Ya en yakının bir ölüyse

189 9 2
                                    

Merhaba arkadaşlar :D hikayeme başlıyorum umarım seversiniz okuma sayısı ne kadar artarsa o kadar çabuk gelir yeni bölüm sadsda

O gün yine gürültüyle uyandım. Başımı gözümü açmadan kaldırdım. Gözümü açtığımda annemin başımda durduğunu gördüm. ;'' Heyy ne yapıyorsun?'' diye sordum. ''Bu gün okuldaki ilk günün uyan tatlım'' dedi annem. Lanet olsun niye hatırlattı ki. Evet bu gün okuldaki ilk günüm ve ben bu durumdan nefret ediyorum. Bu şey sürekli tekrarlanıyor. Ölü insanların, normal insanlardan bir farkı olmalı değilmi ? Bu düşünceler içinde yataktan kalktım. Düzgün bir şekilde kahvaltı etmeden üstümü giyindim ve çıktım. İşte başlıyoruz ! Okula geldiğimde hiç bir şey bilmediğim için bir yerde oturdum. Uykum vardı. Niye bu saatte okula geliyoruz ki? Bunu kim düşünmüş ? gerçekten çok saçma. Düşüncelerimin arasında tatlı bir sesle kendime geldim. Merhaba dedi bir kız. Kesinlikle gülümsemesi harikaydı. Gülümseyerek ''Merhaba'' dedim. Nereden geldin gibi şeyler sorduktan sonra adını sormuştum. Chloe ! Gerçekten güzel bir isimdi bence. Zil çaldı. Sınıfa girdiğimde Chloe ile aynı sınıfta olduğumuzu gördüm. Yanına gittiğimde ''beraber oturalım mı ?'' dedi. Zaten başka ne yapabilirdim ki.Başımla onaylayarak kabul ettim. Güzel bir dostluk başlayacaktı sanırım. 

Ya en yakının bir ölüyseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin