17

1.5K 45 2
                                    


Flashback

"Mami, kedy príde ocko z roboty?" Spýtal sa ma môj malý syn. " Za chvíľku James" odpovedala som mu. Načo sa chodbou ozval zvonček. Neváhala som ani chvíľu a išla otvoriť dvere s Jamesom v pätách. Otvorila som dvere a v nich stál môj manžel, môj Harry. Harry Jamesa vystískal a ja som v tej chvíli mala všetko.


Biela silná žiara mi svietila do očí a ja som mala pocit že som naozaj mŕtva keby sa neozval hlas, ktorý pravdepodobne patril sestričke. Nie ja tu nechcem byť. Otvorila som oči a videla zafáčovanú ruku a infúzie privádzajúce umelú výživu do môjho tela.

Rozhodla som sa posadiť aby som si ju vytrhla, no nešlo to. Bolelo ma celé telo a hlavne ruka. Na dvere niekto zaklopal a mne bolo jedno kto. Jediné čo ma zaujímalo bol môj sen. Bol tak živý a hlavne  nerealistický.

"Nemôžete ísť dnu" započula som sestričku. "Ale... som jej priateľ" ozval sa neznámi hlas  " tak v tomto prípade možete" a dnu vkročil človek, ktorého som milovala a ten, ktorý mi najviac ublížil. Hlavu som otočil nabok. A po líci mi začali tiecť nové slzy.

Jemná ruka mi ich zotrela. "Prepáč" šepol. Chcel ma chytiť za ruku no ja som ju stiahla. "Odíď" šepla som tentokrát ja. A on sa otočil na odchod ale ešte povedal. "Odchádzam na turné, takže ma už neuvidíš" a odišiel. O minútu do miestnosti vbehla Kika celá uplakaná a obímula ma. "Čo si to spravila"

Prepáčte že je  krátka

Zničil si mi život H.S. ✓Where stories live. Discover now