cum iti permiti sa ii ceri asa ceva? Chiar am vrut sa vad pana unde duce nesimtirea ta. Dar vad ca ai intrecut masura de mult. Te rog frumos sa iesi afara in momentul asta. Ii spun cu cea mai mare ura. Daca privirile ar putea ucide era moarta de mult. Derek se uita uimit la mine si ii vad pe fata un mic zambet.
- Dar cine ma rog eu esti tu sa ma dai afara din casa asta? Si cum iti permiti tu sa vorbesti asa cu mine neroado? Tu stii cine sunt eu? Spune isteric acum si ea fiind in picioare ca si mine.
- Nu ai tu treaba cine sunt eu. Si uite ca imi permit ca vad ca esti o usuratica nesimtita. Si imi pare rau daca parinti tai nu ti-au zis cine esti daca nici tu nu ai habar. Ii zic eu acum ocolind masa si mergand catre nenorocita.
Vazand asta Derek sa pozitionat intre noi incercand sa ne calmeze pe amandoua.-Derek calmeazati cateaua pana nu o incurca. Scuipa cuvintele cu venin. Atat mi-a trebuit sa aud ca in urmatorul moment am luato de par si am traso spre iesire. Toata lumea se uita la noi ca la un film cu nebuni iar Derek incerca sa imi scoata mainile din parul femei. I-am tras o privire ucigatoare asta facandul sa dea un pas in spate. Eu intorcandumi atentia spre claia de par din mainile mele. Ajunsa la usa i-am ridicat fata la acelasi nivel cu al meu. Atunci ma prins si ea de par. Ea fiind mai inalta cu mult decat mine avea un avantaj dar nu ma las pana nu o trag dupa mine afara din casa unde o imping iar ea cade in fund urmand sa se rostogoleasca pe cele 5 trepte din fata usii. Ma duc langa ea si cu o mana o iau de par si ii soptesc cu ura printre dinti.
- Sa nu te mai prind pe aici taratuta ce esti. Sa nu mai indraznesti sa il cauti sau sa incerci vreo miscare pentru ca o sa te calc in picioare. Derek este al meu! Pricepi? A-L M-E-U! Accentuez fiecare cuvand sperand ca a priceput apoi ii dau drumul si intru in casa nervoasa. Il vad pe Derek la intrare putin suparat dar cand imi vede fata mai are putin si bufneste in ras.
- De cand te-ai facut asa rea Skay? Ma intreaba el amuzat.
-Acum suntem chit. Atat am avut de spus. Ii zic si urc in viteza scarile. Cred ca toata lumea o sa rada de mine. Nu stiu ce ma apucat dar nu eram eu. Nu ma credeam in stare de asa ceva niciodata. O bataie in usa se aude iar Derek intra in camera inchizando dupa el.
- Ce vrei? Ii spun vizibil enervata pentru ca inca nu am apucat sa ma calmez.
- Vreau sa aflu de unde iesirea nervoasa a ta de la cina. Spune el razand cu pofta. Si apropo. Esti sexy cand lupti pentru mine. Spune afisandusi ranjetul lui specific.
-Pai ma enervat ce a spus. Si in plus. Acelasi lucru ai facut si tu cu Edward. Ii spun putin mai calma.
-Si de ce te-a enervat asa tare cand mi-a cerut inca o noapte de dragoste Skayler? Te-a cuprins gelozia ? Spune apropiinduse periculos de mult de mine. Fiind asa aproape de mine trasaturile fetei ii erau atat de perfecte. Si parfumul sau mentolat ma facea sa imi doresc sa stau tot mai mult langa el. Doamne dar de ce am eu gandurile astea. Ma trag repede inapoi cand realizez ca urma sa ma sarute. Doamne nu cred. Derek a vrut sa ma sarute si eu ca proasta m-am tras in spate. Cred ca incep sa o iau razna.
-Scuze. Ii spun eu rusinata si cu fata in pamant cand realizez de fapt ce am facut.
-Nu iti face griji. Spune el acum frecandusi nervos ceafa. Eu te las. Ori cum e tarziu. Si mersi ca m-ai scapat de Rebeca. Ma asteptam sa o faci putin mai finut dar si asa e foarte bine. Spune si incepe sa rada.
-Am... nu ai pentru ce. Si da e putin tarziu. Ii spun vrand sa plece mai repede ca sa stau singura si sa imi aranjez gandurile.
- Ok. Noapte buna atunci Skayler. Sa ma visezi frumos. Spune si imi plaseaza un pupic pe obraz. Cand ii simt buzele carnoase pe obrazul meu simt ca mor. Ca si cum m-ar fi ridicat pana la cer apoi as fi trantita cu viteza pe pamant. Era placut si nu as fi vrut sa se termine momentul.
- Ai vrea tu. Ii spun inpingandul afara din camera apoi inchizando in urma lui. Doamne cate sentimente a trezit in mine doar printrun simplu sarut. Dapai daca o sa facem alt ceva. La acest gand simt cum tot corpul imi arde. Incerc sa il alung in timp ce ma schimb si ma bag in pat. Ori cum e tarziu si maine am mult de munca la birou. Doamne ce zi am avut. Cu acest gand in minte ma las purtata in lumea viselor.
Heey. Acest capitol a venit mai repede decat ma asteptam. Iertatimi greselile. La media este Rebeca si tinuta ei. Va multumesc mult ca imi cititi cartea. Astept parerile noastre.
Va pup❤
CITEȘTI
Lupul Negru este un Alpha Suprem
FanficCand domnisoara Skayler James ajunge in inima muntilor un accident ii schimba radical viata. Oare poate sa ii faca fata "LUI"? Un barbat al carui complex ii apartine. Un barbat crud si nemilos si cu un secret care ar puteao bulversa pe domnisoara Sk...