Just nak gitau,taetistik dah berwajah baru 😘 tapi masih dengan cast yang sama.
🎀⤴●●
"-Kamu tak bagitau hyo perkara sebenar lagi ke?-"
"-tak,tae takut nanti hyo tinggalkan tae lagi macam mana,tae nak bahagia dengan hyo-"
Kata taehyung dengan gelisah.
"-tapi kamu kena bagitau dia!! Dia perempuan kalau dia Preg-"
Aurgggg!! Kata kata itu takmampu dilafaz.
"-tapi buat sekali taksemestinya terus mengandung kan maa?-"
Soal tae tergetar-getar sambil gigitku.tapi dalamhatinya ia berdoa semoga hyo mengandungkan anaknya,so dia takda alasan lagi nak pilih jimin.
" manalah mama tahu.walau bagaimana sekalipun,kamu kena cerita perkara sebenar sebelum dia tahu,kamu kena jujur "
Taehyung gelisah,dia taknak kehilangan hyo tapi dia taktahu macam mana nak jelaskan yang dia dah,..
●●
1month
●●
Semuanya kembali seperti biasa tapi jimin dan tae dah tak macam dulu sikit sikit nak memanas.apa dah jadi pun aku taktahu.suasana makin teruk
Tak setentram dulu.
Ekceli dulu taklah tentram sangat tapi atleast keadaan lagi okay dari sekarang tahap nak bebunuh pun ada
Aku pun pening.uhukk! Uhukkk!
"Muka kau dah pucat sangat ni babe,kenapa tak ambil cuti je"
"kita masih dekat pejabat,kau masih secretary aku,gunakan bahasa formal"
"ISHH! kita risau kat dia,dia buat derkk jee"
"arrasoe,nanti aku makanlah ubat,takpayahlah sampai nak cuti cuti"
PAnya itu mengangkat kaki keluar,malas nak layan jihyo yang keras kepala.
Telefon berdering diangkat.tertera nama taehyung.
" Hmm.nak apa? Aku busy nie "
" Jom Lunch? "
"Mian.jimin dah booking aku dulu,so harinie aku lunch dengan dia"
" Tapi-"
" Lain kali.k "
Talian aku putuskan.
TOKTOKTOKTOKTOKTOKTOKTOKTOKTOK~
jimin tersenyum dihadapan pintu.
" Eo? Dah waktu lunch ke? "
Kataku sambil melihat jam.
" Eishh makcik ni,dah setengahjam dah waktu lunch "
Jimin menuju kearah jihyo yang terlihat pucat.
YOU ARE READING
Tae|Tistic
FanfictionSehari takjumpa,rasa rindu nak mati Sekali jumpa,rasa nak sepakk sampai mati pororo? Itik? Kambing? Aiskrim? Tuu sahaja yang ada dalam kepala hotak dia and oneday,I'LL miss my pororo kimtaehyung