...,,Tak co je nejlepší?" dal mi seznam plný hloupostí a plánů ,,jak zesměšmit Michaličkovou. Wau, ale snaha byla.
,,Alexi, asi mi to nebudeš věřit, ale napadá mě něco lepšího. Ty dvě frajerky si přece vždycky položí tác a jdou na záchod ne?" zeptala jsem se ho a koukala na jeho zamyšlený výraz.
,,to mě nenapadlo" začal se šklebit a rozeběhl se do autobusu, co já vím proč.
Holky se ovšem nepřidaly, byly s Emmou. No a my? My si zase usilovali o poznámku. Moje práce byla rozžvýkat žvýkačky, které poté nalepit na jejich židle.
,,Budu mít úplně namakaný svaly na tvářích" ztěžovala jsem si klukům.
,,Nestěžuj si, stejně už kvůli tvému neustálému smíchu a kecání máš tváře jak nějakej kulturista..." remcal tím jeho hlasem Oliver.
,,Co vůbec děláte vy, že jste tak chytrý" zeptala jsem se nudně.
,,Nestarej se a žvýkej" odbyl mě Jonáš.
,,Jásně, já se s vámi na tom přece nepodílím, tak nemám právo to vědět"
v tom se na mě otočil Kuba, kterej koukal do mobilu k Alexovi ,,ony si objednávaly přes stroj, kterej se my následně snažíme hacknout..."
Alex se jen začal tlemit.
,,Máš to?"
,,Ne, ale myslím, že se projevíme až v autobusu"
,,Jak?" zeptal se Jonáš.
,,Niky? Kdo je z nás nejhezčí, nebo kdo by se líbil Natce nebo Adéle?" zeptal se mě Alex.
,,To nemyslíš vážně!? Ale myslím, že Natce i Adéle by se mohl líbit Oliver, když se líbí i Báře..."
,,Cože!" zakřičel Oliver, ale i tak měl pořád stejný přízvuk.
,,Jako vážně sis toho ještě nevšiml"
,,Dík zkazila jsi mi večer, ale plán dobrej, jestli myslíš to co já"
No a už to bylo, v McDonaldu jsme nalepili žvýkačky na židle a to jste měli vidět tu scénu. Ode dneška miluju pedro žvýkačky, protože ty drželi tak, že když se Natka zvedala, na její minisukni zůstalo kousek žvýkačky, která vedla takovým tím typickým ,,žvýkačkovým provázkem,, až k židli na které seděla.
,, Naty stůj!" volala na ni Adéla.
,,Co zas chceš?"
,,Máš na sobě nalepenou žvýkačku"
,,No tak mi ji sundej ne!?" vřeštěla Natka, ale když se jí Adéla snažila pomoct a zvedla se, akorát zjistila že má na kraťasech taky žvýkačku
,,Jakej blbec tohle udělal!" řvala Natka na celej mekáč, snažila se si sundat tu žvýkačku stejně jako Adéla a my se za rohem jen smáli. Koukala jsem na holky, které se taky smály a Adél na Mě tak nenápadně koukala. Ještě že McDonaldy mají otevřeno do tak dlouho, protože hned po pauze, když jsem se vrátili do autobusu se smíchem na tváři, bylo něco po 11. hodině. Spalo se nám tak skvěle, že dokonce i Anička, Adél Emma a i já jsme usnuly a to se smíchem na tváři a to jsem zapomněla i na náš plán...
Tak dneska kratší, ale tak...
Niky
ČTEŠ
Lyžařský výcvik
De TodoNiky je v kvintě a proto jedou se školou do rakouských alp. 1. den si neskutečně užívá, dokud...dokud nepotká Ondru a jeho ztřeštěné kamarády. Po nehodě, kterou zavinil Ondra se pomalu začínají bavit, až se z nich stávají dobří přátelé. Celý lyžař...