Cap.6."O vacanta surpriza "

62 5 0
                                    

Dimineata ma trezesc cand razele soarelui imi mangaie obraji. Ma ridic incet din pat apoi ma duc la bae iar dupa ce imi fac rutina de dimineata ma pozitionez in fata dulapului ca sa aleg cu ce sa ma imbrac, pentru ca azi trebuie sa merg la birou. Nu am fost in fiecare zi dar si asa e mult de munca. Imi aleg o tinuta office care consta intr-o fusta neagra stramta cu o palma deasupra genunchiilor , o camasa alba cu un decolteu decent si un sacou negru. Parul il prind intr-un coc usor dezordonat si optez pentru un machiaj natural. Imi iau o pereche de pantofi stileto negrii , geanta si ma grabesc sa ajung jos. Intru in bucatarie iar doamna Gloria, caci asa o cheamape bucatareasa, pregatea de zor mancarea.

-Buna dimineata. Ii spun eu putin adormita.

-Buna dimineata domnisoara. Imi spune zambind. Astazi sunteti matinala. Adauga neluandusi ochii de la ce pregatea acolo.

-Ce bine miroase. Spun lasand mirosul divin sa imi invaluie narile. Mirosul imi aduce aminte de copilarie cand imi petreceam vacantele la bunica.

-Imi puteti face daca va rog o cafea? Pentru ca azi merg la birou si trebuie sa am energie. Spun chicotind iar Gloriei aparandui un zambet.

-Cum sa nu domnisoara. Imediat e gata. Spune si se indreapta spre expresor. Nu dureaza mult si cafeaua imi e adusa intrun pahar de hartie special. Il iau si ies pe usa. In fata ma asteapta masina care o sa ma duca la birou. Urc si incerc sa imi pun gandurile la locul lor. Nu stiu de ce am reactionat asa cu Rebeca. Cert e ca nu mi-a placut deloc compania ei si nici lui Derek nu parea sa ii placa. A avut ea un motiv ca sa vina. Si nu mare mi-ar fi mirarea sa apara tot atunci cand ne e mai bine.

Ajungand in fata cladiri de birouri ,nu foarte mare, ii multumesc soferului si pasesc cu putina retinere. La intrare era haos total. Lumea fugea dintr-o parte in alta cu hartii in maini. Nu stiu de ce sunt asa agitati. Cu gandul asta urc spre al treilea etaj. Cand intru pe coridor il vad pe Derek urland de mama focului pe o femeie de vreo 30 de ani.

-Femeie o sa te coste scump de data asta. Ti-am zis personal si de nenumarate ori cum ar trebui sa le completezi si tot ai gresit. Urla la saraca femeie care se schimba in toate culorile la fata langa el.

-Heey. Ii spun si apoi sa ii prind de brat. El imi arunca o privire nervoasa dar dupa i se schimba repede in una putin mai calma.
Ce se intampla aici Derek ? De ce urli in halul asta pe saraca femeie? Sunt sigura ca ori ce ar fi gresit se poate repara. Ii spun si ma uit spre femeie. Iar aceasta intinzandumi niste hartii. 

-Uite cum spuneam. Schimbi cele doua cifre de aici cu alea de aici. Ii spun femei gesticuland cu mana pe foaie iar ea corecteaza imediat gresala. Ma intorc inspre Derek incruntata.

-Te rog sa mergem in biroul tau. Trebuie sa vorbim ceva serios. Ii spun cu dezamagire. Nu stiu cum a condus pana acum firma asta in asa teroare. Saracii angajati cred ca sunt ingroziti de un asemenea om cu un asemenea comportament. Intram in birou si imi indrept atentia spre omul din fata mea. 

-Ce se intampla cu tine Derek? Urli la mine ,la angajati ,la toti din jurul tau. De ce esti asa? Il intreb apropiinduma de el. Stiu ca ii sunt doar o simpla secretara dar faptul ca stau cu el in casa ma apropiat putin.

-Nu stiu ce mi se intampla. Cert e ca daca continui in stresul asta o sa inebunesc.  Imi spune frecandusi ceafa nervos.

-Uite cum facem. Merg si imi completez hartiile si rezolv repede treburile de aici si dupa daca doresti sa mergem sa ne plimbam putin. Asa poti sa te mai relaxezi. Ce zici? Ma uit intrebatoare la el sperand sa accepte.

-Ok. Asa facem. Spune iar pe fata ii apare acel ranjet specific lui. Sa inteleg ca domnisoara Skayler vrea sa petreaca putin timp cu  mine. Spune iar ranjetul ala se mareste si inainteaza spre mine punandusi mainile in jurul taliei. Instinctiv imi plasez si eu mainile dupa gatul său acum uitandune unul in ochii celuilalt. Acei ochii albastri ca marea ma fac sa ma topesc de-a binelea. Dar nu o sa ii recunosc asta niciodata.

Lupul Negru este un Alpha SupremUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum