"Mehhlah~lah sini makan,aku tau dari semalam lagi kau takmakan,ingat!sekarang nie kau tengah jaga dua nyawa,bukan nyawa kau sorang je"
"Aku takda selera nakmakan,rasa nak mati,mati dan mati"
Aku termenung melihat kearah tingkap berkaca cerah.
"Takpayah nak merepek,dari kau termenung siang sampai malam kat sini.baik kau pulang"
"Taknak"
"Kelmarin,mati-mati aku ingat kau nak lari pergi keluar negara ke,ke busan ke atau pulau jeju.Ehtubtub ada kat depan Appartment aku"
"pulanglah hyo,mama&nenek kau tengah risau tuu.aku bukan nak halau tapi kesian kat diorang"Minah ni,dari aku datang kemarin sampai sekarang takhenti-henti mengomel.aku bukan taknak pergi jauh masalahnya tempat nie je yang aku mampu,nak pulang rumah aku rasa malu nak hadap mama dan halmoeni,nak keluar negara pasport aku kat rumah.ikutkan hati aku nak pergi USA taknak pijak dahh negara ni.
" Eishh!diamlah! Semak jee"
"HEK'EH,dia yang menyemak kat rumah kita"
Aku tutup telinga dengan bantal.nasib baik hujungminggu takperlu fikir pasal syarikat.lagipun sekarang nie akutk mampu nak fikir pasal kerja.
Aku tengah fikirkan nyawa dalam perut aku.aku nak buat macam mana?
Gugurkan?
Lahirkan?
Nak gugurkan,dia taksalah.yang salah perogol tuu.ishh malas aku nak ingat muka dia.lepas sebut je pasal dia mesti akan teringat wajah dia.
Berani dia buat taktahu lepas rogol aku malam tu? Woahh!! Sungguhhh takkupercayaaaa! Boleh pulak dia jalankan life dia seperti biasa dengan aku lepas rogol aku.
"kau rasa apa patut aku buat"
Soalku tetiba dekat PAku.
"Senang,pulang rumah kau sekarang jgk"
" bukan tu lah bodoh,maksud aku apa patut aku buat dengan "
Kataku sambil tunjuk perut.aku emosi semacam salah sikit nak mencarut.
"Yang tuu kau kena fikir sendiri,yang pasti fikirkan yang baik baik demi masa depan dia dan kau"
" kalau kau jadi aku,kau buat apa?"
"Maafkan taehyung,kawin dengan dia,Happy Ending,The End"
" Kau ingatt nie drama sinetron? Kenyataan tu lagi pahit tau tak! Ini reality bukan imajinasi"
"babe,kau dengar sendiri kan? Dia buat anak tuu sebab dia nak kau jadi milik dia tuu jee"
" Gila!! Kau dan perogol tuulahh bagus dikawin kan.kau tak kesian kat aku kan! Aku nie mangsa tautak! "
"Laa habis tuu kau nak jawapan yang macam mana lagi? Dah kau tanya apa akan aku buat.aku jawablah "
" Entahlah,aku rasa tak ready lagi dengan semua ni.aku nak gu-"
" Ya! Kau dah gila? Kau ingat kau muda lagi? Umur kau tu dah layak kawin tau! Taksusahpun kau maafkan je dia then terima dia "
YOU ARE READING
Tae|Tistic
FanfictionSehari takjumpa,rasa rindu nak mati Sekali jumpa,rasa nak sepakk sampai mati pororo? Itik? Kambing? Aiskrim? Tuu sahaja yang ada dalam kepala hotak dia and oneday,I'LL miss my pororo kimtaehyung