Deel 46

510 34 20
                                    

Yasmina komt huilend naar binnen
Ik: yasmina schatje gaat het?
Yasmina : nee , (huilt) ik ben niet zwanger !!
Oh my allah ! Dit was echt een klap , terwijl wij allemaal zwanger zijn is yasmina dan niet zwanger ,

Ik en de meiden troosten haar , pff dit zal heel moeilijk zijn geweest voor haar , stel ik was haar ... pfff ik zou echt helemaal Mn oog buisjes leeg janken ...

2 dagen later :
Vandaag gaan we terug naar laagland 😭
Ik was Egypte zo erg hard gewend oppeens moet ik naar Nederland terug ,
Skip de vlieg rit etc.

We zijn nu thuis , ik heb Mn vriendinnen uitgezwaaid en zelf ben ik nu bezig met dek offers uit te pakken met younes , ik ben van plan het hem te vertellen , over de zwangerschap , morgen of over morgen ofso insha allah.

Maar morgen moet ik werken pffff ...
Niet denken dat als ik in Gucci werk dat ik dan gelijk elke dag blij ga maar Mn werk ofso ...
Ik bedoel het spreekt van zich zelf het is WERK!

Ik loop naar benden en bestel wat te eten voor mij en younes , want heb totaal geen zin om te koken ..

Na dat we hebbe gegeten zijn we een film gaan kijken , en zijn we daarna gaan slapen ...

Next day :
Ik sta met moeite op door Mn handicap wekker , ik heb hem iets van 4 x omgegooid en hij blijft als een djin ( geest) staan

Ik loop de douche in en kleed me dan om in dit

Ik loop de douche in en kleed me dan om in dit

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Met deze hakken:

Met deze hakken:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

En Mn nagels :

En Mn nagels :

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Uitgehuwelijkt aan de verkeerde {VOLTOOID!}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu