Începutul

135 6 2
                                    

-Mamă ,mamă a sosit scrisoarea?
- Nu încă,dar mai sunt încă două ore.Mai e timp James.Mai bine ajută-ma sa îți termin tortul.
-Dar dacă nu mai sosește...
-Dragă, suntem o familie veche de vrajitori si tu esti foarte destept chiar dacă ești un pic mai...înțelegi ce vreau sa spun...oricum nu vad niciun motiv pentru care să nu mergi la Hogwarts.
Liniștea profundă acapara imediat încăperea.Afara ploua cu stropi mari de apa care băteau in geam.James stătea întins în pat in camera.Era un băiat nu foarte înalt,cu părul si ochii asortati de culoarea lemnului de brad.Satul in care copilarise rămase aproape pustiu ,cu doar câteva familii,dar care depasisera de mult varsta lui James.Avea 11 ani fara 2 ore.De când era mic știa ce este vrăjitor si asteptase cu nerăbdare momentul în care scrisoarea cu admiterea sa la Hogwarts,Scoala pentru vrăjitori si vrăjitoare va trece pragul.Poate ca mama lui avea dreptate...Mai erau încă 2 ore pana la împlinirea vârstei de 11 ani...dar dacă nu primea scrisoarea,s-ar fi făcut de râs și pe el si si-ar fi făcut si familia.Nici prieteni nu avea decat un niffler pe care îl primise de la mătușa sa cu 3 saptamani in urma.Cele 2 ore s-au scurs de parca ar fi fost pe fuga,iar miezul noptii fu urmat de multa fericire si un tort absolut delicios,dar James nu era nici pe departe fericit.Trecusera aproape 10 minute si niciun semn de la Hogwarts.Dintr-o data cu o viteza incredibila de sub usa aparu un plic cu un sigiliu rosu ce reprezenta un castel.
-A sosit!
-Ti-am spus ca nu ai niciun motiv sa te temi,era de neconcepu...
Dar lui James nu ii pasa ce spuneau restul...Cu un singur gest baiatul insfaca plicul si o tuli pe scari in sus.Privi plicul pret de cateva secunde si il desfacu.Inauntru descoperi un pergament galbui.In susul paginii era numele lui,iar mai jos era confirmata intrarea lui la scoala de vrajitori si vrajitoare.Nu mai avea de cat sa astepte...Era 27 martie,iar scoala nu incepea decat pe 1 septembrie.Vara nu era anotimpul lui preferat pentru ca de obicei se plictisea neavând ce sa faca.Cele trei luni trecuseră ca prin minune facandu-i pe plac lui James. Mai era doar o săptămână până la începerea școlii,iar James ardea de nerăbdare.
-James,pregateste-te sa mergem sa iti cumpărăm lucrurile necesare pentru Hogwarts.
-Ok,imediat.
Băiatul fugi pe scări și își lua geaca din dulap pornind înapoi spre ușa.
-Vom călători cu pudră flu flu.Esti gata?Mama lui James,Euphemia Potter era înaltă,brunetă și slabă.Avea ochii negri si o față ascuțită.
-Da....,dar mai exact ce trebuie să fac?James nu mai călători de niciodată cu pudră flu flu,dar mama si tatăl său o mai facusera de multe ori.
-Off,James,trebuie să arunci pudră in foc,si sa spui unde vrei sa mergi foarte clar.Aleea Tor.Ok?
-Ok....
Arunca pudră in foc,iar dintr-o dată un praf verde îl invalui,moment în care rosti cat de clar si de repede putu ,,ALEEA TOR". In fata lui totul deveni negru,iar el se rotea încontinuu.Ajunse intr-o încăpere plină cu maturi.Ochii lui James căzură pe matură din mijlocul încăperii. James isi dadu inscurt timp seama ca era in locul potrivit pentru ca o mulțime de vrajitori cu copii lor treceau in graba prin fata magazinului.
-Te pot ajuta cu ceva?spuse un domn in varsta.
-Aaa...Nu,dar stiti cumva unde e mama?
-Off...imi pare rau,dar nu am nicio idee despre tine sau mama ta,dar cu siguranta nu iti va fi usor sa o gasesti in multime de afara..
-Mmultumesc...
In momentul urmator intra un baiat de aceiasi varsta si inaltime cu James.Avea ochii albastri si parul lung pana aproapede umar.
-Buna ,sunt Sirius,ma gandesc ca si tu esti tot in primul an la Hogwarts,nu?
-Da...ma numesc James,James Potter.
-Si tu te-ai pierdut de parintii tai,sincer ai mei cred ca au facut-o intentionat.Nu prea ma suporta...baiatul isi pierdu din grai la ultimele cuvinte.
-Da...Nu am mai calatorit cu pudra flu flu pana acum...
-Deoarece nu te bucuri ca te-ai pierdut de parintii tai ma gandesc ca sunt de treaba..
Iesira impreuna din magazin,iar la cateva secunde auzira deodata:
-JAMES!Te-am gasit in sfarsit...credeam ca ai ajuns unde nu trebuie...mi-am facut griji!
-SIRIUS!De ce a trebuit sa iesi chiar acum din magazin,nu puteai astepa pana treceam si noi?!
-Ti-am spus eu...mormai Sirius.Se pare ca ne vom mai intalni.Pe curand!
-Pe curand...
-Vom merge mai intai sa iti luam bageta, dupa aceea uniforma...Off...avem atatea de facut...
Ajunsi la magazinul Olivanders pentru baghete,James fu intampinat de un domn destul de asemanator cu cel de la magazinul de maturi.
-O secunda...stati un pic...imediat...Asa o bagheta pentru Hogwarts...ia-o pe asta, James primi obageta,dar nu reusi decat sa rastoarne niste rafturi.
-Imi pare rau.
-Nici o problema...incearc-o pe asta.De data asta James fu invaluit de un praf auriu. Perfecta!Unsprezece inci,par de centaur si lemn de brad.Chiar inaintea ta o fetita roscata a luat-o pe sora ei.Poftim.
Dupa aproxmativ doua ore ajunsera acasa.
Doua zile il mai desparteau pe James de Hogwarts,dar nu treceau de loc repede,ba din potriva,pareau ca trec mai greu decat oricare alte doua zile.
Cu greu,dar data de 1 septembrie sosi,iar entuziasmul lui James veni o data cu ea.
La gara King's Kross era mare aglomeratie , dar din cate parea nu erau doar vrajitori.Si mageamii incepeau scoala azi.
-James,de data asta sper ca sti ce trebuie sa faci,ok?
-Da mama,spuse baiatul pe un ton plictisit, nu trebuie decat sa trec printr-un perete.
-Sa ai grija sa nu te vada nimeni,ok ?
-Mamaa...STIU CE TRBUIE SA FAC!
Toti oamenii de pe peroanele 10 si 9 intoarsera capul,dar in mai putin de un minut toti isi vedeau de treaba.James își lua avant si se asigura că nimeni nu il privea. Trecu prin perete si ajunse intr-o gară pe care scria 9 3/4.
-Vezi,a fost ușor.
-Da...acum pot sa urc in tren,bine,paaa!
- Stai putin băiete,tu chiar credeai ca te voi lasa sa pleci fara sa iti iei rămas bun,hai încoace.
-Mamă...ma cam strângi...si ...ma faci putin de râs...
-Bine,bine,hai urcă.Ne vedem in vacanta de Crăciun,poti sa aduci si un prieten dacă vrei,sa imi trimiți o bufnita când ajungi...si... off,dragule imi va fi tare dor de tine, spunând aceste cuvinte,mamei lui James îi curgeau lacrimile.
-Ok,ok si mie imi va fi dor de tine,paa!
James urcă în tren si cauta un compartiment liber.
-James,James!
-Sirius!
-Hai aici,e liber.
Vagonul era într-adevăr liber,era doar Sirius si bufnita lui.
-Chiar ma uitam de tine,pe altcineva in afara de verisoarele mele si bine înțeles,tu, cunosc.
-Pai de ce nu stai cu ele.
-Ele stau băieții de la Slytherin din anul doi, le place de unu Lucius Malfoy.
-Aaa...deci nu te înțelegi prea bine cu ele...
-Și văzut cum a reacționat mama când m-a văzut!?
-Da...imi pare rau...
-Mama ta pare asa de drăguță...mi-aș dori ca si mama sa fie asa...
-Mama a spus că pot să aduc un prieten in vacanta de Crăciun...deci dacă vrei...poti...sti tu...sa vii la mine...
-SERIOS?!adică vreau sa spun,Ok...dacă vrei tu...
-Scuzati-ma doriti ceva de mâncare,întreba doamna ce plimba caruciorul pe coridorul trenului.
-Imi puteți da o broscuta de ciocolată și...aaa...niște bomboane cu toate aromele, spuse Sirius.
-Desigur,poftim.Tu dorești ceva,băiete?
-O broscuta cu ciocolată.
Cand James se ridică sa isi ia broscuta observa ca o fata roșcată cu părul ondulat venea spre cărucior.Era superba.
-Un suc de dovleac,va rog.Fata își întoarse privirea spre James si îi zâmbi.James îi întoarse zâmbetul si o privi in ochi.Erau verzi ca smaraldul.
-Lily,ce iti ia atât,haide odată,spuse o fata care iesi cu capul din vagonul său.
-Acum vin.
James se așeza pe locul său si îi povesti lui Sirius despre fata.
-Aha,deci o cheamă Lily...
- Nu cred că e vrăjitoare,ca nu apare pe panza familiei mele,unde apar toti vrăji...
- Nu va supărați pot sta si eu cu voi.A da...ma numesc Remus Lupin.
-Sigur!răspunderea James si Sirius.
Călătoria se dovedi a fi foarte plăcută.Trenul încetini,prevenind sosirea la Hogwarts. Trenul se opri.
-Cred ca am ajuns.

James Potter Și Sirius BlackUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum