Jungkook pov.
Kuulen herätyskelloni soivan ja lyön puhelintani sammuttaakseni sen. Makaan sängylläni täysin paikallani ja tuijotan kattoa. Taas yksi niin turhimmista ja tavallisimmista päivistä. On maanantai ja viikko alkaa taas uudestaan niin kuin aina samalla tavalla.
Nousen ylös sängystäni, otan valkoisen pyyhkeen sängynlaidalta ja menen suoraan suihkuun. Se on yleensä hyvä tapa herätä ja ajatukset alkavat kulkemaan paremmin. Tulen suihkusta pyyhe vyötärölläni ja avaan vaatekaapin.
Laitan löysän mustan hupparin ja vaaleat farkut päälleni.
Otan puhelimeni lattialta, irrotan sen laturista ja laitan sen hupparin taskuun. Kävelen peilin eteen ja sekoitan hiuksiani. Kävelen ulos huoneestani hiukset pystyssä samalla hieroen silmiäni. Menen portaita pitkin alakertaan. Onkohan vanhemmat kotona. Seison portaiden alapäässä ja katson ympärilleni.
"Onks ketään kotona?" huudan, enkä kuule vastausta
Olen siis yksin. Mulla ei ole sisaruksia joten niitäkään ei ole häiritsemässä. Kävelen unisena keittiöön ja laitan puhelimeni pöydälle. Avaan jääkaapin ja alan etsiä jotain syötävää kunnes kuulen puhelimeni värisevän.
Se on Tae. Tae on ollu mun paraskaveri 7 luokalta tähän päivään asti. Olemme nyt siis lukion toisella. Tae oli laittanut yli 50 viestiä. Kauhea spämmi..
Tae: Ooks sää jo tulossa?
Tae: Hei oot aina tosi aikasessa misä sä oot?
.....
Tae: halooooo???
Tae: Me sovittiin et nähään varttii vaille täs liikennemerkin kohdalla??
....
Tae: HEI JUNGKOOK JOS ET ALA PIKKUHILJAA TULLA NII MÄ LÄHEN
Tae: Mä oikeesti myöhästyn SUN TAKIAS kohta..
Tae: älä vaa sano et oot nukkunu pommii...
....
Tae: okei mä meen nyt jos tuut tänää kouluun nii saat kuulla kunnias
Katson kelloa puhelimestani ja näen sen olevan 7.56 eli koulu alkaisi 4 minuutin päästä.
Taehyung pov.
Seison liikennemerkin kohdalla josta lähdemme aina Jungkookin kanssa kouluun. Asumme aika lähellä toisiamme ja se on kiva kävellä jonkun kanssa ja jutella samalla. Jungkookia ei näy vieläkään missään vaikka laitoin hänelle jo monta viestiä. Nyt on jo kiire. Vilkaisen puhelintani ja huomaan että hän on myös lukenut ne mutta ei vastausta. No ehkä lähden vain ripeästi kävelemään, jotta ehdin vielä tunnille.
Jungkook pov.
Juoksen puhelin kädessäni yläkertaan hakemaan reppuani. Avaan oven, otan repun lattialtani ja juoksen takaisin alas. Laitan kengät jalkaan ja lähden kiireellä ovesta ulos. Yritän avata autotallia, jossa pyöräni oli suojassa nimittäin viime yönä oli ollut myrsky. Autotallin ovi oli lukossa eikä minulla ollut aikaa mennä sisälle etsimään avaimia joten päätin juosta. Onneksi meiltä oli lyhyt matka koululle ja olen suhteellisen nopea juoksemaan. Ihmiset katsoivat kadulla aika hassuilla ilmeillä, mutta en antanut sen haitata.
Näen jo koulurakennuksen ja kiihdytän juoksuani.
Pääsen vihdoin koulun pihalle enkä näe missään ketään. Kaikki ovat varmasti menneet jo sisälle. Juoksen ovelle ja äkkiä sisälle. Muistan, että meillä oli äidinkieltä ja se on toisessa kerroksessa. Juoksen portaat ottaen aina 2 askellusta kerralla. Juoksen toiseen kerrokseen ja huomaan, että luokan ovi on kiinni ja ketään ei näy missään. Tunti on ilmeisesti alkanut ja olen myöhässä. Vilkaisen nopeasti kelloa ja se on 8.03. Menen nopeasti luokan ovelle ja koputan 3 kertaa. Tiesin, että oven avaa Tae koska hän istuu lähinnä luokan ovea. Ovi avautuu ja niin kuin tiesin näen Taen ovella.
Hymyilen Taelle, mutta hän katsoo minua kulmakarvat kurtussa.
"Jungkook mikä sulla kesti. Nukuits sä pommiin oikeesti" tämä kuiskaa minulle.
Vastaan "No en ku mä olin vaa ajatuksissani enkä kattonu kelloo".
En ehtinyt paljoa selitellä kun opettaja jo keskeyttää keskustelumme.
"Anteeksi Taehyung onko juttu vielä pahasti kesken vai voisimmeko mitenkään jatkaa tuntia." Opettaja sanoi erittäin kettuilevalla äänensävyllä
"Ja Jungkook tämä on jo kolmas kerta, kun myöhästyt äidinkielen tunnilta" hän jatkoi.
"Anteeksi opettaja tää ei tuu toistumaan.. " Yritin vastata tosi asiallisesti, mutta kuulostin lähinnä vain ärsyyntyneeltä.
Juu elikkäs täs ois mun ensimmäinen ff minkä oon ikinä kirjottanu, että antakaa vähän armoo. 😂 No ei vaa
Tästä tuli ehkä vähän lyhyt, mutta seuraavista on tulossa sit vähän pidempiä.
(Kommentoikaa minkä pitusia tykkäätte lukee :))
Pistäkää vaa palautet mitä mieltä ootte :) <33
-->
YOU ARE READING
just the two of us |vkook ff
FanfictionJungkook ja Taehyung ovat olleet parhaita ystäviä 7 luokalta asti. Jungkook alkaa tuntea jotain omituista Taehyungia kohtaan. Tunteeko Taehyung samoin? Kuinka käy kun tunteet menevät ystävyyden yli?