🖤1🖤

273 14 2
                                    

Докато Арчи,Бети и Джъг си седяха и обсъждаха брат ми,а аз просто гледах и слушаш след което не след дълго отидох и им казах.
(Б-Бети,Д-Джъгхед,А-Арчи и Ш-Шерил)

Ш-Хайде моля ако имате нещо да казвате за мен или брат ми,ми го кажете очи в очи и спрете да говорите зад гърба ми,защото вече ми писна да ви слушам предположенията.

Д-Ние какво сме ти виновни,че брат ти не е жив.

А-Да и без това не беше цвете за мирисане.

Ш-Джейсън винаги е бил добър с другите к не говори така за него!

Б-Ехо хора спрете се малко на всички ни е тъжно,но не трябва да се караме за такива неща.

Ш-Еми не си личи,че им е тъжно,чакай аз как можах да забравя че са безчувствени и не им пука особено за някой.

Б-Не Шерил грешиш разбира се,че ги интересува просто им дойде в повече всичко това нали момчета?

Д-Ъмм да,разбира се.Нали така Андрюс?

А-Да разбира се се пак и той беше от булдозите.

Ш-Хъм добре.

Край на разговор.(На другия ден в училище)

В час по литература нямаше къде другаде и трябваше да седна до Реджи Мантле готино момче в отбора по футбол и бивш съотборник на брат ми.

(Р-Реджи,Ш-Шерил)

Ш-Хей може ли да седна до теб .

Р-Еми нямаш друг избор. -отвърна красавеца и се засмя.

Ш-Не знам дали трябваше да се обидя от това,но добре.

Р-Не,не разбира се ти се пак си сестра на Джей-Джей и си много яка.

Ш-Мерси и ти си готин.-отвърнах и се изчервих.
Реджи и аз си подавахме бележки в час с Бети и Джъг,но госпожата ми по математика видя и аз веднага лапнах бележката,за да не я вземе.Всички започнахме да се смеем и звънеца би.

Б-Хитър ход.

Ш-Все пак съм лисица както и ти от сега на татък.

Б-Чакай,ама ти наистина ли ме взимаш в мажоретния си състав "Лисиците".

Ш-Да,разбира се

(Кикотене на двете момичета в продължение на пет минути)

Д-Хей,защо се радвате толкова.

Ш-Нека Бети ти каже.

Б-Еми вече съм лисица.

Д-Искате ли след училище в Поп'с.

Ш-Съгласна

Б-Аз също.
 
(Провикват се Реджи,Кев и Арчи -И ние)

(В Поп'с)
А-Хора вижте на масата зад нас има някаква много яка мацка.

Ш-Хей ти да не си новата.-провикнах се

Новата-Ъм да.

Ш-Ела да седнеш при нас ако искаш.

К-Синът на шерифа Кевин.

А-Арчи,Арчи Андрюс.

Д-Леко да не си глътнеш езика приятел.Джъг,Джъгхед Джоунс.

Р-Реджи приятно ми е.

Б-Бети Купър

Ш-Шерил Блосом

Новата- Аз съм Вероника Лодж

Д-Чакай какво Лодж ли баща ти да не би ауч заболя Бети.- искрещя той,защото Бети го настъпи,за да замълчи.

В-Спокойно,да баща ми е Хирам Лодж и е е затвора.Ето ми я и поръчката аз трябва да тръгвам.До утре.

А-Голяма красавица е.

(Бети се разплака и си тръгна.На другия ден в училище.На репетиция с лисиците)

Ш-Здравейте лисици трябва да се стегнем,защото утре булдозите имат мач.Хайде бързо се разтягайте и да започваме.

(След около 10 минути)

Ш-Готови ли сте.

Другите-Да.

Ш-Хайде 5,6,7,8 на пред на ляво,скок в дясно и сега ги вдигнете точно така и вие се преобърнете,приземяване  и всички сега салто на пред.




Хей,хора дано ви е харесало беше много кратка,но ми е трудно да пиша,защото съм с нов телефон и ми е друга клавиетурата.

My story about RiverdaleWhere stories live. Discover now