×¹×

715 47 94
                                    

Alarmın sesi ile uyanmıştı Tom. Bu zıkkım aletin sesi ona işkence gibi gelirdi.

Sert bir yumruk ile alarmı susturdu ve uykusuna devam etti. Ama ne yazık ki alarm 5 dakika sonra tekrar çalmaya başladı. "UGHHH!" bu sefer alarma uçan tekme attı. Uykusunun yarıda kesilmesi hoşuna gitmezdi.

Tom tekrar uykuya dalmıştı...ki bu sefer de minik Torm'un ağlama seslerini duydu.

Kalkmak istemiyordu. Çünkü yatak sıcacıktı.

Yanında yatan Torda baktı. Ölü gibi uyuyordu. Hayatta uyanmazdı. Eh. İş yine Toma düşmüştü.

Yataktan kalktı Tom. Kollarını havaya kaldırarak esnedi. Ve ardından Minik Torm un odasına gitti.

Odaya girdiğinde Torm'u oturur bir vaziyette, beşiğin içinde ağlarken buldu.

Tom Tormu kucağına aldı. Torm kafasını Tom'un omzuna yaslamıştı. "Papa.." eli ile kapının arkasında asılı olan siyah ceketi işaret etti. "Canavay.."

Torm 4 yaşına yeni girmişti. Yani bebek sayılırdı ve konuşmayı az çok biliyordu.

Tom kucağındaki Torm ile birlikte kapıdaki cekete yaklaştı. Torm korkmuş olacak ki yüzünü Tom'un omzuna kapattı.

Torm'un yanağından öptü ve asılı ceketi eline aldı. Ardından odadan çıkıp kendi odasına doğru ilerledi.

O sırada elindeki ceketi de koltuğun üzerine attı ve ilerlemeye devam etti.

Evleri biraz küçüktü. Oturma odası evin merkeziydi. Bu yüzden her yerde kapı vardı. Mesela mutfaktan tuvalete ya da başka bir odadan öbürküne giderken mutlaka oturma odasından geçerlerdi.

Aslında evin küçük olması da bir avantajdı. Büyük evlerdeki gibi fazla süs, dekor eşyalarına gereksiz para harcamıyorlardı. Genelde paraları bebek bezine ya da oyuncaklara giderdi.

Paranın yarısından fazlası Torma gidiyor nerde adalet?! İsyanları olurdu Tom da. O yüzden ikinci bir çocuk istemiyordu.

Babalık zor iş.

Tom kucağındaki minik Torm ile yatak odasına gitti ve ardından torm'u yatağın üstüne oturttu. Hemen yanında Tord uyuyordu.

Y/N Torm şerefsizlik yapmak ister
:)

Torm bir anda Tordun üstüne atladı ve bağırdı "DADA!"

"AAAAANANI-" tam küfrünün devamını getireceken Torm'u farketti ve ağzını kapattı.

Tom aaaa çok ayıp!! Bakışı attı Torda.

Tord "demek beni uyandırırsın ha? " bir anda Torm'u gıdıklamaya başladı.

"Hahahhaahhaha!" torm her ne kadar kaçmaya çalışsa da başaramamıştı. Gülmekten gözünden yaş gelmişti.

Tord gıdıklamayı bıraktı ve gülmekten artık yatan torma eğilip sarıldı. "Ya sen çok tatlısın amah!"

Torm kıkırdıyarak ve sarılışına karşılık verdi.

Karın guruldama sesi geldi. "Dada ben acıktı."

Tord Torm'u kucağına aldı. "O zaman yemek yiyelim~" burnuna bip yaptı.

"Kıyep!" (krep)

Kıkırdadı Tord "Tamam~"

Mutfağa gittiler. Tord Torm'u bebek sandalyesine oturttu ve önüne bir oyuncak araba bıraktı. Tamamdır. Veled işi bitti.

Un, süt, yumurta falan filan çıkardı ve krep yapmaya başladı tord.

O sırada Tom telefonunda iş ilanlarına bakıyordu. Çünkü artık bir işi olması gerektiğini, ve kendisiyle beraber 3 kişiye baktığını biliyordu.

Bir iş bulmuştu. Yazılım, bilgisayar ile ilgiliydi ve gerçekten kolaya benziyordu. Daha fazla bilgi almak için iş binasına gidip müdür ile konuşmalıydı..

•••••
••••
•••
••

••
•••
••••
•••••

Yeni kitap hayırlı uğurlu olsun 👏

Normalde bu sene kitap yazmak gibi bir düşüncem yoktu ama birkaç ay önce öldüğümü fark ettim. Ve bir telafi olarak yapıyorum bu kitabı.

Yani bı kitaba çok uğraşmayacağım. Sadece kitap yazıyor olmak için kitap yazıyorum 👉👉

Neyse :D

Hadi sonraki bölmü tahmin edin. Çünkü düşüncelerinizi merak ediyorum.








Ve benim için minnak bir yıldız bırakın lütfen ⭐⭐

Sizleri sever ve Beyza gider 👋💓






Acemi Aile [TomTord Fanfiction] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin