Yoongi:"Beni giydirmeyecek misin hatun ?"dediginde sırıttı.
Jennie:"Hayır.. Kendin giymelisin.."dediginde sırtına atladı.
Yoongi:"Peki o zaman ben seni giydiririm.."dediginde kahkaha atıyordu.
Jennie:"İyi bakalım.. Giydir."dediginde sırtından indi.
Yoongi hızla kendine çekti.. Ellerini yüzlerine yasladı..
Yoongi:"Ben en güzel duygularımı , en güzel günlerimi seninle yaşıyorum.. Yoksa bu rüya mı ? "
Jennie:"Evet rüya.."dediginde kahkaha atıyordu..
Yoongi:"Eger dediğin gibiyse.. Ölene kadar uyanmak istemiyorum."sözlerini bitirir bitirmez dudagına gömüldü.. Kendi nefesini , nefesiyle değiştirmek istiyordu.. Bi anda ayrıldı , gözlerine kazınmak istiyordu.. Fazlasıyla bencilce davranıyordu.. Gözlerine baktıgında kendisini görmek istiyordu.. Nefesi ona ait olsun istiyordu.. Bedeni , kalbi herşeyiyle onun olmasını istiyordu.. Derin nefes alıp karşısındaki kadınına baktı.. Gözlerindeki anlam farklıydı.. Arzuluyor muydu ? Yoksa aşk mıydı ? Aşk kelimesini sürekli duyan ama asla tatmayan kişiydi o. Şuan onun yanında cennette gibiydi.. Cehenneme girse bile razıydı.. Onunla tutuşup , onunla yanmak , onunla kavrulmak istiyordu..
Vuslat ↪
Belinden tutarak kendine bastırdı.. Nefesini omzunda hissediyor , bedeni ürperiyordu.Kollarını omzunun üstünden iki yanına yerleştirdi.. Gözleri kocaman açılırken , açlıkla dudaklarına kapandı.. Narin ellerini göğsünün üstüne bıraktı.. Biraz korku , biraz heycanı ile minik karşılıklar vermesine sevindi.. Garipti.. Çok güzel ve garipti. Canı yanmamasını diledi.
-Jennie-
Şuan yaşadığından emin değildi bile..
Heycandan vücudu titriyordu..Korkudan durmak üzere olan bir kalbi vardı.. Yine beraber olduktan sonra , arkasını dönüp gidecek düşüncesiyle yiyiyordu kendi.. Tükenmişti.. Ve bu tükenmişlik ona itiyordu.. O gece gibi değildi.. Sert değildi.. Alıştıra alıştıra dokunuyordu.. Ortaya dogru ilerledi.. Gömleginin dügmelerini açtıgında nefes nefese kendini geri çekti..Bağırmak istiyordu , daha bu sabah olanları düşündükçe deliriyor ondan kaçmak istiyordu.. Ama bir yandan da bırak seni sevsin diyordu..Omzunda tutup gömlegi cıkardı , eteginin fermuarına elini götürüp çekti.. Şuan karşısında iç çamaşırı ile bekliyordu.. Tarifi edilmeyen duyguyla baktı karşısındaki adama..*Evet yeni bölüm geldi.. Eger vote gelmezse yada yorum yapılmasa kitabıma devam etmeyecegim.. İyi okumalar..🙏💜💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BADBOY SMİLES | Tamamlandı |
Literatura FemininaYavaş Yavaş eğildi Boyuna doğru.. Saçını kulağının arkasına sıkıştırdı.'Ben uğraşılmayacak Badboy'um jennie. ' Nefesi Boyununu talan etmişti.. ©Tüm haklar saklıdır.. ~ And Yoonnie ~