Capitolul 1(Întalnirea)

116 12 0
                                    

Numele meu este Andrei sunt un băiat în vârstă de 17 ani locuiesc împreună cu mama mea Ana și tatăl meu Daniel. Povestea mea incepe de când avea doar 13 , de când mă știu am fost o persoana timida de aceea cu greu reușeam să îi fac prieteni . Mereu aveam un grup restrâns de amici cu care discutam interese comune și pasiuni pe care le împărtășeam. Cred că lucrul pe care nu suport să îl văd este acela când o persoană este agresată de altcineva. Într-o zi când mă îndreptam spre casă am văzut o fata din aceeași școală cu mine cum este bătută de alți doi copii ( ei erau din clasa a 6 A iar eu eram din clasa a 6 a C ) . Acești doi băieți Matei și Alex erau cei mai răi , mereu se luau de alți din motive stupide spre exemplu dacă te uitai la ei fără să îți dai seama și ei observau acest lucru veneau la tine cu chef de cearta pe motiv că te-ai uitat urât la ei . Pe fata nu o cunoștea foarte bine dar ce știam despre ia era faptul că majoritatea băieților o plăceau . Când am văzut-o la pământ corpul meu a reacționat fara să realizez și am sărit să o apăr .
Matei: - Ce , vrei și tu să îți iei un pumn în freză ?
Eu: Puteți sa încercați o sa va snopesc în bătaie pe amândoi !!
Ce-i drept în școală eram recunoscut pentru faptul că știu să mă bat și că nu îmi era frică de nimic .La început Alex a crezut că Matei se descurca singur să mă bată dar cu puțin noroc am reușit să îl lovesc în fața pe Matei cu o forță pe care nici eu nu eram sigur că o aveam . Matei a căzut la pământ cu nasul plin de sânge iar Alex când a văzut asta a luat-o la fugă .Fata s-a ridicat și mi-a zis pe un ton timid .
Ea: Mulțumesc că m-ai salvat . Numele meu este Denisa .
Eu: Mă bucur că am putut sa te ajut , sper că acei băieți sa nu îți mai facă probleme !
Denisa: Andrei îți mulțumesc foarte mult !
Eu: De unde îmi ști numele ??
Denisa: Te-am observat de ceva timp și chiar eram curioasă să te cunosc !
Eu: Mă bucur sa te cunosc Denisa !

Yandere story ( română )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum