Inima dicteaza nu creierul

26 1 0
                                    

Dimineata se trezi la fel de suparata ca atunci cand adormise. Incepu sa se pregateasca pentru scoala, sa manance si apoi pleca. Acolo se intalni cu Isabella care era putin agitata.

- Heii! Ce faci? Cum te mai simti?

- Heii! La fel ca aseara, dar o sa imi treaca. Tu ce ai patit?

- Pai am aflat ca o sa facem prima ora cu clasa lui Kevin.

- De ce?

- Profa de dans vrea sa facem nu stiu ce exercitiu.

- Pfffff... si el e la scoala nu?

- Da a intrat mai devreme in sala.

- Hai sa mergem si noi ca trebuie sa vina profa.

Intra in clasa si il vazu pe Kevin stand de vorba cu Eleanor si cu Philip, cel mai bun prieten al lui. Cele doua se schimba pentru ora si il vad pe Kevin venind spre ele.

- Rebecca...

- Ce vrei? Ti-am zis ca nu vreau sa te mai vad.

- Da stiu, dar vreau sa lamurim ceea ce s-a intamplat ieri dupa antrenament.

- Nu avem ce lamuri. Sa te tina relatia cu Eleanor mai mult decat te-a tinut cea cu mine.

- Nu sunt cu ea si nici nu voi fi vreodata. Eu nu pot vedea o alta fata langa mine decat pe tine. Fix in acel moment intra profa in clasa, iar Kevin pleca la Philip.

- Copii vom face perechi si vom repeta noul dans. Perechile sunt: Philip si Isabella, Kevin si Rebecca...

- Doamna nu am putea face schimb de parteneri? Adica eu cu Philip si Isabella cu Kevin?

- Nu Rebecca... am facut deja perechile si asa vor ramane.

- Bine doamna.

- Acum asezati-va pana spun si celelalte perechi.

Cu toate ca Rebeccai nu ii pacea ideea nu avu incotro asa ca se duse langa Kevin.

- Destinul a facut sa fim parteneri.

- Ceva imi spune ca ai legatura cu asta, dar oricum nu ma intereseaza. Ai noroc ca pe acest dans pune nota ca altfel plecam si dansai singur.

- De ce? Pentru ce s-a intamplat iaeri? Ea m-a sarutat.

- Daaa... micutul de tine, esti nevinovat.

- Ooo mersi ca faci misto de mine.

- Pai nu vezi ca zici ca nu e vina ta? Dar ce cauta acolo?

- Era si fratele ei si venise la el sa vada antrenamentul.

- La el sau la tine?

- Haideti,copii, pregatiti-va!

- Rebecca, hai sa lasam asta momentan si sa dansam.

- Sunt de acord!

Incepura sa danseze si la un moment dat Eleanor ii pune piedica Rebeccai si aceasta cazu si il trase si pe Kevin jos. Acesta pica peste Rebecca, se uita cateva secunde in ochii ei apoi o saruta.

- 2 minue pauza si apoi reincepem. Rebecca poti iesi pana afara daca vrei.

- Da, doamna, va multumesc!

- As puea iesi si eu?

- Da, Kevin, dar in 2 minute sunteti aici.

 Cei doi iesira si se asezara pe o banca.

- De ce ai venit si tu?

- Sa vorbim.

- Ce sa vorbim? Ca esti nesimtit, deoarece dupa ce ca ma inseli vii si sa ma saruti?

- Sunt nesimtit? De ce? Ca am facut ceea ce am simtit?

- Daaa... cum sa nu...

- Da si daca as avea ocazia as mai face asta o data.

- Ma sutesti? 

- Nu. In acel moment se uita in ochii ei si o saruta. " E atat de bine" gandi Rebecca, dar isi aduse aminte ca incerca sa il uite iar acest sarut ii facea mai mult rau asa ca il impinse pe Kevin punand capat sarutului.

- De ce ai facut asta? 

- Pentru ca te iubesc enorm si nu ma pot abtine. Intelege ca nu pot sa traiesc fara tine. O saruta iar si de aceasta data Rebecca nu se mai impotrivi dandu-si seama ca nici ea nu poate trai fara el. Dupa ce se ternima sarutul cei doi au observat ca in fata lor aparu Isabella.

- Imi pare rau ca va deranjez, dar va cheama profa.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 27, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Dragostea invinge mereuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum