LOLA
Veľmi som chcela urobiť chalanom radosť tak som sa celý deň usmievala aj na Harryho. Zo začiatku to bolo ťažké ale potom to už šlo samo. Celé dni sme trávili všetci spolu. Boli sme na pláži kde sme hrali plážový volejbal, čľapkali sa vo vode a ja som sa opaľovala a smiala na nich. Na Harrym bolo vidieť aký je šťastný. Deň pred ich odchodom keď sme prišli naspäť do domu ma niečo napadlo.
„Chalani počujte. Čo keby sme dnes zašli do klubu? Kedy vám to zajtra letí?" usmiala som sa na nich s nádejou.
„Letí nám to až niekedy o piatej večer to stíhame. Tak čo ideme do klubu?" otočil sa na nich Liam.
„Yes" zvrieskli všetci jednohlasne a ja som sa zasmiala.
„Takže bojový plán znie takto. Čas je štyri hodiny, vyrážame o šiestej. Každý do sprchy a pripraviť sa. Poslednýkrát sa najesť, Harry niečo navarí. Všetkým všetko jasné?" pozeral na nás vážne Louis.
„Prečo mám zase variť ja?" zatváril sa urazene Harry.
„Lebo z nás najlepšie varíš" usmiala som sa na neho.
„To je pravda" tváril sa dôležito, nedalo nám to a všetci sme sa rozosmiali.
„Tak ešte raz. Všetkým všetko jasné?" prešiel po nás pohľadom Louis.
„Jasné, šéfe" odpovedali sme mu jednohlasne. Pozreli sme na seba pohľadom, ktorý jasné hovoril, že nie sme tak celkom v poriadku a všetci sme sa rozutekali do svojich izieb. Keď som vošla do izby zamierila som rovno do sprchy. Potrebovala som zo seba zmyť všetok piesok a soľ a umyť si vlasy. V sprche som bola asi polhodiny, vyšla som z nej a zabalila sa do uteráka. Niekto zaklopal na dvere a potom rovno vošiel. Otočila som sa a stál tam Zayn.
„Ou, prepáč, ja len, že môžeš sa prísť najesť" zakryl si oči a pozeral na mňa pomedzi prsty.
„Tá ruka na očiach ti veľmi nepomáha k tomu aby si nič nevidel" rozosmiala som sa.
„To bol reflex" smial sa so mnou.
„Hej jasné. O chvíľu som dole" zasmiala som sa.
„No tak ja pôjdem" pomotal sa po izbe kým našiel správne dvere a potom odišiel. Rozosmiala som sa. Tie moje trúbky mi budú strašne chýbať, pomyslela som si. Natiahla som na seba tepláky, tričko a ponožky. Vlasy som si zabalila do uteráku a zišla som dole. Za stolom už sedeli všetci.
„To takto chceš ísť?" rozosmial sa Louis.
„Áno uhádol si. Toto je môj outfitt na dnešný večer" zasmiala som sa.
„Si myslím, že lepšie by vyzeralo to čo si mala na sebe keď som vošiel do izby" pozrel na mňa usmiatý Zayn.
„To si zoberiem nabudúce" vyplazila som mu jazyk a sadla si ku stolu. Harry nám uvaril špagety a čaj. Bolo to fantastické, naozaj bol perfektný kuchár. Kým sme dojedli prešla ďalšia polhodina.
„Do odchodu ostáva hodina" zahlásil Louis a všetci sme sa znova rozutekali do izieb. Prvé čo som spravila keď som vošla do izby bolo, že som otvorila skriňu a chvíľu do nej pozerala. Potom som si dala dole uterák z vlasov a ešte si ich trošku vysušila. Znova som pozrela do skrine. Obzerala som si veci a nakoniec som si vybrala šaty. Biele s čiernou čipkov z jednej strany. Pekne ukázali moju postavu. K tomu som si ešte vybrala čierne boty na platforme. Jemne som sa nalíčila a vlasy si nechala prirodzene rozpustené. Obzrela som sa v zrkadle „Lola, dnes vyzeráš úchvatne" nahlas som sa chválila.
„Lola pohni si" zakričal na mňa zdola Louis.
„Už idem" zakričala som mu späť. Schmatla som kabelku do ktorej som ešte hodila mobil, kľúče a nejaké veci, ktoré by sa mi mohli ešte zísť. Pomaly som zišla po schodoch dole. Chalani na mňa pozerali s otvorenými ústami.
YOU ARE READING
Surprise (Harry Styles & Niall Horan - SK)
FanfictionKeď ťa životná láska zradí, využije a ty si na dne, pamätaj, vždy tu máš priateľa, ktorý ti pomôže. Pomohol jej a ona sa mu oplatila najlepšie ako vedela.