Jungkook'un Ağzından
Hoseok bunu yapmış olamazdı hatta cürret bile edemezdi çünkü Tzuyu'yu gerçekten sevmiyordu ve benim de Lisa'yı öyle sevdiğimi zannediyordu. Ama emindim ki bu onun için tatmin edici değildi.
Hoseok:Selam gençlik bakıyorum da biraz neşeniz kaçmış. Ha bir de Lisa biraz gelir misin?
Lisa:Neden?
Tzuyu:Çünkü sana bir şey söylemem lazım bunu ben istedim.
Lisa bana bakarak onayladığımı görmek istedi. Ben de kafamı sallıyarak gidebilirsin diye işaret ettim.
Jongkook: Hadi git bitanem ben seni burda bekliyorum.
Yazardan
Lisa, Tzuyu ve Hoseok ilerideki bir banka doğru yöneldi fakat Lisa Hoseok'a dokunarak
Lisa: Izninle ben onunla yalnız konuşmak istiyorum.
Hoseok şüpelenmişti daha 1 gün önce en iyi arkadaşı olan Lisa şimdi neden öyle davranıyordu ki?
Hoseok: Bayanlar nasıl isterse.
Dedi ve ilerideki markete su almak için gitti.
Lisa'nın ağzından
Hoseok gittikten sonra Tzuyu bana yaklaştı ve sarıldı.
Tzuyu: Lisa emin ol ki böyle olmasını istemezdim.
Çok kapalı konuşuyordu be neyi ima ettiğini anlıyamıyordum.
Lisa: Neyden bahsediyorsun?
Tzuyu:Biliyorum ki Hoseok ile beraberliğimiz çok kısa bir sıra içinde oldu ve nedenini merak etmişsindir sandım. O yüzden ne olup bittiğini açıklamak istiyorum.
Eskinden şirret olan Tzuyu (Once kardeşlerimden özürler)
Şimdi bir kuzu gibi olmuş,bana karşı çok kibar davranıyordu.Lisa:Merak etme ben herşeyi biliyorum. Eskiden Jungkook ile Hoseok arasında neler yaşandığını, senin kimi seçtiğini,bana eskiden neden kötü davrandığını;kısacası son 4 yıl icinde geçen herşeyi biliyorum.
Tzuyu ağzı acık bir şekilde beni dinledi. Sanki küçük dilini yutmuştu. Aradan 1-2 dakika geçmesine rağmen konuşmuyordu. Sonunda arkamızdan gelen Kook sessizliği bozdu.
Jungkook:Lisa benim çok acil bir işim çıktı. Gitmem lazım mezuniyet partisinde buluşuruz.
Dedi ve el sallayıp gitti.
Sonrasında Tzuyu birden konuşmaya başladı.Tzuyu:Bak Lisa herşeyi öğrenmene çok sevindim fakat Jungkook'un geçmişi hakkında birşeyler bilmem gerekebilir.
Ben ne olduğunu anlamadan telefonum çaldı açmak için eğildim ve çantamdaki telefonu çıkardım. "Bir cevapsız arama" kimin olduğunu bilmiyordum numara bende kayıtlı değildi.Bende boş verdim.
Sonrasında Hoseok yanımıza geldi ve beni de alıp mezuniyete gidebileceğimizi söyledi bende "olur" diyip mezuniyetin yapılıcağı otele doğru gittik.
Umarım beğenmişsinizdir^-^ .
Sonraki bölümde ne olmasını istiyorsanız yorumlara yazabilirsiniz.
Takibe takip ! ;3~Öpüldünüz~
Bu arada hikaye biraz karışmış baya bi düzenleme gerekiyor ama yayından kaldırmıyacağım. Sadece yeni bölüm biraz geç gelebilir.
Ve yeni bölüm Özel bölüm olacak çünkü mezuniyette fena şeyler olacak.Vote sınırı-5
Bi zahmet oylayın aq
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HATE OR LOVE -ŁĮŽKØØK (Düzenleniyor)
FanficSevgi nefret arasında çok ince bir çizgi vardır. Onlarda o çizginin tam ortasında duruyorlardı. "Ne birlikteyiz ne de ayrıyız" Hayat bazen bize küçük oyunlar oynar bu oyunlar sayesinde nefretle veya sevgiyle sarılırız hayata. Ama asıl önemli olan s...