2.6❤️😍😘

166 10 1
                                    

Г. Т. На Маринела

Там беше V. Опитах се да избутам врата, но чак след две минути успях. Избутах го и веднага се затичах към стълбите. Отидох до външната врата и видях, че обувките и якето му ги няма. Веднага се обух и излязох.

Тръгнах по улиците и виках името му (по скоро прякора). Докато бягах стигнах до гръда. Видях група хора да стоят ба улицата и линейка от която излязоха доктори. И внесоха на носилка....

Мари-V!!!!!!

Ведбага се затичах на там и казах ба лекарите да ме пуснат с него защото го познавам. По чудо те го направиха. Отидохме в болницата и го вкараха в операционната.

След половин час лекаря излезе и каза, че не е нищо сериозбо само малка травма на крака, но няма опасност да стане инвалит. Позволиха ми да вляза, но ме предупредиха, че той ще спи до утре.

Г. Т. На Тае

Събудих се и очевидно бях в болница. Усетих нечие присъствие до мен. Богледнах лявата си ръка и много се учудих.Нела беше седнала на един стол. Едната и ръка държеше моята, а главата и бе отпусната на леглото и спеше.

Честно тя небеше виновна. Видях как тя се опитва да отблъсне Джимин. Излязох да си изкарам яда който се бе насъбрал заради действията на Джимин. Последното което помня бе силни светлини да идват към мен.

А на Нела не се сърдя. Продължавам да я обичам. Боже какво направи това момиче с мен.

Издърпах ръката си така, че да не ме усети изапочнах да я галя по главата. Тя се  размърда. И ме погледна.

Аз-Съжелявам, че те събудих.

Мари-Тае..аз..съжелявам..Джимин Нечаквах!

Аз-Знам, че не го искаше. И ти прощавам, но аз също бих искал да ти кажа нещо.

Мари-Какво?

Аз-Обичам те!

Щеше да каж нещо, но аз се надигнах и я целунах. И тя ми отвърна. Отделихме се и тя тихо ми каза, че също ме харесва. Бях повече от щастлив.

Аз-Знаеш ли кога ще ме изпишат.

Мари - Мисля, че след малко трябва да те изпишат.

Г. Т. На Лея.

Събудих се и видях, че Нела и V ги няма. Събудих Хиби и му казах. Обадих се на Нела и тя ми обясни какво става. После телефона на Хоби звънна. Беше Куки и той каза, че е намерил лидер за неговата група. Хоби веднага се облече и извика другите всички се запътихме към някакво кафе. И седнах ме на една маса. По едно време видяхме Кук и някакво друхо момче да идват към нас.

??? - Здравей те аз съм
Ким Нам Джун. Викат ми RM.

______________________________________
Здр хора. Сори за грешките. На който му е интересно какво ще стане с  Маринела и V да пише в коментарите: Аз. Обичам ви!!!
😘😘😘😍😍😍
______________________________________

Непознатия (Завършена) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora