Cea mai mare SuFeRiNtA

91 8 0
                                    

*din perspectiva lui Ino* Ajung in padure , prima ( asa se pare ) si ciudat primesc un mesaj de la Neji : " Eu cu Shika , trebuie inainte de a ne intalni , sa dam niste harti primite de la ANBU , la Tsunade . Dar , nu te ingrijora venim , cat de repede putem ! "

Oftez , cand citesc mesajul ....O sa fiu din nou singura ? E , oricum nu are importanta....

Ma asez pe un bustean , langa un lac . Imi privesc reflexia in apa .

Ino : De ce - ?

Simt o caldura pe umar , si o reflexie in apa : Shino .

Shino : De ce , ce ?

Ino : Nu are importanta.....

Shino : Da , nu are ? Ech , uite mie imi pasa !

Ma impresioneaza putin gestul ...... Se aseaza langa mine , pe busteanul gros , privindu-ma pierdut.....

Ino : Eu....nu conteaza ! Ma simt mai bine , acum ! Desigur , asta pentru ca esti tu , cu mine . Inghit sec si incerc sa nu-l privesc in ochii lui ( care abia acum pot sa-i vad , cum arata ) caprui - ciocolati . Sclipirea din apa , ma face sa ma intorc si sa o privesc pe ea....

Shino : Nu mai am cuvinte.....Scuze , nu am vrut sa simti ceva pentru mine...Spune in soapta si uitandu-se in alta parte , aproape vrand sa plece . Dar , nu îi las !

Ino : Nu e important ce simt eu...Important e ce simti tu .....Nu pot sa inteleg " Tu ma placi ?

Shino : Viata e doar o "copie" . Daca ajungi sa iubesti o persoana pentru calitatiile ei , frumusetea , personalitatea , bunatatea .......Mda , atunci cred ca te plac . Dar , stiu : Tu nu ma placi..."Trebuie doar sa te uit " Sa te scot din inima mea " Lumea nu iarta pe nimeni "

Ino : Eu.....

Shino : Nu trebuie sa zici ceva....Asa sunt eu : mai serios . Zice asta parca ar avea o piatra pe inima . Parca imi vine sa plang...El mi-a fost mereu aproape...De ce sa-l dezamagesc ? Chiar daca mie imi place si de Kiba , de Gaara , putin de Neji si de Shika . E doar "un test" .

Ino : Imi pare rau .

Shino : Ma duc...sa te distrezi....Ar fi vrut el sa schiteze un zambet , dar s-a pacalit singur . Chiar , cand s-a se ridice de pe bustean ....

Ino : Mi-ai fost alaturi " Nimeni nu s-a gandit la mine zilnic ..fara sa se opreasca... Si eu simt ceva , pentru tine . "Dar , nu stiu ce" ...Ultima fraza am spus-o cu greu , avand vocea ragusita si joasa .

Shino : Scuze ca sunt un fraier , ! Imi pare rau ca te fac , sa simti ceva asa groaznic pentru mine . Cand...ai putea simti asta pentru cine , te merita ""

Mamaaa ! Ce cuvinte reci ! Simt cum imi sparg inima , in mii si mii de bucatele . Simt o durere puternica in bratul drept . Strang din dinti , incercand sa "alint" durerea , dar nu reusesc ; Doare si mai tare . Imi pun mana in locul dureri . Picaturi micute se scurg din ochii mei albastri , si se prelungesc pe obraji rosi . Shino , observa asta si incearca sa ma ajute ...

Ino : Te rog...pleaca ! Mi-ai frant inima !

Shino : Te rog...sa nu ma ierti vreodata pentru ce ti-am facut....Si sa stii asta : te iubesc si te-am iubit intotdeauna . Imi pare singer rau...

*din perspectiva lui Shino*

Prostule ! Esti un gunoi ! Ahh ...Uite ce ai facut ! Bestie fara inima ! Sunt un ciudat , care nu crede in dragoste adevarata . Ea...nu merita asta ! Trebuia sa stau departe de probleme ! Sa îi spun ca suntem doar prieteni ! Desii in adancul meu , inca o iubesc....

Strang pumni si incerc sa ma descarc , pe fiecare copac ce imi iese in cale . Sunt nervos ....prea nervos . Nu am suferit niciodata..si nici nu am facut o persoana sa sufere . E prima iubire . Si nu cred , ca va mai fi "una" .

*din perspectiva lui Kiba*

Ajung in padure , unde ma apropri de locul echipei . Aud sunete de lovituri . Ma alarmez crezand ca se lupta cineva...Ino..? Ma grabesc spre sunete .

Kiba : ?Shino? ...Ce ai patit ? Calmeazate !

Shino : Te merita pe tine ! Eu sunt un bou ....

Kiba : Oprestete ! Explica-mi ce s-a intamplat !

Shino s-a calmat si cade jos , sprijinandu-se doar de un copac mai gros . Ma pun langa el...si astept o explicatie....

Shino : E...Ino...

Kiba  : E bine ? E ranita ? Shino : Da "" .

Kiba : Unde e..? Intreb cu o jumatate de gura .

Shino : E ...e ranita de un cretin ca mine ! Care nu are sentimente .....

Raman fara cuvinte...

Kiba : Esti ...bine , prietene ?

Shino : Mai bine...te-ai duce la ea...sa o prinzi intr-o imbratisare calduroasa si sa-i spui ca e totul bine .

Kiba : Eu nu ma duc , nicaeri ! Te rog...stii ca esti ca si fratele pentru mine...

Shino : Maine...daca vrei maine ne vedem..si iti explic ...dar acum...nu "

Se ridica si pleaca . Eu incep sa o caut disperat pe Ino . Se aud niste suspini .

Kiba*alerg spre ea* : Ino ! Cum aude , se si intoarce spre mine , dar dupa aceea se intoarce .

Kiba : Esti bine ? Mi-am facut atatea griji pentru tine....

Ino : Nu...eu sufar...

Kiba : C-ce s-a intamplat ? Chiar cand sa-mi raspunda , vad ca tine de bratul drept cu putere .

Kiba : Da-mi voie . Ea isi da la o parte mana si îi bandajez rana...Dar , cred ca cea din suflet nu o pot vindeca .

Ino : M-mersi ....

E rosie la ochii , asta inseamna ca a plans mai mult decat un ocean "

*din perspectiva lui Gaara*

Alerg spre zgomote si loviturile care s-au imprimat pe copacii alaturati , cred ca ....doar , nu au luptat ?

Ajung , si vad doua persoane : Ino si Kiba .

Gaara : Ino ! Kiba ! Strig catre ei si le fac cu mana . Ma apropri de Ino , si vad....e ranita ? Deschid cat de tare pot gura , iar amicu' meu observa asta .

Kiba : Mai , bine nu intreba !

Gaara : B-bine !

Ino : Gaara...Lumea e dura , ai grija sa nu calci in blestemul dragostei !

Ready to fly ~Naruto World~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum