• 1 •

49 5 2
                                    

В 7:30 часа Мими взе телефона си и звънна на Ани.

~Разговор~
[М- Мими; А- Ани]

М: Добро утро.

А: Добро да е. Защо ме събуди толкова рано?

М: Ъъм, може би, защото ЩЕ СИ ИЗПУСНЕМ ПОЛЕТА!!!!!

А: Оу, вярно. Ама полета ни е чак в 10:20..

М: Да, но докато се оправим..

А: Така е.. А събуди ли Вики?

М: Не. Веднага след като се събудих звъннах на теб.

А: Не е честно. Тя сега си поспива повече от нас.. Ще затварям, за да ѝ се обадя.

М: Ок, чао.

А: Чао.

М: Всъщност...

А: Да?!

М: В 9:30 ще мина да Ви взема от Вас.

А: Ок. Ще те чакаме. Чао.

М: Чао.

~Край на разговора~

Ани веднага потърси Вики в контактите си и ѝ се обади.

~Разговор~
[А- Ани; В- Вики]

В: Оф, кажи?!

А: Ставай! Трябва да се оправяш и да дойдеш вкъщи. Мими ще мине да ни вземе в 9:30.

В: Но сега е към 7:40..

А: Да, но докато се оправим.. Особено пък ти..

В: Тук имаш право. Добре, до половин час съм във Вас. Ок?

А: Ок. Чакам те.

~Край на разговора~

Трите момичета се приготвиха.
След сутрешните си процедури, а именно душ, зъби, ръце, лице и т.н., те се преоблякоха.

Вики се облече с черни скъсани дънки, червена тениска с черен надпис "I Don't Care", обу черните си кецове на "Converse". След това тя се гримира, сложи си смесени сенки между кафяво, червено и сиво. След това си сложи очна линия, спирала и червено червило. Накъдри косата си и си сложи една черна и една червена гривна.

Ани се облече с черни дънки, лилав потник с бял надпис "Infinity", обу лилавите си любими кецове на "Nike". След това си сложи само малко спирала, очна линия и гланц. Пусна косата си, която снощи беше сплела на малки плитки и сега беше къдрава.
Сложи си пет лилави гривнички на ръцете и един сребърен пръстен.

Мими се облече със сини дънки, розова тениска с черен надпис "Give Me Love", обу черните си кецове на "Vans". След това се гримира, сложи си малко телесни и розови сенки, спирала, очна линия и розово матово червило. Изправи косата си и си сложи една черна и една розова гривна.

Lost In The MomentWhere stories live. Discover now