Pierwsze natknięcie na chłopaków #1

223 12 0
                                    

Pewnego pięknego dnia, gdy przegladałam portal społecznościowy zwany YOUTUBE natknęłam się na teledysk FELIVERS "NASZ MOMENT" i postanowiłam, że posłucham. Piosenka jakoś bardzo nie przypadła mi do gustu (nie wiedzieć dlaczego). Jakiś czas później pojawił się film na kanale ROZCZAROWANI właśnie z chłopakami (oczywiście to też obejrzałam). Po raz kolejny po nieokreślonej liczbie czasu pojawił się film u MAGDY BEREDY (i uwaga... też go obejrzałam). Zaczęłam ich lubić coraz bardziej, ale jednak nie byłam jeszcze do końca przekonana do nich. Do kolejnej styczności z nimi przyczynił się zespół 4DREAMERS (których w tym czasie lubiałam [i lubię cały czas]), a właściwie dziewczyny, które prowadziły fanpage'e o nich. Wstawiły, wtedy na te profile cover FELIVERS do piosenki TEŻ TAK MASZ (oczywiście jakby inaczej odsłuchałam), lecz nadal nie byłam przekonana. Ale pojawiła się AGATA GŁADYSZ, która nagrała z nimi filmik ŚPIEWAMY Z PIANKAMI W BUZI. Naprawdę spodobał mi się ten odcinek. Chłopaki byli bardzo weseli. Pokazywali swój prawdziwy charakter. Bardzo mi się to wtedy spodobało, w końcu się przełamałam i bardzo ich polubiłam. Od tamtego czasu, czyli dokładnie 12.10.2018 jestem ich fanką.

Jak to się naprawę stało? Czyli jak poznałam FeliversOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz