bugün diğer günlerden çok farklı

446 11 6
                                    

işe gitmek için evden erkenden çıktım. toplantıdan sonra parkta egzersiz yaptım. eve giderken yeun je'den mesaj geldi.

-akşam see in ji kafede buluşabilirmiyiz??

+tabi olur canım

bu benim  6 aylık aşkımdı onu çok seviyordum. neyse hazırlanmak için eve gittim.. akşam oldu bitti.sabah uyandığımda başım kazan gibiydi ve ben hiç birşey hatırlamıyordum. zil çaldı gazeteler gelmişti açtım masanın üzerine bıraktım ve mısır gevreklerini hazırladıktan sonra gazeteye baktım. olamaz!!! gazetede benim haberlerim vardı. ve yanımda kim hyun joong vardı. ben bütün bunlara anlam veremiyordum. sonra beynimde şimşek çaktı. dün yeun je benden ayrılmıştı ve çok içtiğimi hatırlıyorum. telefon çaldı açtım. kim olduğunu söylemeden eun ha kafeye çağırıyordu meraktan gittim. etrafa baktım bütün masalar boştu. garsonu çağırıp ne olduğunu sordum. 

-beyfendi restoranı kapattı. dedi

+hangi beyfendi demeden kim hyun joong havalı ve karizmatik bakışlarıyla içeri girdi. benim herhalde ayağa kalkıcağımı sanmıştı ama ben tam tersi bacak bacak üzerine atmış o salak halini kesmesini bekliyordum. geldi ve karşıma oturdu.

-merhaba dedi.

+ bak şu salak muhabbeti bırakalım. dün neler oldu?? ben hiç bişey hatırlamıyorum dedim

sonra gözlerini elime çevirdi. bende baktım. elimde bir yüzük vardı.

+ bu yüzükte ne?? dedim

-dün sana evlenme teklifi ettim sende kabıl ettin.

+ ne?

-haberleri okumadınmı?

+ sadece manşetlere baktım.

- güzel çıkmışız değil mi???

+ ya ya ne güzel. bak ben kendimde değildim tamam mı? o yüzden sen al bu yüzüğü. dedim ve yüzüğü masaya koydum.

- o kadar kolay değil. dün sözleşme imzaladık.

+ ne sözleşmesi?

- alda kendin bak dedi ve elini şıklatıp menejerinden birşey istedi. oda verdi. bir kağıttı elime uzattı.

üzerinde "3 AY SÖZLEŞMESİ" yazıyordu. olamaz ne anlaşmasıydı bu??? 

- tam 3 ay boyunca benim sevgilim gibi davranacakssın.

+ iyi de neden bunu yaptın?

- dün seninle orada yakalanınca. sarhoştun ve muhabirlerin yanında beni öptün. bunu da düzeltemedik. o öpücükten sonra. sana bu sözleşmeyi imzalattık.

elimi aldı ve yüzüğü tekrar taktı "olamaz şimdi ne yapacaktım ben?? tam 3 ay 3 ay boyunca sürekli onun yanında

şu anda kendimi çok çaresiz hissediyordum."

hayatımı değiştirecek anlaşmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin