Timpul trece și așa eu am ajuns la liceu in clasa a 9 a. In semestrul II am fost anunțați de profesori că vom avea o colega noua pe nume Denisa . Sincer să fiu la început nu era curios de noua colega pentru că îi aveam pe prietenii mei : Theodor , Alex , Alin , Maria și Anca .
Uite că a venit și ziua în care Denisa a fost prezentată de către profesorii. Prima oară când am văzut-o am crezut că am un deja vu . In timp ce ea era în fața clasei alături de profesor aceasta s-a uitat la mine și mi-a zâmbit . Eram puțin confuz dar am trecut cu vederea . In acea zi colegul meu de banca Theodor lipsea pentru că era răcit . Denisa s-a așezat lângă mine și primul lucru pe care l-am auzit de la ea a fost : " Mă bucur să te revăd Andrei !! A trecut atât de mult timp " . Aceste cuvinte m-au șocat și nici nu am apucat sa îi spun că acest loc e ocupat de cineva . Ora începuse deci a trebuit să fiu atent la profesor și să îmi las toate gândurile deoparte . In pauza am luat-o de mână pe Denisa și am fugit în spatele școlii cu ea .
Eu: De unde îmi știi numele !! Și cum adică nu ne-am m-ai văzut de mult ??
Denisa (cu o voce înceată): Cum ......!!? Nu îți m-ai aduci aminte de mine ??
Eu: Pai ......
Denisa a început să plângă spunând că nu e drept și că ea nu m-a uitat . Cu fiecare lacrimă pe obrazul ei începeam să îmi aduc aminte de tot . Am luat-o în brațe și i-am spus
Eu: Iartă-mă am fost un prost care a uitat tot ce s-a întâmplat .
Aceasta s-a uitat cu un zâmbet la mine și mi-a spus :
Denisa : Mă bucur că ți-ai adus aminte de mine !
Eu: Cum am putut sa te uit .... îmi pare nespus de rău .
Ne-am luat amândoi în brațe și i-am jurat că nu o să mai uit de acum înainte .Am sărutat-o și am pornit amândoi in clasa .
CITEȘTI
Yandere story ( română )
RomansaIn această poveste o sa explic experiența mea cu o yandere !