Merhaba arkadaşlar!Ben Martina.Kısaca arkadaşlarım bana Tini der.Bu benim takma adım,20 yaşındayım.Hayatımda birsürü süpriz beni bekliyor.Sende bu hikâyeyi okurken benimle birlikte benim maceralarıma tanık olacaksın!
~Tini'den~
Sabah oldu.Burnuma çok güzel kokular geliyordu.Hemen üstümü giydim ve yüzümü yıkadım.Saçlarımı dalagalı dalgalı yaptım.Çok güzel olmuştu.Bugün ilk defa müzik eğitimi almaya gidecektim.Çok heyecanlıydım.Annem bir klasik ve pop müzik sanatçısıydı.Ben 18 yaşındayken turnede kaza geçirdi ve bu onun ölmesine neden oldu.Ve babamda benim annemin yolundan gitmemi istiyor.Her zaman benim yanıma gelip,"Tini çalış kızım.Çalışıp her zaman en yükseklere çık ve sende annen gibi bir yıldız ol ki sende dünya da parlayasın!"der ve bu benim hoşuma gider.Artık ben kahvaltı yapayım da bir an önce Studio 21'e gideyim!
Mutfak'ta;
+Günaydın Baba!
-Günaydın Kızım! Heyecanlı mısın?
+Evet hem de çok heyecanlıyım.
-Bak Tini çalış kızım.Çalışıp her zaman en yükseklere çık ve sende annen gibi bir yıldız ol ki sende...
+Dünyada parlayasın biliyorum biliyorum her zaman aynı şeyi söylemene gerek yok.Biliyorum ve başaracağım Baba!
-Aferin Kızım.
+Neyse Baba ben artık çıkıyorum!Hadi görüşürüz!
-Görüşürüz Kızım!
Studio 21'e gelmiştim.Tam içeri girerken biri ile çarpıştım.Kitaplarım yere düştü.Yüzüne baktım.Çok yakışıklıydı.
-Çok özür dilerim.Şeyy ben Jorge.
+Bende Martina.Kısaca bana Tini derler.Memnun oldum.
-Bende memnun oldum...Tini.
+Şey ben bu müzik okuluna yeni başladım.Hatta şimdi.Ben az sonra bir müzik tarihi dersim var.İstersen dersim başlayana kadar meyve suyu içeriz.
-Olur,benim için uygun!
+Tamam,hadi gidelim!
Çocuk çok yakışıklıydı.Sanırım ona âşık olmuştum.Zaten böyle bir çocuğa karşı duygularını karşı tutamazsın ki!Tam o sırada Lodovica ve Candeleria geldi.Onlar benim en iyi arkadaşım.Lodovica'ya Lodo,Candeleria'ya Cande.Onlarında takma adı bunlar.Yanıma geldiler;
L/C:Merhaba Tini!
+Merhaba kızlar!
L/C:Ah!Biz böldüysek özür dileriz!Tini sen bir bizim yanımıza gelsene.
+Iıı...tamam.
Konuşmamız;
Lodo:Sen bu çocukla ne yapıyorsun!?Bu bizim okulun en popüler çocuğu!
Tini:Ne!?Ama ben ona âşık oldum.
Cande:Ahh!!!Gerçekten mi???Ne tatlı...
Lodo:Ama ama onun sevgilisi var!
Cande:Ahh!!Doğru onun sevgilisi var...!!!